career logo round

2.png

Основни отговорности
  • Предлага, продава и консултира клиентите на банката относно пълната гама от банкови продукти за физически лица;
  • Осъществява пълно банково обслужване на клиентите физически лица;
  • Замества Касиера по време на отпуск и болнични;
  • Познава основните конкуренти на банката на пазара за банкови услуги на физически лица;
  • Проучва потребностите на клиентите и предлага най-подходящите за тях продукти и услуги;
  • Определя възможности за кръстосани продажби на съществуващи клиенти;
  • Привлича нови клиенти;
  • Грижи се за навременното напомняне и събиране на дълговете от клиентите;
  • Предприема целенасочени действия по запазване на клиентите на банката.
Основни изисквания
  • Висше образование (Икономическата специалност е предимство);
  • Минимум две години трудов опит в банковата сфера е съществено предимство;
  • Готовност за работа с физически пари - заместване на Касиер;
  • Владеене на английски език е предимство;
  • Компютърна грамотност;
  • Комуникативност, организираност, уравновесеност и спазване на конфиденциалност ;
  • Способност за работа в екип.
Ние предлагаме
  • Осигуряваме цялостен пакет за компенсации и придобивки, включително допълнително доброволно пенсионно осигуряване, здравно осигуряване, акции за служители и отстъпки.
  • Подкрепяме ученето през целия живот чрез развитие на кариерата, дигитални обучителни програми и международна мобилност, като насърчаваме иновациите и овластяването.
  • Представяме отлични възможности за кариера в застраховането, управлението на активи и банкирането, с активно общуване в цялата Allianz Group и ключови функции.
  • Предлага, продава и консултира клиентите на банката относно пълната гама от банкови продукти за физически лица;
  • Осъществява пълно банково обслужване на клиентите физически лица;
  • Замества Касиера по време на отпуск и болнични;
  • Познава основните конкуренти на банката на пазара за банкови услуги на физически лица;
  • Проучва потребностите на клиентите и предлага най-подходящите за тях продукти и услуги;
  • Определя възможности за кръстосани продажби на съществуващи клиенти;
  • Привлича нови клиенти;
  • Грижи се за навременното напомняне и събиране на дълговете от клиентите;
  • Предприема целенасочени действия по запазване на клиентите на банката.
Основни изисквания
  • Висше образование (Икономическата специалност е предимство);
  • Минимум две години трудов опит в банковата сфера е съществено предимство;
  • Готовност за работа с физически пари - заместване на Касиер;
  • Владеене на английски език е предимство;
  • Компютърна грамотност;
  • Комуникативност, организираност, уравновесеност и спазване на конфиденциалност ;
  • Способност за работа в екип.
Ние предлагаме
  • Осигуряваме цялостен пакет за компенсации и придобивки, включително допълнително доброволно пенсионно осигуряване, здравно осигуряване, акции за служители и отстъпки.
  • Подкрепяме ученето през целия живот чрез развитие на кариерата, дигитални обучителни програми и международна мобилност, като насърчаваме иновациите и овластяването.
  • Представяме отлични възможности за кариера в застраховането, управлението на активи и банкирането, с активно общуване в цялата Allianz Group и ключови функции.
Основни отговорности
  • Предлага, продава и консултира клиентите на банката относно пълната гама от банкови продукти за физически лица;
  • Осъществява пълно банково обслужване на клиентите физически лица;
  • Замества Касиера по време на отпуск и болнични;
  • Познава основните конкуренти на банката на пазара за банкови услуги на физически лица;
  • Проучва потребностите на клиентите и предлага най-подходящите за тях продукти и услуги;
  • Определя възможности за кръстосани продажби на съществуващи клиенти;
  • Привлича нови клиенти;
  • Грижи се за навременното напомняне и събиране на дълговете от клиентите;
  • Предприема целенасочени действия по запазване на клиентите на банката.
Основни изисквания
  • Висше образование (Икономическата специалност е предимство);
  • Минимум две години трудов опит в банковата сфера е съществено предимство;
  • Готовност за работа с физически пари - заместване на Касиер;
  • Владеене на английски език е предимство;
  • Компютърна грамотност;
  • Комуникативност, организираност, уравновесеност и спазване на конфиденциалност ;
  • Способност за работа в екип.
Ние предлагаме
  • Осигуряваме цялостен пакет за компенсации и придобивки, включително допълнително доброволно пенсионно осигуряване, здравно осигуряване, акции за служители и отстъпки.
  • Подкрепяме ученето през целия живот чрез развитие на кариерата, дигитални обучителни програми и международна мобилност, като насърчаваме иновациите и овластяването.
  • Представяме отлични възможности за кариера в застраховането, управлението на активи и банкирането, с активно общуване в цялата Allianz Group и ключови функции.