- Детайли
- Посещения: 5
За новооткрития ни офис в кв. Витоша,град София компания за маркетинг и софтуер търси да назначи офис асистент, който да се присъедини към екипа.
Ако имате административни умения и отлична организация, тази обява е за Вас.
Отговорности:
- Поддържате ефективна система за управление на документи и файлове на документооборота;
- Подпомагане на HR дейности, като обработка на заявления за напускане и назначения и отпуск;
- Организирате графици и срещи, както вътрешни, така и външни;
- Комуникирате с клиенти и партньори по телефона и имейл;
- Следите и поддържате финансови записи за разходи;
- Контактувате с различни държавни структури.
- Детайли
- Посещения: 5
Даймънд Консулт ЕООД създава и предоставя услуги, които дават възможност на клиентите й да бъдат печеливши в постоянно променящия се пазар на труда.
Във връзка с големия обем работа на наш клиент търсим:
ЛАБОРАНТ
Отговорности и задължения:
-Подготвяне на апаратура, стъклария, хранителна среда и реактиви.
-Подпомагане за извършването на лабораторни анализи на входящи суровини и материали, междинни и крайни продукти за производството.
-Следене за изправността на апаратурата и извършване на елементарни операции по поддържането й.
-Водене на необходимата документация за входящи суровини и готова продукция.
-Работа на три смени.
Изисквания към кандидатите:
- Детайли
- Посещения: 5
СиГ Солар“ ООД е българска компания, със седалище в гр. Благоевград.
Създадена през 2014 година, днес е призната на световно ниво. Със завършени над 400
обекта в 6 държави. СиГ Солар присъства в FT1000 на най-бързо разрастващи се
компании в Европа!
- Детайли
- Посещения: 4
Вярваш, че мястото ти е сред най-добрите и искаш да бъдеш в центъра на технологичните иновации?
В А1 магазин ще имаш всичко това, но и много повече!
Ежедневието ти ще включва:
- да посрещаш с усмивка всеки клиент на нашия магазин;
- да си любопитен, за да откриеш това, което клиентът търси;
- да презентираш умело нашите ULTRA яки предложения;
- да бъдеш професионалиста, на когото клиентите имат доверие.
-
Прочетете още: Търговски консултант в А1 магазин – гр. Благоевград
- Детайли
- Посещения: 6
Ин Тайм® е на българския пазар от 1990 г. и е един от основоположниците на куриерски услуги в България. Ин Тайм ООД е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света. Компанията предлага широка гама от куриерски услуги с добавена стойност за клиента, която непрекъснато бива обновявана, за да отговори на динамично променящите се нужди на клиента.
Ние в Ин Тайм ООД отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато се стремим да инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като вече над 35 години доставяме своите пратки вярно с девиза ни „Винаги навреме!“.
Поради активно разширяване на дейността ни, търсим Организатор офис на 4 часов работен ден за гр.Благоевград, който да се присъедини към нашия млад, позитивен и амбициозен екип.
Работно време от 09:00 ч. до 13:00 ч.