career logo round

Основни задължения:
  • Осъществява непрекъснато наблюдение и контрол на възложените му за мониторинг информационни системи и приложения на сменен режим.
  • Извършва дейности по навременно идентифициране, регистриране и ескалиране на възникнали инциденти и съдейства за тяхното решаване.
  • Извършва ежедневни и периодични процедури, свързани с обработка на банкова информация.
  • Изпълнява функциите на първо ниво Help Desk в извънработно време, съгласно процедурите за предоставяне на помощ на служителите.
Изисквания за заемане на длъжността:
  • Студенти, независимо от формата им на обучение, в т.ч. учащи във висши учебни заведения в чужбина;
  • Студенти в четвърти курс от бакалавърската си степен на образование;
  • Студенти в процес на придобиване на магистърска степен;
  • Студенти, които се дипломират в същата година;
  • Необходимо е учебната сфера на кандидатите да съвпада или да се доближава с тази на звеното, за което кандидатстват;
  • Предимство е кандидатите да владеят английски език на работно ниво.
Кандидатствай тук