career logo round

Мениджър Човешки ресурси / Human Resources Manager

KINGS` VALLEY MEDICAL & SPA Хотел е 5-звездното царство за почивка, забавление и възстановяване на всеки гост, решил да посети най-живописната част от „Долината на розите“ и „Долината на тракийските царе“.

Инспириран от богатите традиции и култура на района и терапевтичната и лечебна сила на минералната вода от местността „Казанлъшки минерални бани“, хотелът предлага за гостите си неповторима комбинация от непреходна елегантност и стилен дизайн, съчетани с усещането за спокойствие, комфорт и автентично преживяване.

Търсим да привлечем към екипа на хотела опитен HR мениджър. Идеалният кандидат ще отговаря за HR процесите в хотела, вкл. набиране и подбор на персонал, вътрешна комуникация, учене и развитие, отношения със служителите и др.

КЛЮЧОВИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ЗА ПОЗИЦИЯТА:

  • Работи за осигуряването на ефективни HR процеси и политики, които са в съответствие с общите цели на хотела
    • Отговаря за процеса на набиране на персонал (обяви за работа, скрининг на автобиографии, насрочване и провеждане на интервюта)
    • Работи за привличането на подходящи кандидати и таланти за хотела като използва сайтове за работа, бази данни, социални мрежи, кариерни центрове, университетски и кариерни изложения и др., вкл. създава и управлява календар на събитията за набиране на персонал
    • Поддържа вътрешната комуникация в хотела – подкрепя инициативи за подобряване на ангажираността на служителите, актуализира вътрешни информационни табла и др.
    • Предоставя оперативна подкрепа на ръководителите на отдели, служителите и ръководството
    • Отговаря за инициативите за служителите (оценка на представянето, програми за мотивация и развитие, актуализации на заплатите, календар на обученията и т.н.)
    • Активно работи за стимулирането на служителите да предоставят отлично обслужване на гостите и да подобряват ефективността и трудовото си представяне
    • Насърчава култура на постижения, всеотдайност, екипност и постоянно подобрение и усъвършенстване
    • Участва в onboarding-а на нови служители и провежда изходящи интервюта
    • Подпомага процесите на администриране на персонала и обработката на заплатите в хотела
    • Осигуряване съответствие на процесите с GDPR и изискванията за безопасност и здраве при работа
    • Консултира ръководството във връзка с трудово-правни казуси
    • Активно участва и развива различни HR проекти

НАШИТЕ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗНАНИЯ, УМЕНИЯ И ОПИТ:

  • Бакалавърска степен в една от следните области – Хотелиерство, Туризъм, Човешки ресурси, Бизнес администрация или други подобна
    • 3+ години предишен опит в областта на Човешките ресурси
    • Умения за работа с хора
    • Познаване на местното трудово законодателство
    • Добри компютърни умения (MS Office - Word, Excel, Power Point, Outlook)
    • Опит с HR системи и инструменти е предимство
    • Добро ниво на английски език (поне B2)
    • Отлични комуникативни и междуличностни умения
    • Умения за приоритизиране и управление на времето
    • Умения за разрешаване на конфликти
    • Гъвкава и проактивна личност с опит в разрешаването на проблеми и справянето с ежедневни задачи в динамична среда
    • Екипен играч и модел за подражание

ЗА ДА СЕ ЧУВСТВАТЕ ДОБРЕ ПРИ НАС, НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ:

  • Конкурентно възнаграждение
    • Модерна, приятелска и подкрепяща среда за работа в готин екип
    • Възможност за личностно и професионално израстване
    • Обучения и тренинги
    • Социален пакет, включващ разнообразни придобивки (ваучери за храна, допълнително здравно осигуряване, безплатна храна, мотивационна политика с различни отстъпки и преференциални условия и др.)
    • Осигурен транспорт/транспортни разходи за кандидати от района
    • Настаняване (за кандидати, живеещи извън Казанлък и близките населени места)
    • Възможност да бъдете част от екипа на един от най-добрите хотелски продукти в България

Ако сте силно мотивирана личност, обичате динамиката и за Вас работата с хора е страст, ще се радваме да получим Вашето актуално CV.
Месторабота :Казанлък
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/7454656