- Детайли
- Посещения: 45
ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ
“Инвиктес” ООД е официален дистрибутор на високоефективни продукти произведени в Америка от най-висок клас.
Във връзка с разширяване на нашия екип в град Пазарджик търсим кандидати за позицията:
Търговски представител
Подходящият кандидат притежава:
- позитивизъм към нови предизвикателства;
- правилно отношение към продукта, клиентите и екипа;
- амбиция за покоряване на високи върхове;
- шофьорска книжка
- Детайли
- Посещения: 28
Служители кол център в отдел „Телемаркетинг и реклама“
Сформираме нов екип за нашият отдел
Ние от Кей Ди Си сме единствен вносител, представител и сервиз на Американски бранд произвеждащ един продукт- висококачествена, ексклузивна и единствена по рода си техника за дома и бизнеса от 110 години.
Изисквания към кандидатите:
- Организационни способности
- Комуникация с потенциални клиенти
- Изготвяне на график
- Работа в екип
- Концентрация в работните задължения
- Способности за:
активно слушане и убедителност
- Адаптивност към работната среда
- Позитивно отношение
Възможност да започнете веднага,
предишен опит на подобна позиция
и комуникативни способности ще се считат за предимство!
Прочетете още: Служители кол център в отдел „Телемаркетинг и реклама“
- Детайли
- Посещения: 32
Моден консултант в Paradise center
Присъединете се към семейството на LAZARINI, български моден бранд за мъжко официално и спортно-елегантно облекло с 27-годишен опит на пазара. Ако проявявате интерес в сферата на елегантната мъжка мода и имате желание за работа като моден консултант на дизайнерски премиум продукти, кандидатствайте за позицията ПРОДАВАЧ - КОНСУЛТАНТ в обекта ни в Mall PARADISE (гр. София).
Предлагаме чисто нетно възнаграждение от 2200 до 2600лв!
Търсим енергичен и мотивиран служител за нашия екип на пълен работен ден!
Нашите очаквания към кандидатите:
- Приветливо и учтиво посрещане на клиенти;
- Обслужване на клиентите на високо ниво, с внимание и професионализъм;
- Поддържане на стоката в търговски вид и спазване на фирмени стандарти за подредба на магазина;
- Следене на наличните артикули, за да се осигури адекватно зареждане отговарящо на потребностите на търговския обект;
- Работа на каса и със складова програма;
- Почистване и поддържане на висока хигиена в търговския обект;
- Владеене на английски или друг чужд език се счита за предимство;
- Участие в развитието на бранда с различни идеи и предложения.
- Детайли
- Посещения: 39
Отчетник, инвентаризации / ревизор
Водеща фирма в областта нa дистрибуцията и търговията с бързооборотни стоки /алкохол, бира и др./за гр.София и региона търси да назначи:
Отчетник, инвентаризации
ОСНОВНИ ИЗИСКВАНИЯ:
- Професионален опит в извъшването на инвентаризации и ревизии на хранителни и нехранителни стоки;
- Добра компютърна грамотност, много добро вадеене на Exel и възможност за работа с другите приложения на Microsoft Office;
- Висока степен на организираност и инициативност - способност за работа под напрежение;
- Умение за работа в екип и решаване на проблеми;
- Организационни и комуникативни умения;
- Предимство е опитът на подобна позиция;
- Детайли
- Посещения: 31
Senior Accountant
Paysafe Limited (“Paysafe”) (NYSE: PSFE) (PSFE.WS) is a leading payments platform with an extensive track record of serving merchants and consumers in the global entertainment sectors. Its core purpose is to enable businesses and consumers to connect and transact seamlessly through industry-leading capabilities in payment processing, digital wallet, and online cash solutions. With over 25 years of online payment experience, an annualized transactional volume of $140 billion in 2023, and approximately 3,200 employees located in 12+ countries, Paysafe connects businesses and consumers across 260 payment types in over 40 currencies around the world. Delivered through an integrated platform, Paysafe solutions are geared toward mobile-initiated transactions, real-time analytics and the convergence between brick-and-mortar and online payments.
Acting as informal supervisor of the local e-cash team and building up a small Team in our location in Sofia for the e-cash Accounting department. Also perform vital financial functions related to the payment, accuracy, recording, analysis, and presentation of financial operations of the e-cash business units:
What you will do:
Acting as informal supervisor of the local e-cash team and helping to build up a team with future management function (of up to 4 employees) including regular 1:1 meetings and team jour fixe, absence planning, performance & development talks (at least semi-annually/annually) and recruiting as well as onboarding and training of new employees
Responsible for daily business transactions for a defined number of companies within the Group (fixed asset accounting, accounts receivable/payable, intercompany, payment transactions, bank accounting, regulatory reports, salaries, account reconciliations and month-end closing entries, including accruals/deferrals)
Preparation of raw balance sheet for the general ledger and sub ledger in accordance with local and international regulations (UGB/IFRS)
Preparation of monthly, quarterly, and annual reports
Processing of intercompany reconciliations within the Group including clarification of any differences
Contact person for external and internal partners (e.g. local accountants, intercompany partners, auditors, tax consultants, etc.)