- Детайли
- Посещения: 60
Обща характеристика на длъжността:
Основните цели и задачи на дирекция „Икономически изследвания, прогнози и парична политика“ са свързани с изготвянето на аналитични материали и прогнози, провеждане на макроикономически изследвания, иконометрично моделиране и симулации, които подпомагат вземането на решения от Управителния съвет на БНБ. След присъединяването на България към еврозоната, дирекцията ще има важна роля в процеса на формулиране на позицията на управителя на БНБ по въпросите, свързани с единната парична политика на Евросистемата. Част от работата в дирекцията е свързана с изготвянето на периодични анализи за развитието на икономиката, като пример за това е тримесечното издание „Икономически преглед“. Служителите на дирекцията участват активно в двугодишния план за изследователска дейност на БНБ, в който са включени теми, свързани с изпълнението на целите и задачите на БНБ. Част от резултатите от изследователската дейност се публикуват в поредицата на БНБ „Дискусионни материали“. Експертите от дирекцията участват в различни работни групи към Европейската система от централни банки, където работят с колеги от други европейски държави по конкретни теми според специализацията си. Те участват също в регулярни срещи с международни институции (Европейска централна банка, Международен валутен фонд, Европейска комисия и други), по време на които се дискутират текущото състояние на българската икономика и очакванията за бъдещото ѝ развитие.
Прочетете още: ЕКСПЕРТИ В ОТДЕЛ „МАКРОИКОНОМИЧЕСКИ ИЗСЛЕДВАНИЯ“ И ОТДЕЛ „ПАРИЧНА ПОЛИТИКА“
- Детайли
- Посещения: 43
Airline Reservation Specialist with Spanish and English
Do you want to work for one of the biggest and well known European airline companies?
If you have the motivation, relevant experience and the desire to learn and develop in a multinational corporate environment, we encourage you to read all the details below and apply for the open position.
This would be the right role for you if you:
- Have excellent language skills in Spanish and English language.
- Have excellent communication skills.
- Have previous experience in a travel agency, airline reservations or similar role - this will be considered as an advantage.
- Have motivation for development.
- You are detailoriented.
- Are able to work on flexible shifts. (Current shifts cover from 07:00 to 00:00)
Прочетете още: Airline Reservation Specialist with Spanish and English
- Детайли
- Посещения: 43
At Glorier®, we don't just move goods – we move the industry forward! Our mission? To create a team of logistics professionals who redefine customer satisfaction every single day. We're transforming logistics into a seamless, client-centric experience, and we're looking for a seasoned expert like you to lead that change.
What You'll Be Doing (aka Your Daily Adventures)
Manage shipments on the spot market, ensuring everything runs smoother than a Bulgarian yogurt on a hot day!
Build strong relationships with our high-demand customers, anticipating and meeting their needs with precision.
Provide expert guidance on road transport logistics, including compliance with European market regulations.
Streamline processes, reduce costs, and boost customer happiness because you know – in logistics, every second counts!
Coordinate with carriers, drivers, and subcontractors to make sure every delivery is flawless – and fix hiccups before anyone notices.
Collaborate across teams to ensure smooth, seamless operations. Together, we conquer logistics mountains!
Ensure all transportation activities meet Glorier®'s high standards of service and compliance.
Your Superpowers (a.k.a. Qualifications):
- Детайли
- Посещения: 49
РЪКОВОДИТЕЛ СЕРВИЗНИ ДЕЙНОСТИ за направление Компресори, локиран в гр.София
Евромаркет Компресорс е направление в холдинга, което е представител на световни лидери в производството на индустриално оборудване като:
- Pneumofore - централизирани вакуумни инсталации;
- Parker - системи за изсушаване и пречистване на компресиран въздух;
- IHI Dalgakiran – турбокомпресори;
- AKSA - дизел генератори;
- МТА – чилъри;
- Evapco - водоохладителни кули.
- Детайли
- Посещения: 51
Основните отговорности на Мениджър сектор:
• Да ръководи, организира, контролира и мотивира екипа си от продавач-консултанти в магазина за постигане на зададените цели;
• Да осигурява качествено обслужване на клиентите на магазина;
• Да проявява лично внимание и индивидуален подход към Топ клиенти;
• Да следи действията на конкуренцията на локалния пазар и да предлага локални инициативи на магазина;
• Да контролира нивата на запасите и тяхната обращаемост за сектора, за който отговаря;
• Да анализира ключовите търговски показатели и да реализира мерки за тяхното подобрение.
Изисквания към кандидата:
• Да имате минимум 1 година опит в управлението на екип, в контрола и управлението на стокови наличности;
• Да притежавате енергичност, предприемчивост и търговски усет;
• Да имате добри аналитични умения, способност за самостоятелно вземане на решения, умения за организиране на работата;
• Да познавате пазара на стоки „Направи си сам”;
• MS Office.
Прочетете още: Мениджър Сектор / Ръководител Търговски екип Mr.Bricolage Благоевград