- Детайли
- Посещения: 24
Инженер/ Специалист качество
Ние от „АК Електрик“ АД сме част от глобалната шведскa компания AQ Group AB. С опита и знанията, които придобихме, успяхме да станем един от лидерите в проектирането и производството на електрически табла, машини и сложни метални компоненти за индустриални клиенти с високи изисквания. Производствените ни мощности са разположени в Радомир, Перник и Кюстендил и в компанията работят над 1150 служители. Ние се обучаваме непрекъснато, независимо на каква възраст сме и от колко години сме в компанията. В нашият свят качество, ефективност и прецизност, вървят ръка за ръка.
Във връзка с развитието на нашия екип по управление на качеството, предлагаме възможност за дългосрочна работа на Инженери/Специалисти, качество.
Отговорностите:
- Ще участвате в процеса на управление на системите за качество
- Ще осигурявате съответствие на вътрешната документация със специфичните изисквания на клиентите
- Ще събирате данни за ключовите индикатори за качество и брак в производствения процес
- Ще подготвяте, съгласувате и съхранявате необходимите документи за провеждането вътрешно процесни одити
- Ще анализирате критични места в производствения процес
- Ще правите предложения за подобрения/оптимизиране на производствени методи и приспособления
Изискванията:
- Висше/средно техническо образование
- Английски език на работно ниво – писмено и говоримо
- Добри електротехнически познания за работата с електротехническа документация
- Компютърна грамотност: ERP и Microsoft office
- Точност,внимание и отговорност към поставените задачи
- Добри умения за работа в екип
- Детайли
- Посещения: 24
Хотелски персонал за речни кораби
Easy Consult Ltd. is one of the leaders on the European HR market.
We are currently looking for staff for 5* RIVER SHIPS sailing in Europe - Season 2025!
Season has already strated and will continue till December 2024 / Jan 2025.
Official ONLINE interviews any time on TEAMS – December 2024, January & February 2025 !
Official PERSONAL interviews in VARNA - December 2024 & January 2025 !
Open positions:
- Hotel manager
- Executive chef
- Sous chef
- Chef de partie
- Pastry chef
- Commis de cuisine
- Utility / dishwasher
- Housekeeper
- Cabin / laundry steward
- Maitre d
- Restaurant / bar waiter
- Hairdresser
- Receptionist / night auditor (german is a must)
- Front desk manager (german is a must)
- Детайли
- Посещения: 23
Payroll Assistant (Blagoevgrad office)
About baker tilly
Baker Tilly South East Europe is a leading firm of auditors, accountants, tax consultants and business advisors, operating in Cyprus, Bulgaria, Romania, Moldova and Greece. Country offices are independent member firms of Baker Tilly International; one of the Top 10 largest networks in the sector.
A blend of young graduates and mature professionals creates a fresh, innovative and forward-looking working environment. Our people are at the forefront, with the firm nurturing a culture of continuous improvement, collaboration and inclusion.
Career opportunities
We invite applications from ambitious, highly motivated and hard-working professionals to join our Sofia office as Payroll Assistant.
Duties and responsibilities
- Efficiently manage the registration of contracts, changes in circumstances, in the National Revenue Authority (NRA) system, and sick leave documentation in NSSI.
- Calculates, keeps and follows salary, bonus, reward, overtime, and additional benefit records of employees.
- Work with electronic signature.
- Providing payroll services to corporate clients.
- Consulting and proposing solutions to payroll issues for clients.
- Keep records of sickness leaves & annual leaves.
- Manage the STIL system.
- Delivering excellent client service.
- Working in a team of qualified, highly motivated professionals.
- Identifying opportunities for improvement and being resourceful in making them happen.
- Детайли
- Посещения: 22
Senior Accountant - Blagoevgrad office
About Baker Tilly
Baker Tilly South East Europe is a leading firm of auditors, accountants, tax consultants and business advisors, operating in Cyprus, Bulgaria, Romania, Moldova and Greece. Country offices are independent member firms of Baker Tilly International; one of the Top 10 largest networks of the sector.
A blend of young graduates and mature professionals create a fresh, innovative and forward-looking working environment. Our people are at the forefront, with the firm nurturing a culture of continuous improvement, collaboration and inclusion.
Career Opportunities
We invite applications from ambitious, highly motivated and hard-working professionals to join our Blagoevgrad office as Senior Accountant.
Duties and Responsibilities
- Provide high-quality accounting, bookkeeping and reporting to a portfolio of clients.
- Maintain and analyze the accounting records on a daily basis.
- Review all records and reconcile accounts.
- Prepare and submit monthly VAT, VIES, and INTRASTAT declarations.
- Process documents for VAT Return and prepare and submit all other statutory required declarations, statistical reports and Tax Return.
- Prepare Annual Financial Statements under National Accounting Standards or IFRS.
- Provide periodic management reports.
- Work effectively as a team member as sharing responsibility
Requirements
- Детайли
- Посещения: 23
Търговски представител
"Велеви Фарма” ООД е създадена през 1996 г. кaто дистрибуторска фирма на болнични и аптечни продукти.
Фирмата е специализирана в производството на хранителни добавки. Притежава собствена серия продукти, които са натурални от лечебни растения типични за нашия ареал.
„Велеви Фарма” ООД е лицензиран търговец на едро на лекарствени продукти, медицински изделия и козметика. Поддържаните артикули наброяват 15 000.
Чрез своята логистика фирмата покрива 90% от територията на страната и достига до ключови градове като Пловдив, Плевен, Ловеч, Враца, Монтана, Благоевград, Сандански, Стара Загора и др. Складовата база е разположена в центъра на град София.
Фирмата търси да назначи търговски представител за работа с аптеки и здравни заведения за град Благоевград и областта.
Ние търсим енергични кандидати, които трябва да притежават медицинско образование и шофьорски лиценз. Стимулира се находчивостта, креативността и самоинициатива.
ИЗИСКВАНИЯ:
- Висше образование - във сферата на здравеопазването;
- Минимум 2 години опит на такава позиция;
- Умения за водене на преговори;
- Организираност, отговорност и коректност;
- Търговският опит е предимство;
- Активен шофьор, с чиста шофьорска книжка;
- Много добри комуникативни и презентационни умения;
ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:
- Търсене и привличане на нови клиенти;
- Поддържане на съществуващата клиентска мрежа в поверения район;
- Изготвяне на оферти и цени;
- Договаряне на цени и следене на конкурентите фирми;
- Регулярна отчетност за извършената дейност;
- Проучване на пазара.
Месторабота: Благоевград
Кандидатствай тук: https://www.jobs.bg/job/7665128