career logo round

Фирма "Милано Инженеринг и Партньори" ЕООД търси да назначи енергичен и отговорен офис асистент, който да подпомага ежедневната работа, свързана с управление и поддръжка на онлайн магазини (каталози, продукти, поръчки, комуникация с клиенти и доставчици).
Основни отговорности :

  • Да може да работи с Microsoft Office ( Word, Exel, Power Point), умения за бързо търсене в интернет, имейл комуникация.
  • Работа с онлайн платформи за електронна търговия (като Shopify, WooCommerce, Etsy, eMAG и др.)
  • Качване и актуализация на продуктова информация (снимки, описания, цени и наличности)
  • Следене и обработка на поръчки и заявки
  • Комуникация с клиенти по e-mail, телефон или чат
  • Поддръжка на организацията в офиса и административна помощ при нужда


Изисквания:

  • Добри компютърни умения и опит в работа с онлайн платформи за търговия
  • Организираност и внимание към детайла
  • Комуникативност и умения за работа в екип
  • Предимство е опит в електронна търговия или дигитален маркетинг
  • Ние предлагаме:
  • Работа в динамична и развиваща се компания
  • Обучение и възможност за развитие в сферата на онлайн търговията
  • Трудов договор и коректно заплащане
    Приятна работна атмосфера и подкрепящ екип

Кандидатствай Тук