- Детайли
- Посещения: 108
Консултант продажби, стоково кредитиране - гр. Перник
Стани част от екипа на най-добрата банка за работа в България*
Ти ще:
Посрещаш клиенти в големите вериги за техника и ще им предлагаш да си купят така желаната прахосмукачка робот, фитнес гривна или маша за коса на изплащане;
Разказваш на клиентите за условията за финансиране и отговаряш на техните въпроси;
Помагаш да кандидатстват за кредит, като оформиш документите и попълниш информацията;
Ти си:
Мотивиран и амбициозен, със силни умения за работа в продажби и за работа в екип;
Ангажиран с постигането на високи резултати;
Имаш опит или познания в областта на финансите и банковата дейност;
С отлични комуникативни умения;
Компютърно грамотен.
Прочетете още: Консултант продажби, стоково кредитиране - гр. Перник
- Детайли
- Посещения: 85
Customer Support Specialist with Czech/Slovak and English - Technical or Social Media support
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.
Our office in Sofia is based in the city center and employs more than 800 people, supporting 32 languages all around the world. For one of our projects we are looking for passionate and customer oriented Technical support specialist with German.
YOUR RESPONSIBILITIES:
Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone calls and e-mails;
taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts;
provides customers with advice and information regarding clients' products and services, exceeding department productivity standards and quality customer care standards;
carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed;
understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;
navigating multiple systems simultaneously in order to update e-records promptly and accurately;
proactively provide support and assistance to colleagues and work together as a team.
- Детайли
- Посещения: 84
Инженер - механик
Твоите отговорности:
- Организира, контролира и ръководи методически работата на секционните майстори по цехове, при поддръжка на машините, ремонти и основни ремонти, както и по съоръжения на територията на фирмата;
- Осигурява техническата документация и нормативни документи;
- Участва по доставка, монтаж, експлоатация, ремонт и поддръжка на механичната част на оборудването и технологичните съоръжения във фирмата;
- Организира качествено и навременно извършването на ППР;
- Проверка на качеството на получените части;
- Участва в дейности свързани със закупуване и доставка на нови машини и съоръжения, замяна на амортизирани; участва при оценка на дълготрайни материални активи;
- Да спазва изискванията на ДПП и др.
Най - важните изисквания за успешен старт на позицията:
- Висше – техническо;
- Компютърна грамотност;
- Практически опит в ремонта и експлоатацията на машини и съоръжения – най-малко 2 години.
- Детайли
- Посещения: 124
Специалист, осигуряване на качеството, гр. Сандански
Твоите основни отговорности:
- спазва и контролира спазването на изискванията на ДПП и СУК за производство, съхранение и контрол на нестерилни лекарствени продукти и медицински изделия в завода;
- участва в процеса на изготвяне, съгласуване и разпределение на програми, основни процедури и СОП по осигуряване на качеството в завода;
- контролира своевременното регистриране на несъответствия и организира следващите действия, съгласно утвърдената процедура;
- организира, контролира, провежда и документира обучението на персонала на структурните звена в завода;
- участва в одити на външни инспектори;
- участва в разследване на отклонения и причини за рекламации;
- участва в процеса на подготвянето на данни за годишен преглед на продукта;
Най - важните изисквания за успешен старт на позицията:
- Висше образование - фармация, химия, биология, микробиология, химична технология, биотехнология;
- Отлично познаване и ползване на Microsoft Office;
- Ползване на английски език на работно ниво;
- Познаване на правилата за добра производствена практика ще се счита за предимство.
Прочетете още: Специалист, осигуряване на качеството, гр. Сандански
- Детайли
- Посещения: 75
Служител връзка с клиенти - без опит - Офис Благоевград
"Aнада" е компания, развиваща се в сферата на търговията. Бранда работи в България повече от седем години с непрестанен ръст.
Представителството в страната за последната година е наградено за най-бързо просперираща компания измежду 8 държави в цяла югоизточна Европа.
С увеличаването на работата и отварянето на нови локации, компанията търси нови колеги на позиция „Връзка с клиенти“ .
Ако Вие сте?
Амбициозни и мотивирани за личностно и кариерно развитие
Комуникативни личности, готови за работа в екип
Позитивни и готови за нови преживявания
То Вие сте точния кандидат за нас !
Прочетете още: Служител връзка с клиенти - без опит - Офис Благоевград