- Детайли
- Посещения: 6
Мениджър Сектор / Ръководител Търговски екип Mr.Bricolage Благоевград
Основните отговорности на Мениджър сектор:
• Да ръководи, организира, контролира и мотивира екипа си от продавач-консултанти в магазина за постигане на зададените цели;
• Да осигурява качествено обслужване на клиентите на магазина;
• Да проявява лично внимание и индивидуален подход към Топ клиенти;
• Да следи действията на конкуренцията на локалния пазар и да предлага локални инициативи на магазина;
• Да контролира нивата на запасите и тяхната обращаемост за сектора, за който отговаря;
• Да анализира ключовите търговски показатели и да реализира мерки за тяхното подобрение.
Изисквания към кандидата:
• Да имате минимум 1 година опит в управлението на екип, в контрола и управлението на стокови наличности;
• Да притежавате енергичност, предприемчивост и търговски усет;
• Да имате добри аналитични умения, способност за самостоятелно вземане на решения, умения за организиране на работата;
• Да познавате пазара на стоки „Направи си сам”;
• MS Office.
Прочетете още: Мениджър Сектор / Ръководител Търговски екип Mr.Bricolage Благоевград
- Детайли
- Посещения: 7
Магистър-фармацевт
В Астреа Рикрутмънт сме ангажирани да превръщаме предизвикателствата
при намиране на нова работа във вдъхновяващ път на промяна и подкрепа. С
гордост можем да кажем, че вече 16 години сме сред най-добрите в рекрутмънт сферата.
Вярваме, че можем да променим живота на хората, като им помагаме да бъдат най- добрата
версия на себе си. Участваме в развитието на много български и международни компании, като им помагаме да намерят правилните хора и решения за бизнеса им. Нашата мрежа от доволни кандидати и клиенти продължава да се разраства, което остава нашата най-
голяма гордост и мотивация.
За един от нашите клиенти – утвърдена в страната верига аптеки – търсим компетентен
Магистър-фармацевт. Позицията е отлична възможност за кандидати, които търсят кариерно развитие, динамична работна среда и подхождат с внимание и грижа към здравето и благополучието на потребителите.
Основни отговорности:
*Консултира клиентите, разпознава техните нужди и предлага подходящи продукти за
информирано решение, като предоставя подробни инструкции за употреба и дава информация за потенциални противопоказания;
*Отпуска лекарствени продукти по и без предписание, хранителни добавки и медицинска
козметика;
*Въвежда данни в аптечната система и попълване на документация при продажба на
лекарствени средства;
*Материална отговорност за стоките и финансовите средства, свързани с търговската дейност на аптеката;
* Инвентаризация и следене на сроковете на годност на асортимента в аптеката;
* Спазване на установените стандарти и политики за работа в аптеката.
Изисквания:
*Магистърска степен по фармация;
*Отлични комуникационни и организационни умения;
*Отговорност и внимание към детайлите;
*Желание за работа в екип;
*Добро познаване на регулаторните изисквания в сферата на фармацията.
Нашият клиент предлага:
*Отлично възнаграждение и бонуси;
*Гъвкаво работно време;
*Пакет допълнителни социални придобивки;
*Работа в динамична и подкрепяща среда.
Месторабота: София
Кандидатствай тук: https://www.jobs.bg/job/7783033
- Детайли
- Посещения: 8
ЕКСПЕРТ ПРОДАЖБИ IQOS
Ти си динамична и инициативна личност, която иска да бъде част от международна компания, ориентирана към бъдещето?
Ти си харизматичен човек и бързо се ориентираш в нова, различна и динамична среда на ежедневието?
Комуникацията и продажбите са твоята силна страна?
Ако отговорът ти е Да, не се колебай да кандидатстваш за тази позиция!
Стани част от нашия екип от професионалисти на позицията Експерт продажби IQOS!
Основни задачи:
- Активно предлагаш асортимента на марката към крайни клиенти, с цел увеличаване на продажбите, при престой в различни обекти за продажба на тютюневи изделия;
- Презентираш продукта и правилното му използване;
- Информираш клиентите за текущи активности;
- Оказваш съдействие на клиентите при възникнали проблеми и се отнасяш с грижа към тях;
Изисквания за позицията:
- Висока професионална етика и лична почтеност. Амбициозен, решителен, устойчив;
- Активен шофьор - наличие на шофьорска книжка и автомобил, с който да се извършва работата се счита за предимство;
- Умение за работа със смарт устройство;
- Ориентиран към резултати;
- Мотивиран, отзивчив, открит;
- Опит в сферата на консултирането за стоки и услуги се счита за предимство;
Ние ти предлагаме:
- Работа в голяма международна компания с традиции и бъдеще;
- Фирмено обучение;
- Трудов договор според всички изисквания на българското законодателство;
- Нетно трудово възнаграждение до 3000 лв., което е съставено от твърда сума и бонусна част;
- Служебен таблет и телефон;
- Ваучери за храна на стойност от 100 лв.;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Карта "Знание +";
- Мултиспорт карта на преференциална цена;
- Допълнителен ден отпуск за рожден ден;
Месторабота: Благоевград
Кандидатствай тук: https://www.jobs.bg/job/7790516
- Детайли
- Посещения: 9
СЛУЖИТЕЛИ ЗА КОЛ ЦЕНТЪР - ОФИС БЛАГОЕВГРАД
Ако ти си енергичен и комуникативен човек, който търси развитие и му е писнало от скучното ежедневие, то ние от Анада търсим ТЕБ! Ние сме представители на американски бранд, като сме единствени вносители и дистрибутори на американска техника за дома и бизнеса, позната в цяла България!
Какви ще бъдат твоите отговорности?
- Провеждане на телефонни разговори за уговаряне на срещи с клиенти;
- Координиране на графици и потвърждение на уговорените срещи;
- Въвеждане и актуализиране на данни в системата.
Какво търсим?
- Отлични комуникационни умения? Плюс са, но не са задължителни
- Организираност и внимание към детайла, ще ти помогнат
- Позитивност и ентусиазъм
Какво предлагаме?
- Конкурентна заплата и бонуси;
- Обучение и подкрепа;
- Гъвкаво работно време и приятелска среда.
- Трудов договор с Анада ООД
Месторабота: Благоевград
Кандидатствай тук: https://www.jobs.bg/job/7779571
- Детайли
- Посещения: 10
Оператор Гранулиране и Пелетизация
За ролята:
Оператор Гранулиране и Пелетизация е отговорен за производството на гранули и пелети, подготвянето на машината в работен режим, настройването й посредством специфичен софтуер и надлежното попълване на партидната документация в електронни системи.
Стартовото възнаграждение за младши оператор без предишен опит на позицията започва от минимум 2200 лв. и включва 1700 лв. брутна месечна заплата, 200 лв. доплащане за работа на смени, 100 лв. гъвкава придобивка, приблизително 100 лв. нощен труд и 100 лв. ваучери за храна.
За информация и въпроси, както и за кандидатстване директно по телефона, моля свържете се с нас на +359 88 9428563.
Основни отговорности:
- Участва в процеси на производство на гранулни и пелетни смеси и разтвори
- Сглобява, разглобява и почиства производственото оборудване
- Попълва необходимата документация, свързана с производствените дейности и дейностите по почистване
- Работи съобразно правилата на Добрата производствена практика и установените правила за безопасност
- Почиства и се грижи за производственото оборудване и за помещенията, в които се работи
- Работи с производствените системи и има отговорности спрямо нивото на позицията
Основни изисквания:
- Минимум завършен първи гимназиален етап (при навършени 18 г.) или средно/средно-специално образование (техническо, химия, биология)
- Готовност за работа с тежести (20-25 кг)
- Компютърни умения (наличието им е предимство, но организираме и допълнително обучение при необходимост)
- Готовност за работа на три смени
- Първа смяна от 6:00 ч. до 14:00 ч.
- Втора смяна от 14:00 ч. до 22:00 ч.
- Трета смяна от 22:00 ч. до 6:00ч.
- Умения за работа в екип
- Мотивация, дисциплина, отговорност и желание за работа
Ние предлагаме:
- Постоянен трудов договор и осигуровки на пълен работен ден
- Възможности за професионално развитие и следване на ясна кариерна пътека
- Цялостно въвеждащо обучение с продължителност между 3-6 месеца за отговорностите на позицията с подкрепа от индивидуален ментор (опитен оператор)
- Възможности за придобиване и надграждане на специфични знания и умения в перспективна индустрия
- Увеличение след изпитателния срок до 15%
- Ежегодна актуализация на работната заплата
- Годишен бонус при добро представяне и постигнати резултати
- Съвременна работна среда, апаратура и оборудване на световно ниво
- „Ден за мен от Тева“ – допълнителен неработен ден за семейство и приятели
- Бонус по програма „Препоръчай приятел“ от 1000 до 1200 лв. за всеки препоръчан кандидат
- Награди за принос и постижения – Teva Stars
- Осигурен транспорт от гр. Благоевград, Симитли, Кюстендил, Бобов дол, Сапарева баня, или възможност за релокация в гр. Дупница. Предлагаме пълно съдействие и подкрепа на кандидатите, които се нуждаят от релокация.
Месторабота: Дупница
Кандидатствай тук: https://www.jobs.bg/job/7795198