- Детайли
- Посещения: 80
Ръководител отдел за хипермаркет Kaufland, гр. Монтана
Като успешна международна търговска компания, част от групата Schwarz, ние ежедневно преследваме нашата цел: Да превърнем пазаруването на нашите клиенти в невероятно клиентско преживяване. Какво ни отличава? Нашите ценности: резултати, динамика и коректност. Със своята ангажираност, страст и мотивация нашите колеги допринасят изключително за нашия успех. Започни при нас и стани част невероятния ни екип, който всеки ден посреща клиента с усмивка!
Твоите задачи:
Поеми отговорност за поверения ти отдел
Координирай и контролирай приемането, предаването, складирането и подредбата на стоките във филиала
Организирай рекламните пространства и следи за правилното етикиране на стоките
Контролирай качеството и свежестта на продуктите, високите нива на хигиена в магазина и се погрижи клиентите ни да са удовлетворени от пазаруването при нас
Планирай работните графици, координирай успешната работа в екипа и обучавай новите си колеги
Нашето предложение:
Прочетете още: Ръководител отдел за хипермаркет Kaufland, гр. Монтана
- Детайли
- Посещения: 90
РЪКОВОДИТЕЛ, ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ
ОМС САЛЕРИ КЛОН БЪЛГАРИЯ КЧТ е високо технологично производствено предприятие, част от ОМС САЛЕРИ АД - компания, основана през 1896 год. в Северна Италия.
Част от производствените мощности в България се намират в гр. Враца.
Основни задължения:
- Изготвяне на ведомости и рекапитулации за текущ период и корекции на стари периоди;
- Изготвяне на документите, свързани с трудовото правоотношение – трудов договор, служебни бележки, удостоверения, издаване на трудови книжки и други;
- Изготвяне графици за ползване на платените годишни отпуски от работниците и служителите;
- Води всички видове отпуски, изготвя заповеди за отпуск и ги докладва на Управителя на Дружеството за разрешаване;
- Поддържа документален архив на Дружеството свързан с трудовите досиета и ведомости;
- Поддържа актуална информация на необходимите данни за всички служители в Дружеството;
- Изготвяне на справки, по искане на ръководството на Дружеството, относно персонала и всички въпроси, свързани с трудовите правоотношения;
- Изготвяне и подаване на Декларация 1 и Декларация 6, както и Декларация по чл.73 и чл.55 от ЗДДФЛ;
- Подаване на справки към НСИ;
Регистриране и представяне на болнични към НОИ
- Консултиране на ръководството при възникнали казуси с персонала;
- Подготвяне на документи при проверки от Инспекция на труда, като е и лице за контакт с тях.
Изисквания за заемане на длъжността
- Детайли
- Посещения: 84
Мениджър Човешки ресурси / Human Resources Manager
KINGS` VALLEY MEDICAL & SPA Хотел е 5-звездното царство за почивка, забавление и възстановяване на всеки гост, решил да посети най-живописната част от „Долината на розите“ и „Долината на тракийските царе“.
Инспириран от богатите традиции и култура на района и терапевтичната и лечебна сила на минералната вода от местността „Казанлъшки минерални бани“, хотелът предлага за гостите си неповторима комбинация от непреходна елегантност и стилен дизайн, съчетани с усещането за спокойствие, комфорт и автентично преживяване.
Търсим да привлечем към екипа на хотела опитен HR мениджър. Идеалният кандидат ще отговаря за HR процесите в хотела, вкл. набиране и подбор на персонал, вътрешна комуникация, учене и развитие, отношения със служителите и др.
КЛЮЧОВИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ЗА ПОЗИЦИЯТА:
- Работи за осигуряването на ефективни HR процеси и политики, които са в съответствие с общите цели на хотела
• Отговаря за процеса на набиране на персонал (обяви за работа, скрининг на автобиографии, насрочване и провеждане на интервюта)
• Работи за привличането на подходящи кандидати и таланти за хотела като използва сайтове за работа, бази данни, социални мрежи, кариерни центрове, университетски и кариерни изложения и др., вкл. създава и управлява календар на събитията за набиране на персонал
• Поддържа вътрешната комуникация в хотела – подкрепя инициативи за подобряване на ангажираността на служителите, актуализира вътрешни информационни табла и др.
• Предоставя оперативна подкрепа на ръководителите на отдели, служителите и ръководството
• Отговаря за инициативите за служителите (оценка на представянето, програми за мотивация и развитие, актуализации на заплатите, календар на обученията и т.н.)
• Активно работи за стимулирането на служителите да предоставят отлично обслужване на гостите и да подобряват ефективността и трудовото си представяне
• Насърчава култура на постижения, всеотдайност, екипност и постоянно подобрение и усъвършенстване
• Участва в onboarding-а на нови служители и провежда изходящи интервюта
• Подпомага процесите на администриране на персонала и обработката на заплатите в хотела
• Осигуряване съответствие на процесите с GDPR и изискванията за безопасност и здраве при работа
• Консултира ръководството във връзка с трудово-правни казуси
• Активно участва и развива различни HR проекти
НАШИТЕ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗНАНИЯ, УМЕНИЯ И ОПИТ:
Прочетете още: Мениджър Човешки ресурси / Human Resources Manager
- Детайли
- Посещения: 77
ЗОНАЛЕН ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ ГРАД БЛАГОЕВГРАД И РЕГИОН
Кетен ООД е разпознаваем с марките: Hоma, Mühler, Diplomat, Brabantia, Tescoma и други, кaкто и онлайн магазин Reno. От създаването на компанията през 2005 година до сега, сме сред водещите български вносители и дистрибутори на домакински продукти в няколко големи категории. Развиваме собствените ни марки и марките на нашите партньори. Работим с всички канали на търговията и доставяме до всяка точка на страната и извън нея. Директната ни работа с фабрики по целия свят, във връзка с асортимента на нашите собствени марки и сервизирането на цялата продуктова гама, ни прави предпочитан партньор на много търговци на едро и дребно.
Стартираме процедура по подбор за позицията:
ЗОНАЛЕН ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ ГРАД БЛАГОЕВГРАД И РЕГИОН.
Основни изисквания:
• Опит като Търговски представител;
• Търговски усет и желание за дългосрочно развитие;
• Енергичност и умение за работа в динамична и екипна среда;
• Умения за работа с компютър и специализиран софтуер;
• Шофьорска книжка.
Прочетете още: ЗОНАЛЕН ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ ГРАД БЛАГОЕВГРАД И РЕГИОН
- Детайли
- Посещения: 90
Специалист доставки
„АК Електрик“ АД е дъщерно дружество на AQ GROUP AB (Швеция), който е световен производител на компоненти и системи за индустриални клиенти с високи изисквaния. Опита и знанията, които придобихме от работата си в AQ GROUP AB, ни даде увереността да проектираме и произвеждаме електрически табла и компоненти, да асемблираме продукти и да предлагаме ефективни ценови решения за взискателни индустриални клиенти. В нашият свят, качество, ефективност и прецизност на доставката, вървят ръка за ръка.
Във връзка с развитието на нашият екип по доставките, търсим амбициозен „Специалист доставки“, който да допринася за успеха на нашата компания.
Изисквания за заемане на длъжността:
1. Висше образование и опит в сферата на доставките поне 2 г.
2. Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо.
3. Отлични умения за устна и писмена комуникация.
4. Висока компютърна грамотност: MS Office, ERP.
5. Много добри умения за планиране.