Търговски Представител Централна България - по заместване
БестаМед е компания оперираща в областта на здравеопазването, предоставяща стратегически решения и услуги на компании, които работят във фармацевтичния сектор. В Беста Мед създаваме конкурентна среда във фармацевтичния бизнес и продължаваме да инвестираме в развитието на нашите таланти и изграждането на способности.
Нашият екип от над 100+ души е ангажиран с изграждането на общност, в която невероятни хора искат да работят дългосрочно, като живеят нашите ценности за отдаденост на безопасността и околната среда, постоянно подобрение и растеж на хората, смелост и професионализъм. Ако сте готови да вложите време и усилия, за да се развивате, присъединете се към нас, докато предизвикваме очакваното, не виждайки граници, движейки се с бързи темпове.
Защо да се насладите на тази нова възможност?
• Имате ли страст да продавате?
• Процъфтявате ли в отворена, позитивна и динамична култура, изградена върху компетентност, уважение и доверие?
• Вие сте човек, който работи с ентусиазъм?
• Имате ли желание за непрестанно подобряване на Вашето представяне?
Ако сте отговорили с „да“ на горното, тогава ролята на търговски представител в БестаМед може да е подходяща за вас. В момента търсим мотивиран търговец, намиращ се в Пловдив, който да се присъедини към нашия силно мотивиран и вдъхновен екип.
Отговорности и задължения:
- Работи с клиенти - аптеки и търговци на едро;
- Представя продуктите и бизнес решенията на компанията пред клиенти;
- Приема заявки и следи навременното изплащане на задълженията;
- Изготвя седмичен план и отчет за посещенията;
- Изготвя годишен план за продажби и следи за изпълнението по продукти и клиенти;
Профил:
- Средно или висше образование;
- Компютърна грамотност и опит в работа с MS Office;
- Валидно свидетелство за управление на МПС;
- Опит в областта на продажбите;
- Умения за планиране и организиране на времето;
- Мотивация, организираност и отговорност към постигане на заложените търговски цели;
- Умения за водене на преговори и гъвкавост в търсенето на решения за клиенти и партньори;
- Способност за постигане на поставените цели в натоварена работна среда и спазване на срокове;
- Способност за адаптиране към променящата се среда;
- Отлични комуникационни и презентационни умения;
- Възможност за управление на множество задачи с прецизност;
- Силно критично мислене и креативност;
- Английски език се счита за предимство.
Нашето предложение:
- Атрактивен пакет за възнаграждение и бонус въз основа на резултатите;
- Множество инструменти и технологии за професионално и личностно развитие;
- Професионално обучение;
- Ваучери за храна, MultiSport карта и допълнителна здравна застраховка;
- Лаптоп, таблет, мобилен телефон, лек автомобил;
- Приятна и разнообразна среда с редовни обучения, събития, тийм билдинги и стимулиращи дейности;
- Паричен бонус при раждане на дете и второ за деца в училищна възраст (6-18 г.).
Месторабота: Пловдив
Кандидатствай тук: https://www.jobs.bg/job/7737930