career logo round

Бизнес асистент

Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500,000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6,600 офиси в повече от 60 страни по света.

Задължения на позицията:

  • Управление и приоритизиране на натоварения и често променящ се календар на Висшия мениджърски екип.
  • Ефикасно планиране на срещи с направленията и свързаната с това логистика.
  • Координиране на договорености за пътуване (полети / хотели / транспорт / паспорт и заявления за визи), отчитане на разходите.
  • Координиране на бизнес срещи с вътрешни и външни бизнес партньори.
  • Работа с поверителна информация и документи.
  • Подготовка на презентации на PowerPoint, Word документи и електронни таблици на Excel; водене на минути от срещи, когато е необходимо.
  • Ръководене, координиране и участие в проекти.


Изисквания:

  • Образование- висше бакалавър или магистър.
  • Отлично владеене на английски език - писмено и говоримо.
  • Много добри компютърни умения - MS Office.
  • Способност за управление и приоритизиране на множество задачи.
  • Отлични комуникативни, организационни и междуличностни умения.
  • Ориентираност към резултатите.
  • Предишен опит в ръководене на проекти, ще е предимство. 

Месторабота: Благоевград

Кандидатствай тук: https://www.jobs.bg/job/7634875