- Детайли
- Посещения: 42
Фронт Офис Мениджър - Хотел
Отговорности:
- Наблюдава и координира работата на рецепционистите;
- Води преговори и кореспондира с български и международни партньори;
- Организира конференции и вътрешнофирмени събития;
- Дава идеи за подобряването на обслужването при нужда;
- Обучава новопостъпили служители и следи за спазването на работния стандарт;
- Съдейства при възникнали проблеми с гостите.
Компанията предлага:
- Отлично стартово възнаграждение и възможност за развитие;
- Релокационен пакет при нужда - настаняване в комплекса;
- Осигурен транспорт за хора от региона;
- Стандартно работно време;
- Дългосрочни трудови взаимоотношения;
- Подкрепящ и приятелски екип от професионалисти.
Изисквания:
- Минимум 3 години опит като Фронт Офис Специалист;
- Отлично владеене на Английски – ниво B2/C1;
- Умения в ръководенето на екип.
Месторабота: Банско
Заплата: 3800-4200 лв.
Кандидатствай тук: https://www.jobs.bg/job/7662888
- Детайли
- Посещения: 26
ТЕХНИЧЕСКИ РЪКОВОДИТЕЛ
Ние сме водеща българска строителна компaния, занимаваща се с жилищно, административно, промишлено строителство и инфраструктурни обекти. За покриване на разрастващите ни бизнес нужди, търсим мотивиран, амбициозен специалист, търсещ възможност за професионално развитие и реализация.Във връзка с разширяването на нашия екип търсим специалист за обекти на фирмата за длъжността Технически ръководител.Изисквания към кандидата:
• Завършено средно специално или висше строително образование;
• Много добра техническа грамотност и трудов стаж по специалността;
• Много добри умения за разчитане на техническа документация;
• Умения за работа с геодезически инструменти;
• Компютърна грамотност /работа с MS Office и работа с Autocad/ - предимство
• Шофьорска книжка – кат. В;Ключови умения:
• Комуникативност;
• Умения за работа в екип;
• Способност за решаване на проблеми и взимане на самостоятелни решения;
• Умения за поемане на отговорност, стриктност, прецизност.Задължения и отговорности:
• Организация, отговорност и контрол за изпълнение на строителните работи;
• Контрол и координация на СМР, оценка и приемане на крайния продукт.
• Подготовка на необходимата документация съгласно нормативната уредба в строителството;
• Осъществява непосредствено техническо и административно ръководство на строителния обект;Компанията предлага:
• Целогодишна и дългосрочна заетост;
• Трудово договор;
• Служебен автомобил, телефон и др.;
• Коректност в трудовите отношения;
• Редовно заплащане;
Месторабота: Благоевград
Заплата: 2500-3000 лв.
Кандидатствай тук: https://www.jobs.bg/job/7650670
- Детайли
- Посещения: 27
Бизнес асистент
Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500,000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6,600 офиси в повече от 60 страни по света.
Задължения на позицията:
- Управление и приоритизиране на натоварения и често променящ се календар на Висшия мениджърски екип.
- Ефикасно планиране на срещи с направленията и свързаната с това логистика.
- Координиране на договорености за пътуване (полети / хотели / транспорт / паспорт и заявления за визи), отчитане на разходите.
- Координиране на бизнес срещи с вътрешни и външни бизнес партньори.
- Работа с поверителна информация и документи.
- Подготовка на презентации на PowerPoint, Word документи и електронни таблици на Excel; водене на минути от срещи, когато е необходимо.
- Ръководене, координиране и участие в проекти.
- Детайли
- Посещения: 25
Регионален мениджър - Югозападна България
Кеш Пойнт е небанкова финансова институция, която предлaга разнообразие от кредитни продукти и финансови услуги на своите клиенти.
Част от международния финансов холдинг MVFinance, който обединява и развива компании, работещи в областта на потребителското кредитиране в Европа.В екипа си разполага с опитни и висококвалифицирани специалисти с дългогодишен опит във финансовия сектор. Благодарение на това, Кеш Пойнт предлага на своите клиенти и служители най-добрите условия, коректно отношения и индивидуален подход към всеки.
В Кеш Пойнт ценим, обучаваме и развиваме служителите си ежедневно.
Нашите служители предоставят с усмивка качествено и професионално обслужване на клиентите ни благодарение на експертните обучения, организирани за тях и ежедневната подкрепа, която получават от мениджмънта.Всеки стартиращ бизнес се нуждае от амбициозни, предприемчиви и обичащи предизвикателства хора. Присъедини се към нас, за да изградим заедно предпочитаните финансовите центрове на бъдещето.Вашите отговорности ще бъдат:
• Управление и развитие на търговски екипи в поверения регион;
• Планиране и организиране на търговски цели;
- Детайли
- Посещения: 22
Лаборант/Старши лаборант
Основни отговорности:
- Следи и спазва установените правила за безопасност, както и тези за Добра Лабораторна Практика и Добра Документална практика
- Извършва физико-химични анализи на изходни материали, междинни, насипни и крайни продукти
- Вземане на проби и извършва анализ на вода – питейна и пречистена
- Обработва и документира на време резултати от изпитванията и в съответствие с изискванията на процедурите
- Поддържа реда и чистотата на работното място, аналитичната апаратура и лабораторната стъклария