Мениджър Човешки ресурси / Human Resources Manager
KINGS` VALLEY MEDICAL & SPA Хотел е 5-звездното царство за почивка, забавление и възстановяване на всеки гост, решил да посети най-живописната част от „Долината на розите“ и „Долината на тракийските царе“.
Инспириран от богатите традиции и култура на района и терапевтичната и лечебна сила на минералната вода от местността „Казанлъшки минерални бани“, хотелът предлага за гостите си неповторима комбинация от непреходна елегантност и стилен дизайн, съчетани с усещането за спокойствие, комфорт и автентично преживяване.
Търсим да привлечем към екипа на хотела опитен HR мениджър. Идеалният кандидат ще отговаря за HR процесите в хотела, вкл. набиране и подбор на персонал, вътрешна комуникация, учене и развитие, отношения със служителите и др.
КЛЮЧОВИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ЗА ПОЗИЦИЯТА:
- Работи за осигуряването на ефективни HR процеси и политики, които са в съответствие с общите цели на хотела
• Отговаря за процеса на набиране на персонал (обяви за работа, скрининг на автобиографии, насрочване и провеждане на интервюта)
• Работи за привличането на подходящи кандидати и таланти за хотела като използва сайтове за работа, бази данни, социални мрежи, кариерни центрове, университетски и кариерни изложения и др., вкл. създава и управлява календар на събитията за набиране на персонал
• Поддържа вътрешната комуникация в хотела – подкрепя инициативи за подобряване на ангажираността на служителите, актуализира вътрешни информационни табла и др.
• Предоставя оперативна подкрепа на ръководителите на отдели, служителите и ръководството
• Отговаря за инициативите за служителите (оценка на представянето, програми за мотивация и развитие, актуализации на заплатите, календар на обученията и т.н.)
• Активно работи за стимулирането на служителите да предоставят отлично обслужване на гостите и да подобряват ефективността и трудовото си представяне
• Насърчава култура на постижения, всеотдайност, екипност и постоянно подобрение и усъвършенстване
• Участва в onboarding-а на нови служители и провежда изходящи интервюта
• Подпомага процесите на администриране на персонала и обработката на заплатите в хотела
• Осигуряване съответствие на процесите с GDPR и изискванията за безопасност и здраве при работа
• Консултира ръководството във връзка с трудово-правни казуси
• Активно участва и развива различни HR проекти
НАШИТЕ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗНАНИЯ, УМЕНИЯ И ОПИТ:
- Бакалавърска степен в една от следните области – Хотелиерство, Туризъм, Човешки ресурси, Бизнес администрация или други подобна
• 3+ години предишен опит в областта на Човешките ресурси
• Умения за работа с хора
• Познаване на местното трудово законодателство
• Добри компютърни умения (MS Office - Word, Excel, Power Point, Outlook)
• Опит с HR системи и инструменти е предимство
• Добро ниво на английски език (поне B2)
• Отлични комуникативни и междуличностни умения
• Умения за приоритизиране и управление на времето
• Умения за разрешаване на конфликти
• Гъвкава и проактивна личност с опит в разрешаването на проблеми и справянето с ежедневни задачи в динамична среда
• Екипен играч и модел за подражание
ЗА ДА СЕ ЧУВСТВАТЕ ДОБРЕ ПРИ НАС, НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ:
- Конкурентно възнаграждение
• Модерна, приятелска и подкрепяща среда за работа в готин екип
• Възможност за личностно и професионално израстване
• Обучения и тренинги
• Социален пакет, включващ разнообразни придобивки (ваучери за храна, допълнително здравно осигуряване, безплатна храна, мотивационна политика с различни отстъпки и преференциални условия и др.)
• Осигурен транспорт/транспортни разходи за кандидати от района
• Настаняване (за кандидати, живеещи извън Казанлък и близките населени места)
• Възможност да бъдете част от екипа на един от най-добрите хотелски продукти в България
Ако сте силно мотивирана личност, обичате динамиката и за Вас работата с хора е страст, ще се радваме да получим Вашето актуално CV.
Месторабота :Казанлък
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/7454656