- Детайли
- Посещения: 108
Специалист връзка с клиенти
"Българо-американска кредитна банка" АД търси да присъедини към екипа си в гр. Петрич служител на позицията Специалист връзка с клиенти със следните:
ИЗИСКВАНИЯ:
• Висше или средно образование;
• Опит във финансовата или в касово - счетоводната дейност, както и опит при обслужване на клиенти;
• Работа с лева и валута - завършен курс Касово-валутни операции се счита за предимство;
• Добра компютърна грамотност – работа с банков софтуер се счита за предимство;
• Отговорност при извършване на поетите задължения, комуникативност, организираност и умения за работа в екип.ОТГОВОРНОСТИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
•Създава и поддържа взаимоотношения с нови и настоящи клиенти на Банката;
•Предлага продукти от ритейл сегмента;
•Предлага и разкрива депозитни продукти на физически лица;
•Приема и обработва паричните средства от клиенти на Банката и свързаните с тях счетоводни документи;
•Участва в процеса на обработване на ценни пратки и обслужва АТМ – устройства;
•Изготвя справки, свързани с касовата наличност;
•Осигурява баланса по своята каса в офиса в края на работния ден;
•Събира необходимите такси, съгласно Тарифата на Банката;
•Извършва операции на ПОС на Банката;
•Осъществява дейности, свързани с банково обслужване по сметки на физически лица и юридически лица, в т.ч. – откриване и закриване на банкови сметки, извършване на левови и международни валутни преводи, вътрешнобанкови преводи, касови операции и др.;
•Създава и актуализира клиентски досиета.
- Детайли
- Посещения: 609
Quality Engineer
AQ ELECTRIC JSC is a subsidiary of AQ GROUP AB /SWEDEN/, a global manufacturer of components and systems for industrial customers with high demands. The experience and knowledge gained from working at AQ GROUP AB, gave us the confidence to design and produce electric cabinets and components, to assemble products and offer cost effective solutions for demanding industrial customers. In our world, quality, efficiency and accuracy go hand in hand.
We are currently seeking a Quality Engineer for our team, who will contribute to the success our company.
THE CANDIDATE
As the successful Quality Engineer, you will need:
Degree in Engineering. Electrical Engineer, Mechanical Engineer or equivalent.
Experience working as a Quality Engineer within an manufacturing company, dealing with Suppliers, Customers, Audits, PPAPs and 8D problem solving.
Experience in working with an ERP.
Great desire to work, curiosity and desire for professional development.
Very good communication skills.
Excellent English- verbal and written.
- Детайли
- Посещения: 89
Медицинска сестра
Дом за възрастни търси медицинска сестра, която с търпение, любов и ужaжение да се грижи за здравето на възрастните хора.
Кандидатът трябва да притежава качества като честност, лоялност, отговорност, комуникативност.
Нужно е да има поне 2 години стаж по специалността, може и да е в пенсионна възраст и да притежава умения за работи в екип.
Ще отговаря за работата на асистентите и болногледачите, ще зарежда лекарства, ще контролира доставките на материали.
Желателно е кандидатът да има налични препоръки. Добро заплащане по Софийски стандарти.
Месторабота: Подгорие, общ Костенец
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/7325137
- Детайли
- Посещения: 141
Управител на магазин в JYSK
Описание на длъжността
Готов ли си да мотивирaш и управляваш цял един екип в магазин? Да поддържаш добрите резултати на екипа си, търговския им дух и да предоставяш на клиентите ни най-доброто обслужване? Тогава ти може да бъдеш точния Управител магазин, който търсим!
Какво предлагаме?
Получаваш шанса да се присъединиш в компания за търговия на дребно, която има за цел да стане първия избор на кандидатите, търсещи нова работа.
Според отзиви от наши бивши и настоящи служители, на пазара на труда се класираме сред Топ Работодателите за 2023 година.
Ние сме динамични, тук твоите усилия се възнаграждават и развитието ти е важно за нас. Допълнително като посланик на JYSK, получаваш:
Какво трябва да притежаваш?
-Лидерски опит, умения да мотивираш и развиваш екип от хора
-Притежаваш добри комуникационни умения и създаваш позитивна работна атмосфера
-Способност да поемеш отговорност за своя магазин и за резултатите на екипа си
-Ти знаеш как да завършваш нещата: запазваш спокойствие и даваш насоки, дори в стресови ситуации
-Винаги се стремиш да подобряваш резултатите си и бързо се възстановяваш от неуспехите