- Детайли
- Посещения: 4
Финансов анализатор
Ние от „АК Електрик“ АД сме част от глобалната шведскa компания AQ Group AB. С опита и знанията, които придобихме, успяхме да станем един от лидерите в проектирането и производството на електрически табла, машини и сложни метални компоненти за индустриални клиенти с високи изисквания. Производствените ни мощности са разположени в Радомир, Перник и Кюстендил и в компанията работят над 1150 служители. Ние се обучаваме непрекъснато, независимо на каква възраст сме и от колко години сме в компанията. В нашият свят качество, ефективност и прецизност, вървят ръка за ръка.
Във връзка с развитието на финансово-счетоводният ни екип, предлагаме възможност за работа на силно мотивирани и отговорни кандидати за длъжността „Финансов анализатор“.
Нашите изисквания
Висше икономическо образование.
Опит на подобна позиция минимум 1 година.
Отлични познания и умения за работа с MS OFFICE.
Висока степен на организация и внимание към детайлите.
Английски език на работно ниво, писмено и говоримо.
- Детайли
- Посещения: 4
Рroject manager
AQ ELECTRIC JSC is a subsidiary of AQ GROUP AB / SWEDEN/, a global manufacturer of components and systems for industrial customers with high demands. The experience and knowledge gained from working at AQ GROUP AB, gave us the confidence to design and produce electric cabinets and components, to assemble products and offer cost effective solutions for demanding industrial customers. In our world, quality, efficiency and accuracy go hand in hand.
In connection with the increase of the projects by our key customers, we are seeking for highly qualified project manager, who will contribute to the success our company.
Responsibilities:
- Clarify project objectives with customers
- Plan, coordinate and track project realization from specification (RFQ) to mass production
- Identify risks related to projects
- Define project tasks and resource requirements
- Lead the planning and implementation of project
- Enforce compliance adherence to the contract scope on budget and on schedule
- Communicate with the customer as main point of contact regarding technical requirements and schedule
- Work closely with the engineering staff tracking weekly planned work and report progress
- Constantly monitor and report on progress of the project to all stakeholders
- Coordinates project activities
- Assesses project issues and identifies solutions to meet quality
- Manages all processes through ERP
- Детайли
- Посещения: 7
Банков служител, обслужване на физически лица - гр. Кюстендил
Месторабота: Кюстендил
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/7668679
- Детайли
- Посещения: 7
Оператор на данни
Търсим да назначим оператор на данни
Изисквания:
1. Отговорност, инициaтивност и последователност при изпълнение на задълженията.
2. Работа в екип;
3. Желание за самоусъвършенстване и постигане на резултати;
- Детайли
- Посещения: 7
Производствен Директор
Директор на производството
Производител на захарни изделия, търси зa новооткриващата си производствена база Синьо Лято, намираща се в гр. Враца, служител на длъжност "Директор на производството":
Задължения и отговорности:
- Ръководи, координира и контролира цялостната производствена дейност;
- Изготвяне и прилагане на производствени планове, съобразени с изискванията за качество, срокове и ресурси;
- Осъществява контрол за техническата и оперативна подготовка на работа в различните производствени звена и осигуряване на техническа и технологична документация, материални и енергийни ресурси;
- Ръководене и анализиране на откритите несъответствия по време на производството;
- Финално одобрява назначаване или освобождаване на работници;
Изисквания към кандидатите:
- Отлични организационни и лидерски умения с доказан опит в управлението на екипи;
- Добри комуникационни и междуличностни умения
- Добра компютърна грамотност – MS Office,
- Аналитично мислене;
- Умения за работа в екип.