career logo round

merry christmas

Търговски представител
Ролята на Търговския представител стои в основата на организационната структура на Кока-Кола ХБК. Твоето ключово предизвикателство ще бъде налагането на богато портфолио от световни и местни марки на българския пазар, които покриват поводите за консумация, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Ти ще бъдеш нашето лице пред клиентите ни, с които ще се срещаш всеки ден. При нас ще работиш в среда, в която ще имаш възможност да учиш много, да развиваш уменията си и да прилагаш най–добрите практики в сферата на бързооборотните стоки. Това ще ти помогне да постигаш конкурентни резултати и да изграждаш дългосрочни отношения със своите клиенти. Повече информация за ежедневието на Търговския представител може да получиш от приложеното видео.
ОТНАСЯ ЛИ СЕ ЗА ТЕБ?


• Предпочиташ работа, която позволява повече движение и имаш интерес към продажби;
• Сработваш се бързо с останалите и ти харесва да се срещаш с много хора;
• Ориентиран си към клиента и бързо печелиш доверие;
• Постигаш резултати и се адаптираш бързо в динамична среда;
• Искаш да се развиваш професионално;
• Притежаваш висше образование или в момента си студент;
• Имаш предишен опит в тази сфера или нямаш такъв опит, но се гордееш с много други постижения;
• Имаш валидна шофьорска книжка;
• Имаш отлични комуникативни умения;
• Мобилен си и имаш готовност да приемаш предизвикателства.
ТВОИТЕ КЛЮЧОВИ ОТГОВОРНОСТИ:
• Твоята дневна мисия:
• Да увеличаваш обема на продажбите и активацията на пазара на богатото ни портфолио от продукти;
• Да постигаш зададените ти цели с помощта на нашите утвърдени търговски практики и инструменти;
• Да се грижиш за нашите съоръжения на пазара;
• Да изграждаш дългосрочни партньорства с нашите клиенти;
• Да сътрудничиш и обменяш опит с колеги в компанията;
• Да предлагаш подобрения на база придобити познания за пазара и клиентите;
• Да имаш желание постоянно да учиш и да се развиваш.
КАК ЩЕ РАЗБЕРЕШ, ЧЕ СИ УСПЕШЕН?
• Като постигаш поставените цели: обем продажби, активация на пазара, удовлетвореност на клиентите, контрол на съоръженията и др;
• Като получаваш регулярна обратна връзка от своя пряк ръководител, колеги и клиенти.
НАШИЯТ ЕКИП:
Ние сме екип от 36 хиляди ангажирани служители, който постига отлични резултати всеки ден в 29 страни, на 3 континента. Нашият успех идва от съвместната ни работа като един, за да постигнем позитивна промяна в местните общности, в които работим.
Уникалната ни структура в България предоставя много и разнообразни възможности за развитие в областта на Производството, Логистиката, Продажбите, Маркетинга, Финансите, Човешките ресурси, IT системи и решения, Връзки с обществеността, Център за споделени услуги в областта на Финанси и ЧР.
Месторабота: Враца
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/7313569