- Детайли
- Посещения: 5
УЧИТЕЛ ПО АНГЛИЙСКИ ЕЗИК
Обраователен Център St.Patrick – Благоевград
Търси да назначи
УЧИТЕЛ ПО АНГЛИЙСКИ ЕЗИК
Работа с деца в школа по английски език в детска градина
Центърът предлага:
Почасова заетост;
Трудов договор;
Месторабота: Благоевград;
Кандидатите да бъдат дипломирани или семестриално завършили.
Стажът се счита за предимство, но не и основно изискване.
С предимство са кандидатите от ППЧЕ и НУПЧЕ. Ако има заинтересовани от други педагогически специалности и завършили сп. „Английска филология“ също могат да кандидатсват.
Ако кандидатът има допълнително изкарани курсове и сертификат за ниво B1(минимум), също могат да кандидатстват.
Телефон за контакт :-0886 777 458 Г.Иванова
- Детайли
- Посещения: 3
ДИРЕКТОР "ОБЛАСТЕН ОФИС" - по заместване за 2 г.
ПОК „Доверие” АД е небанкова финансова институция с предмет на дейност допълнително пенсионно осигуряване. Компанията е създадена през 1994 г., представена e в 67 офиса във всички по-големи градове в България и избрана от над 1 200 000 клиенти (по данни на КФН). Името на ПОК „Доверие” означава почтеност, професионализъм, иновативност и непрестанна грижа за клиента. За офиса на Компанията в гр. Кюстендил търсим личност за позицията: ДИРЕКТОР "ОБЛАСТЕН ОФИС" - по заместване за 2 г.
Подходящият кандидат за позицията притежава:
− Опит в областта на активното търсене и привличане на клиенти - минимум 3 години;
− Опит в създаването и управлението на търговски екипи - минимум 2 години;
− Висше образование;
− Oпит във воденето на преговори и презентации;
− Много добри познания за MS Office и/или Open office;
− Високо ниво на вътрешна мотивация, готовност и желание за активни продажби;
− Свидетелство за управление на МПС.
Прочетете още: ДИРЕКТОР "ОБЛАСТЕН ОФИС" - по заместване за 2 г.
- Детайли
- Посещения: 4
Заместник управител
за хипермаркет Kaufland, гр. Враца (Възможно най-скоро)
Като успешна международна търговска компания, част от групата Schwarz, ние ежедневно преследваме нашата цел: Да превърнем пазаруването на нашите клиенти в невероятно клиентско преживяване. Какво ни отличава? Нашите ценности: резултати, динамика и коректност. Със своята ангажираност, страст и мотивация нашите колеги допринасят изключително за нашия успех. Започни при нас и стани част невероятния ни екип, който всеки ден посреща клиента с усмивка!
Твоите задачи:
- Поеми отговорност за поверения ти сектор – координирай и контролирай приемането, предаването, складирането и подредбата на стоките, планирай работния график на колегите в сектора и поеми отговорност за постигнатите резултати и добрата атмосфера в екипа
- Подпомагай ръководния екип на филиала, като прилагаш опита и знанията си по диспозиция на стоки и любезно обслужване на клиенти
- Поеми ръководството на филиала в отсъствие на Управителя – това включва грижа за екипа, стокооборота и резултатите
- Съдействай за въвеждането и прилагането на нови проекти и процеси в магазина
- Детайли
- Посещения: 15
ДИРЕКТОР "ОБЛАСТЕН ОФИС"
ПОК „Доверие” АД е небанкова финансова институция с предмет на дейност допълнително пенсионно осигуряване. Компанията е създадена през 1994 г., представена e в 67 офиса във всички по-големи градове в България и избрана от над 1 200 000 клиенти (по данни на КФН). Името на ПОК „Доверие” означава почтеност, професионализъм, иновативност и непрестанна грижа за клиента. Поради разширяване и обновяване на търговската структура на Компанията, във връзка с дигитализацията на продажбите и необходимостта от специализирани умения, за офиса на Компанията в гр. Благоевград търсим личност за позицията: ДИРЕКТОР "ОБЛАСТЕН ОФИС"
Подходящият кандидат за позицията притежава:
− Опит в областта на активното търсене и привличане на клиенти - минимум 3 години;
− Опит в създаването и управлението на търговски екипи - минимум 2 години;
− Висше образование;
− Oпит във воденето на преговори и презентации;
− Много добри познания за MS Office и/или Open office;
− Високо ниво на вътрешна мотивация, готовност и желание за активни продажби;
− Свидетелство за управление на МПС.
- Детайли
- Посещения: 6
Customer Support with English- Entirely Remote
For 20 years Easy Consult has been a trusted partner for domestic and international clients, delivering tailor-made HR solutions and consulting. Striving to be a market leader we are always on the look for the latest trends, staying true to our mission of building long-lasting relationships with our clients, candidates, and employees.
We are currently seeking for motivated candidates with English language to join our client's team as Customer Support Specialists- entirely remote position:
What we expect from you:
• Accepting clients’ requests via phone and managing them (in English language);
• Problem-solving and achieving a great level of customer satisfaction.
• Actively promoting and upselling company products;
• Striving to achieve all targets.
Прочетете още: Customer Support with English- Entirely Remote