- Детайли
- Посещения: 70
За ролята:
Оператор Гранулиране и Пелетизация е отговорен за производството на гранули и пелети, подготвянето на машината в работен режим, настройването й посредством специфичен софтуер и надлежното попълване на партидната документация в електронни системи.
Стартовото възнаграждение за младши оператор без предишен опит на позицията започва от минимум 2200 лв. и включва 1700 лв. брутна месечна заплата, 200 лв. доплащане за работа на смени, 100 лв. гъвкава придобивка, приблизително 100 лв. нощен труд и 100 лв. ваучери за храна.
За информация и въпроси, както и за кандидатстване директно по телефона, моля свържете се с нас на +359 88 9428563.
Основни отговорности:
- Участва в процеси на производство на гранулни и пелетни смеси и разтвори
- Сглобява, разглобява и почиства производственото оборудване
- Попълва необходимата документация, свързана с производствените дейности и дейностите по почистване
- Работи съобразно правилата на Добрата производствена практика и установените правила за безопасност
- Почиства и се грижи за производственото оборудване и за помещенията, в които се работи
- Работи с производствените системи и има отговорности спрямо нивото на позицията
- Детайли
- Посещения: 735
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge?
If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria!
As a Digital Trust and Safety Specialist with Hebrew and English you will:
- Review user-generated back-office information, which may include sensitive or potentially disturbing content, and ensure compliance with established policies
- Take prompt and appropriate action on information that violates guidelines or poses risks
- Stay updated on internal policies to ensure accurate implementation
- Identify and analyze patterns to proactively address potential risks
- Детайли
- Посещения: 89
Технически Ръководител / Обектов Ръководител
Отговорности:
-Да действа като инвеститорски контрол на обекта;
-Даръководи и координира Главния Изпълнител на обекта;
-Да комуникира открито и своевремнно с Проектовия Ръководител, Клиента и останалите участници в строителството;
-Да следи изпълнението на строителните дейности на обекта, като проверява дали проектите се изпълняват в съответствие с одобрените планове и спецификации;
-Да следи за качеството на извършените строителни работи и да алармира участниците в процеса при констатиране на некачествено изпълнявани работи;
-Да следи за спазване на сроковете за изпълнение на различните етапи от строителството;
-Да води редовни срещи със строителния екип на Главния Изпълнител и подизпълнителите за обсъждане на напредъка, проблемите и необходимите корекции в процеса на работа;
-Да комуникира ефективно с Клиента, проектантите и други заинтересовани страни, за да осигури яснота относно изискванията и очакванията за изпълнението на проекта;
-Да подготвя и поддържа документация на обекта, включително, отчети за напредъка, протоколи за извършени работи и проверки на качеството;
-Да следи за прилагането на мерките за здраве и безопасност на обекта;
-Да координира и управлява процедурите за финално предаване на обекта, включително инспекции и тестове за качеството на изпълнените работи.
Изисквания за длъжността:
-Най-малко 3 години опит на ръководна позиция в строителството, с доказан опит в управлението на обекти и екипи;
-Висше образование по строително инженерство, архитектура или друга релевантна специалност;
-Отлични познания по строителни технологии, материали и методи на работа;
-Опит в работа с проектна документация, чертежи и спецификации;
-Опит в жилищно строителство е предимство;
-Владеене на Английски Език е предимство;
-Умения за решаване на проблеми и вземане на решения в динамична и предизвикателна среда.
Месторабота: Благоевград
Кандидатствай тук: https://www.jobs.bg/job/7774913
- Детайли
- Посещения: 73
Търговски представител
РУВЕН ТРАНС е водеща компания в транспорта нa автомобили в цяла Европа и Близкия Изток. Във връзка с разширяването на дейността ни търсим да назначим търговски представители в цялата страна.
ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ за регион Благоевград:
Главната роля на Търговския представител е активно да представя, предлага и успешно да реализира сделки за продажба на услугите на компанията.
Изисквания:
- Търговски хъс, организираност и самомотивация;
- Умения да изслушва, да анализира потребностите, да убеждава;
- Инициативност, проактивност, организираност и отговорност;
- Умения за водене на ефективни преговори с настоящи и бъдещи клиенти на компаният;
- Добри презентационни умения;
- Шофьорска книжка категория ”В”;
- Представителен външен вид;
- Да сте позитивни и общителни;
- Мотивация за постигане на собствени високи цели в работния процес;
- Познаване на град Благоевград.
- Детайли
- Посещения: 79
Sales Representative
Sales Representative Wanted at Glorier!
Hey, sales champion! Are you ready to make your mark at Glorier and drive results like a pro? We’re on the lookout for a Sales Representative fluent in German to join our dynamic team. If you’re all about closing deals, building strong relationships, and smashing targets, this is your chance to shine!
About Us
GLORIER® is not just a transport logistics company – we’re innovators in customised delivery solutions, emergency time-critical shipments, and handling high-value, delicate cargo. Think fast, reliable, and exceptional – that’s us. As we continue to dominate the European market, we’re looking for passionate, talented individuals to grow with us.
The Role
As our Sales Representative - German Language, you’ll:
• Lead the Hunt: Generate and pursue leads to keep our sales game strong.
•Close the Deal: Negotiate contracts, determine pricing schedules, and deliver tailored solutions that make clients say “yes”.
• Customer Hero: Understand customer needs and deliver tailored solutions that impress every time.
•Track Success: Meet or exceed sales goals and report your wins with confidence.
• Be the Star: Deliver sales presentations that wow prospective clients and make Glorier their go-to choice.
• Collaborate & Create: Work with marketing and internal teams to align on strategies and drive growth.
•Stay Organised: Maintain accurate client records using CRM software and ensure our database is always up to date.