Основни задължения:
- Осъществява непрекъснато наблюдение и контрол на възложените му за мониторинг информационни системи и приложения на сменен режим.
- Извършва дейности по навременно идентифициране, регистриране и ескалиране на възникнали инциденти и съдейства за тяхното решаване.
- Извършва ежедневни и периодични процедури, свързани с обработка на банкова информация.
- Изпълнява функциите на първо ниво Help Desk в извънработно време, съгласно процедурите за предоставяне на помощ на служителите.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Студенти, независимо от формата им на обучение, в т.ч. учащи във висши учебни заведения в чужбина;
- Студенти в четвърти курс от бакалавърската си степен на образование;
- Студенти в процес на придобиване на магистърска степен;
- Студенти, които се дипломират в същата година;
- Необходимо е учебната сфера на кандидатите да съвпада или да се доближава с тази на звеното, за което кандидатстват;
- Предимство е кандидатите да владеят английски език на работно ниво.
Кандидатствай тук
