- Детайли
- Посещения: 2
Специалист „Маркетинг“
От основаването си през 1992 г. „Агротайм“ ЕООД се развива успешно и сега е една от водещите български селскостопански компании. През годините компанията се доказа като отличен пример за модерно иновативно земеделие и показа как прилагането на добри практики в развитието и управлението на селскостопанските компании може да се осъществи в български условия.
„Агротайм“ ЕООД има три селскостопански звена – „Земеделие“, „Свинекомплекс“ и „Плодове и плодови продукти“, а от 2017 г. основа и „Агротайм техник“ – обслужваща компания, която подкрепя нуждите на земеделците в Североизточна България от машини, сервиз и прецизно земеделие.
Ние вярваме, че хората са тези, които правят бизнеса ни успешен! В момента търсим да назначим отговорен и мотивиран човек на длъжността: Специалист Маркетинг
Основни задължения:
Изготвяне и управление на маркетингово съдържание за различни дигитални платформи, включително социални мрежи, рекламни кампании и др.
Комуникация с потребителите в социалните мрежи;
Изготвяне и управление на маркетинг стратегии;
Мениджъмънт на процеса по създаване на нови каталози;
Съдействие в организацията на изложения и визията на фирмата в тях.
Изисквания:
- Детайли
- Посещения: 2
Валутен касиер, офис Банско (сезонна работа)
Кои сме ние ?
Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
Гъвкави, оперативни и без бариери във вътрешната комуникация
Какво ни отличава от останалите?
Уникалният екип от:
Цветни, интересни и стойностни личности
Професионалисти със стремеж към максималното
Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Валутен касиер
- Детайли
- Посещения: 2
Quality Engineer
Аq electric jsc is a subsidiary of Аq group ab /sweden/, a global manufacturer of components and systems for industrial customers with high demands. The experience and knowledge gained from working at Аq group ab, gave us the confidence to design and produce electric cabinets and components, to assemble products and offer cost effective solutions for demanding industrial customers. In our world, quality, efficiency and accuracy go hand in hand.
We are currently seeking a Quality Engineer for our team, who will contribute to the success our company.
Тhe candidate
As the successful Quality Engineer, you will need:
Degree in Engineering. Electrical Engineer, Mechanical Engineer or equivalent.
Experience working as a Quality Engineer within an manufacturing company, dealing with Suppliers, Customers, Audits, PPAPs and 8D problem solving.
Experience in working with an ERP.
Great desire to work, curiosity and desire for professional development.
Very good communication skills.
Excellent English- verbal and written.
Тhe role
- Детайли
- Посещения: 3
Production Planner
Trelleborg Sealing Solutions Bulgaria EOOD is a subsidiary of the Swedish based Trelleborg AB a world leader in engineered polymer solutions. Trelleborg Sealing Solutions Bulgaria EOOD is a full-service provider and contract manufacturer for technical LSR (Liquid Silicone Rubber) and Multi-component solutions, from first prototype development through to serial production, serving industries such as automotive, food and beverage, and industrial electronics. We are dedicated to innovation, quality, and precision in delivering sealing products that meet the highest standards. We are looking for a motivated
Production Planner
Production Planner at Trelleborg Sealing Solutions Bulgaria is responsible for ensuring the efficient scheduling and coordination of production processes to meet customer demand while optimizing resource utilization.
Key Responsibilities:
Production Scheduling:
- Develop and maintain production schedules based on sales forecasts, customer orders, and inventory requirements.
- Ensure that schedules are aligned with capacity constraints, labor availability, and material supply.
- Coordinate with the production team to adjust schedules as necessary due to changes in demand, machine breakdowns, or other disruptions.
- Детайли
- Посещения: 3
Специалист "Продажби и обслужване на клиенти с немски език"
Нова работа, ново предизвикателство, нов етап в живота.
С Региоком България си на правилния път!
Направи следващата крачка към една по-добра кариера!
Над 10 години Service Center България! 1500 супер колеги в София, Варна, Русе, Велико Търново, Добрич, Стара Загора и Бургас! Повече от 15 проекта и успешни партньорства с клиенти.
6000 служители на 25 локации в Германия, България, Австрия, Гърция, Турция и Аржентина! Разрастваме се непрестанно и ставаме още по-силни!
На нашия професионализъм се доверяват големи немски контрагенти в сферата на енергетиката, телекомуникациите, търговията, транспорта, банковото дело и много други. Ние винаги сме в крак с времето!
Твоите задачи като Специалист „Продажби“ и обслужване на на клиенти:
- Актуализиране на тарифни планове чрез продажби на по-бърз интернет и пакет телевизия
- Сключване на нови договори за мобилни услуги и подновяване на съществуващи такива
- Предлагане на допълнителни продукти
От теб очакваме:
- Писмен и говорим немски език на високо ниво (B2, C1)
- Отлични комуникативни умения при работа с клиенти
- Опит в работата с компютър
- Афинитет и желание за продажби
Прочетете още: Специалист "Продажби и обслужване на клиенти с немски език"