- Детайли
- Посещения: 13
Счетоводител
От основаването си през 1992 г. „Агротайм“ ЕООД се развива успешно и сега е една от водещите български селскостопански компании. През годините компанията се доказа като отличен пример за модерно иновативно земеделие и показа как прилагането на добри практики в развитието и управлението на селскостопанските компании може да се осъществи в български условия.
„Агротайм“ ЕООД има три селскостопански звена – „Земеделие“, „Свинекомплекс“ и „Плодове и плодови продукти“, а от 2017 г. основа и „Агротайм техник“ – обслужваща компания, която подкрепя нуждите на земеделците в Североизточна България от машини, сервиз и прецизно земеделие.
Ние вярваме, че хората са тези, които правят бизнеса ни успешен! В момента търсим да назначим отговорен и мотивиран човек на длъжността Счетоводител в счетоводен отдел.
Основни задължения:
Обработва и осчетоводява документи, в резултат на извършени стопански операции, систематизира информацията в счетоводни регистри и счетоводни сметки;
Участва в изготвяне на дневниците и декларациите съгласно изискванията на ЗДДС;
Изготвя месечни справки и отчети, съгласно определените срокове и изисквания, приети в отдел Счетоводство;
Участва в годишното счетоводно приключване. Подготвя справки и анализи, необходими за съставянето на финансовите отчети на дружеството;
Изготвя платежни нареждания и следи за падежи и срокове на задължения към контрагенти;
Изготвя форми и справки свързани с операциите и движението на парични средства, материални запаси и активи на дружеството.
Изисквания за квалификация и опит:
Образование - висше – икономическо.
Компютърна грамотност /Excel, Word/;
Работа със счетоводен софтуер;
Познаване на българското законодателство, Закона за Счетоводството и приложимите Счетоводни стандарти.
Опит на подобна позиция 2 години.
- Детайли
- Посещения: 16
Специалист „Маркетинг“
От основаването си през 1992 г. „Агротайм“ ЕООД се развива успешно и сега е една от водещите български селскостопански компании. През годините компанията се доказа като отличен пример за модерно иновативно земеделие и показа как прилагането на добри практики в развитието и управлението на селскостопанските компании може да се осъществи в български условия.
„Агротайм“ ЕООД има три селскостопански звена – „Земеделие“, „Свинекомплекс“ и „Плодове и плодови продукти“, а от 2017 г. основа и „Агротайм техник“ – обслужваща компания, която подкрепя нуждите на земеделците в Североизточна България от машини, сервиз и прецизно земеделие.
Ние вярваме, че хората са тези, които правят бизнеса ни успешен! В момента търсим да назначим отговорен и мотивиран човек на длъжността: Специалист Маркетинг
Основни задължения:
Изготвяне и управление на маркетингово съдържание за различни дигитални платформи, включително социални мрежи, рекламни кампании и др.
Комуникация с потребителите в социалните мрежи;
Изготвяне и управление на маркетинг стратегии;
Мениджъмънт на процеса по създаване на нови каталози;
Съдействие в организацията на изложения и визията на фирмата в тях.
Изисквания:
- Детайли
- Посещения: 14
Валутен касиер, офис Банско (сезонна работа)
Кои сме ние ?
Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
Гъвкави, оперативни и без бариери във вътрешната комуникация
Какво ни отличава от останалите?
Уникалният екип от:
Цветни, интересни и стойностни личности
Професионалисти със стремеж към максималното
Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Валутен касиер
- Детайли
- Посещения: 12
Quality Engineer
Аq electric jsc is a subsidiary of Аq group ab /sweden/, a global manufacturer of components and systems for industrial customers with high demands. The experience and knowledge gained from working at Аq group ab, gave us the confidence to design and produce electric cabinets and components, to assemble products and offer cost effective solutions for demanding industrial customers. In our world, quality, efficiency and accuracy go hand in hand.
We are currently seeking a Quality Engineer for our team, who will contribute to the success our company.
Тhe candidate
As the successful Quality Engineer, you will need:
Degree in Engineering. Electrical Engineer, Mechanical Engineer or equivalent.
Experience working as a Quality Engineer within an manufacturing company, dealing with Suppliers, Customers, Audits, PPAPs and 8D problem solving.
Experience in working with an ERP.
Great desire to work, curiosity and desire for professional development.
Very good communication skills.
Excellent English- verbal and written.
Тhe role
- Детайли
- Посещения: 17
Production Planner
Trelleborg Sealing Solutions Bulgaria EOOD is a subsidiary of the Swedish based Trelleborg AB a world leader in engineered polymer solutions. Trelleborg Sealing Solutions Bulgaria EOOD is a full-service provider and contract manufacturer for technical LSR (Liquid Silicone Rubber) and Multi-component solutions, from first prototype development through to serial production, serving industries such as automotive, food and beverage, and industrial electronics. We are dedicated to innovation, quality, and precision in delivering sealing products that meet the highest standards. We are looking for a motivated
Production Planner
Production Planner at Trelleborg Sealing Solutions Bulgaria is responsible for ensuring the efficient scheduling and coordination of production processes to meet customer demand while optimizing resource utilization.
Key Responsibilities:
Production Scheduling:
- Develop and maintain production schedules based on sales forecasts, customer orders, and inventory requirements.
- Ensure that schedules are aligned with capacity constraints, labor availability, and material supply.
- Coordinate with the production team to adjust schedules as necessary due to changes in demand, machine breakdowns, or other disruptions.