Фирма "Милано Инженеринг и Партньори" ЕООД търси да назначи енергичен и отговорен офис асистент, който да подпомага ежедневната работа, свързана с управление и поддръжка на онлайн магазини (каталози, продукти, поръчки, комуникация с клиенти и доставчици).
Основни отговорности :
- Да може да работи с Microsoft Office ( Word, Exel, Power Point), умения за бързо търсене в интернет, имейл комуникация.
- Работа с онлайн платформи за електронна търговия (като Shopify, WooCommerce, Etsy, eMAG и др.)
- Качване и актуализация на продуктова информация (снимки, описания, цени и наличности)
- Следене и обработка на поръчки и заявки
- Комуникация с клиенти по e-mail, телефон или чат
- Поддръжка на организацията в офиса и административна помощ при нужда
Изисквания:
- Добри компютърни умения и опит в работа с онлайн платформи за търговия
- Организираност и внимание към детайла
- Комуникативност и умения за работа в екип
- Предимство е опит в електронна търговия или дигитален маркетинг
- Ние предлагаме:
- Работа в динамична и развиваща се компания
- Обучение и възможност за развитие в сферата на онлайн търговията
- Трудов договор и коректно заплащане
Приятна работна атмосфера и подкрепящ екип
