- Детайли
- Посещения: 136
Специалист „Обслужване на Клиенти с английски и френски език“
Ако търсиш вълнуващо работно предизвикателство и възможност за кариерно развитие в международна технологична продуктова компания, която осигурява гъвкав работен график продължавай да четеш!
Търсим енергичен и мотивиран колега, който да се присъедини към нашия екип от „Обслужване на Клиенти“ в град София.
Ти ще бъдеш посланник на нашия бранд, комуникирайки с нашите клиенти и помагайки им с отговори на въпроси, които може да имат. Ние ще ти осигурим всичко необходимо, за да може да бъдеш успешен в работата си. Ще започнем с цялостен курс на обучение, специално пригоден да те подготви за ежедневната ти работа и за това как да реагираш в различни ситуации. Ще имаш достъп до база със знания, рекламни материали и обновяваща се информация за новости в бизнеса.
Имайки достъп до всичко това, включително и менторство и подкрепа от твоя лидер и колеги, ти ще можеш да се съсредоточиш върху доброто и качествено обслужване на клиентите.
Какво ще правиш?
• Ще създаваш директен контакт с потребителите ни, като им помагаш чрез чат и система за тикети.
• Ще ги информираш за нови функции, промени в правилата и актуални изисквания.
• Ще предоставяш бързи и точни отговори.
• Ще бъдеш в крак с всички инструкции, политики и процедури на нашата компания.
• Ще участваш в проекти и работни групи, за да опознаеш продукта ни отблизо.
Прочетете още: Специалист „Обслужване на Клиенти с английски и френски език“
- Детайли
- Посещения: 164
Специалист „Обслужване на Клиенти с английски и италиански език“
Ако търсиш вълнуващо работно предизвикателство и възможност за кариерно развитие в международна технологична продуктова компания, която осигурява гъвкав работен график продължавай да четеш!
Търсим енергичен и мотивиран колега, който да се присъедини към нашия екип от „Обслужване на Клиенти“ в град София.
Ти ще бъдеш посланник на нашия бранд, комуникирайки с нашите клиенти и помагайки им с отговори на въпроси, които може да имат. Ние ще ти осигурим всичко необходимо, за да може да бъдеш успешен в работата си. Ще започнем с цялостен курс на обучение, специално пригоден да те подготви за ежедневната ти работа и за това как да реагираш в различни ситуации. Ще имаш достъп до база със знания, рекламни материали и обновяваща се информация за новости в бизнеса.
Имайки достъп до всичко това, включително и менторство и подкрепа от твоя лидер и колеги, ти ще можеш да се съсредоточиш върху доброто и качествено обслужване на клиентите.
Какво ще правиш?
• Ще създаваш директен контакт с потребителите ни, като им помагаш чрез чат и система за тикети.
• Ще ги информираш за нови функции, промени в правилата и актуални изисквания.
• Ще предоставяш бързи и точни отговори.
• Ще бъдеш в крак с всички инструкции, политики и процедури на нашата компания.
• Ще участваш в проекти и работни групи, за да опознаеш продукта ни отблизо.
Прочетете още: Специалист „Обслужване на Клиенти с английски и италиански език“
- Детайли
- Посещения: 154
Специалист "Обслужване на Клиенти с английски и румънски език"
Ако търсиш вълнуващо работно предизвикателство и възможност за кариерно развитие в международна технологична продуктова компания, която осигурява гъвкав работен график продължавай да четеш!
Търсим енергичен и мотивиран колега, който да се присъедини към нашия екип от „Обслужване на Клиенти“ в град София.
Ти ще бъдеш посланник на нашия бранд, комуникирайки с нашите клиенти и помагайки им с отговори на въпроси, които може да имат. Ние ще ти осигурим всичко необходимо, за да може да бъдеш успешен в работата си. Ще започнем с цялостен курс на обучение, специално пригоден да те подготви за ежедневната ти работа и за това как да реагираш в различни ситуации. Ще имаш достъп до база със знания, рекламни материали и обновяваща се информация за новости в бизнеса.
Имайки достъп до всичко това, включително и менторство и подкрепа от твоя лидер и колеги, ти ще можеш да се съсредоточиш върху доброто и качествено обслужване на клиентите.
Какво ще правиш?
• Ще създаваш директен контакт с потребителите ни, като им помагаш чрез чат и система за тикети.
• Ще ги информираш за нови функции, промени в правилата и актуални изисквания.
• Ще предоставяш бързи и точни отговори.
• Ще бъдеш в крак с всички инструкции, политики и процедури на нашата компания.
• Ще участваш в проекти и работни групи, за да опознаеш продукта ни отблизо.
Прочетете още: Специалист "Обслужване на Клиенти с английски и румънски език"
- Детайли
- Посещения: 133
SOS Детски селища България търси приемни семейства
SOS Детски селища България стартира кампания за привличане на приемни родители за детското си селище в Трявна.
SOS Детски селища предоставя приемна грижа чрез общността на SOS приемни семейства в София, Перник, Брезник, Велико Търново, Габрово, Трявна и SOS Детско селище Трявна. Деца, разделени от родителите си, растат в семейство, в среда на любов, доверие и сигурност. Децата посещават местните училища и детски градини и са включени в естествената си детска среда и местната общност. С тях работят квалифицирани екипи от социални работници, педагози, психолози, психотерапевти и логопеди, които подпомагат тяхното развитие и техните SOS приемни родители.
В момента търсим приемни семейства за SOS Детско селище Трявна. Желаещите да станат такива, могат да бъдат семейства, семейни партньори или самостоятелни кандидати, които искат да отглеждат приемни деца и да предлагат услугата „приемна грижа“ в рамките на SOS Детско селище Трявна.
На приемните родители SOS Детски селища България предлага:
Прочетете още: SOS Детски селища България търси приемни семейства
- Детайли
- Посещения: 128
Психолог
Консултативен център гр. Перник работи в сферата деца и семейства в риск и е част от социалното пространство на страната от 2008 г. Оттогава до днес, ежегодно около 430 деца и семейства, в критичен за тях житейски период, се доверяват на специалистите ни, за да получат подкрепа и шанса да продължат да градят заедно своята семейна история.
Професионалните усилия и стойностна социална работа в Консултативния център ни дава възможност да достигнем до широк кръг потребители. Предстои да попълним екипа с още един психолог.
Ако искате да инвестирате своята психологическа експертиза в социална кауза, свързана с деца и семейства в риск, ако искате резултатите от професионалните Ви усилия да бъдат с фокусирани към разгръщане потенциала на всяко дете и възможността то да расте в спокойна и любяща семейната среда, то това съобщение може да даде решение на търсенето Ви.
Ние очакваме кандидати с опит, подходяща квалификация и знания в сферата на психологическото консултиране, диагностика и терапевтична работа. Умения за работа с недоброволни клиенти в контекста на социалната услуга.
Основните Ви ангажименти ще бъдат свързани с професионална психологическа подкрепа и консултации, като част от дейността на КЦ Перник в работата с деца и семейства.
От Вас ще се очаква да:
осъществявате диагностична дейност; предоставяте психологическо консултиране; организирате и водите групова работа с деца и семейства, потребители на услуги в Консултативния център; работите като водещ на случай; изготвяте психологическа оценка по насочените от социалните работници случаи; участвате в планирането на социалните услуги и дейности в центъра; при необходимост извършва психологическа оценка извън територията на Центъра.
Уменията и качествата, които очакваме кандидатите да притежават са:
умения за общуване и поставяне на граници; професионален подход към различията; генериране на идеи и решения при преодоляване на трудности с деца и родители работа с маргинализирани групи и деца с различен етнически произход работа в екип инициативност, дисциплинираност, организираност компютърна грамотност /Microsoft office, Microsoft teams
Работата е интересна, динамична и дава възможност за професионално развитие. Като нов член на екипа ще започнете с въвеждане в спецификата на работа в нашата организация и ще се запознаете с конкретните изисквания към позицията.
Сдружението осигурява ежемесечни супервизии и минимум един път в годината обучение по теми, съобразени с професионалните потребности на сътрудниците, като например: Травма ориентирана грижа, Защитно поведение, Управление на конфликти, Защита от насилие и др.
Ще имате пълната подкрепа на ръководството и екипа. Ще можете да разчитате и на многогодишния опит на международна неправителствена организация с традиции и доказани успехи в социалната работа с деца и семейства.
Организацията оценява, стимулира и подкрепя всеки сътрудник в стремежа му да се развива и израства професионално.
Работното място е в гр. Перник, ул. “Брезник“ №1, ет.1, ап.2
Ако тази информация е привлякла вниманието Ви, можете да подадете документи (мотивационно писмо и автобиография) за кандидатстване на е-мейл адрес:
Позициите са отворени за служители на Сдружението и за кандидати извън организацията.
Срок за кандидатстване до 15 април 2024 г.
Кандидатствай:https://sosbg.org/psiholog/