Бизнес асистент
Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500,000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6,600 офиси в повече от 60 страни по света.
Задължения на позицията:
- Управление и приоритизиране на натоварения и често променящ се календар на Висшия мениджърски екип.
- Ефикасно планиране на срещи с направленията и свързаната с това логистика.
- Координиране на договорености за пътуване (полети / хотели / транспорт / паспорт и заявления за визи), отчитане на разходите.
- Координиране на бизнес срещи с вътрешни и външни бизнес партньори.
- Работа с поверителна информация и документи.
- Подготовка на презентации на PowerPoint, Word документи и електронни таблици на Excel; водене на минути от срещи, когато е необходимо.
- Ръководене, координиране и участие в проекти.
Изисквания:
- Образование- висше бакалавър или магистър.
- Отлично владеене на английски език - писмено и говоримо.
- Много добри компютърни умения - MS Office.
- Способност за управление и приоритизиране на множество задачи.
- Отлични комуникативни, организационни и междуличностни умения.
- Ориентираност към резултатите.
- Предишен опит в ръководене на проекти, ще е предимство.
Месторабота: Благоевград
Кандидатствай тук: https://www.jobs.bg/job/7634875