- Детайли
- Посещения: 121
Мениджър Човешки ресурси / Human Resources Manager
KINGS` VALLEY MEDICAL & SPA Хотел е 5-звездното царство за почивка, забавление и възстановяване на всеки гост, решил да посети най-живописната част от „Долината на розите“ и „Долината на тракийските царе“.
Инспириран от богатите традиции и култура на района и терапевтичната и лечебна сила на минералната вода от местността „Казанлъшки минерални бани“, хотелът предлага за гостите си неповторима комбинация от непреходна елегантност и стилен дизайн, съчетани с усещането за спокойствие, комфорт и автентично преживяване.
Търсим да привлечем към екипа на хотела опитен HR мениджър. Идеалният кандидат ще отговаря за HR процесите в хотела, вкл. набиране и подбор на персонал, вътрешна комуникация, учене и развитие, отношения със служителите и др.
КЛЮЧОВИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ЗА ПОЗИЦИЯТА:
- Работи за осигуряването на ефективни HR процеси и политики, които са в съответствие с общите цели на хотела
• Отговаря за процеса на набиране на персонал (обяви за работа, скрининг на автобиографии, насрочване и провеждане на интервюта)
• Работи за привличането на подходящи кандидати и таланти за хотела като използва сайтове за работа, бази данни, социални мрежи, кариерни центрове, университетски и кариерни изложения и др., вкл. създава и управлява календар на събитията за набиране на персонал
• Поддържа вътрешната комуникация в хотела – подкрепя инициативи за подобряване на ангажираността на служителите, актуализира вътрешни информационни табла и др.
• Предоставя оперативна подкрепа на ръководителите на отдели, служителите и ръководството
• Отговаря за инициативите за служителите (оценка на представянето, програми за мотивация и развитие, актуализации на заплатите, календар на обученията и т.н.)
• Активно работи за стимулирането на служителите да предоставят отлично обслужване на гостите и да подобряват ефективността и трудовото си представяне
• Насърчава култура на постижения, всеотдайност, екипност и постоянно подобрение и усъвършенстване
• Участва в onboarding-а на нови служители и провежда изходящи интервюта
• Подпомага процесите на администриране на персонала и обработката на заплатите в хотела
• Осигуряване съответствие на процесите с GDPR и изискванията за безопасност и здраве при работа
• Консултира ръководството във връзка с трудово-правни казуси
• Активно участва и развива различни HR проекти
НАШИТЕ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗНАНИЯ, УМЕНИЯ И ОПИТ:
Прочетете още: Мениджър Човешки ресурси / Human Resources Manager
- Детайли
- Посещения: 114
ЗОНАЛЕН ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ ГРАД БЛАГОЕВГРАД И РЕГИОН
Кетен ООД е разпознаваем с марките: Hоma, Mühler, Diplomat, Brabantia, Tescoma и други, кaкто и онлайн магазин Reno. От създаването на компанията през 2005 година до сега, сме сред водещите български вносители и дистрибутори на домакински продукти в няколко големи категории. Развиваме собствените ни марки и марките на нашите партньори. Работим с всички канали на търговията и доставяме до всяка точка на страната и извън нея. Директната ни работа с фабрики по целия свят, във връзка с асортимента на нашите собствени марки и сервизирането на цялата продуктова гама, ни прави предпочитан партньор на много търговци на едро и дребно.
Стартираме процедура по подбор за позицията:
ЗОНАЛЕН ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ ГРАД БЛАГОЕВГРАД И РЕГИОН.
Основни изисквания:
• Опит като Търговски представител;
• Търговски усет и желание за дългосрочно развитие;
• Енергичност и умение за работа в динамична и екипна среда;
• Умения за работа с компютър и специализиран софтуер;
• Шофьорска книжка.
Прочетете още: ЗОНАЛЕН ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ ГРАД БЛАГОЕВГРАД И РЕГИОН
- Детайли
- Посещения: 115
Специалист доставки
„АК Електрик“ АД е дъщерно дружество на AQ GROUP AB (Швеция), който е световен производител на компоненти и системи за индустриални клиенти с високи изисквaния. Опита и знанията, които придобихме от работата си в AQ GROUP AB, ни даде увереността да проектираме и произвеждаме електрически табла и компоненти, да асемблираме продукти и да предлагаме ефективни ценови решения за взискателни индустриални клиенти. В нашият свят, качество, ефективност и прецизност на доставката, вървят ръка за ръка.
Във връзка с развитието на нашият екип по доставките, търсим амбициозен „Специалист доставки“, който да допринася за успеха на нашата компания.
Изисквания за заемане на длъжността:
1. Висше образование и опит в сферата на доставките поне 2 г.
2. Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо.
3. Отлични умения за устна и писмена комуникация.
4. Висока компютърна грамотност: MS Office, ERP.
5. Много добри умения за планиране.
- Детайли
- Посещения: 161
КОНСУЛТАНТ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ - ОФИС БЛАГОЕВГРАД
Бързоразвиваща се, модерна, бързо адаптивна компания с шест сателитни офиса из цялата страна с цел разширяване на търговската мрежа и влияние на бранда на пазара на бяла техника.
Ние сме готови да предложим страхотен модел за развитие което може да бъде приложимо във всички сектори на труда.
Нов модерен офис на 2 етажа
Безплатен паркинг
5 отдела за кореспонденция
Работа с най-нови маркетингови инструменти
Граждански договор в периода на обучение с "Анада" ООД
Трудов договор след периода на обучение С "Анада" ООД
Търсим хора без опит с цел по-бързо въвеждане и интеграция в работния процес.
Хора с мотивация и желание за работа в екип.
Хора които да търсят развитие на няколко фронта
Хора които могат да работят на дълги обороти и да бъдат лоялни към организацията
Ако искаш да станеш част от нашия екип, не се колебай!
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/7425104
Месторабота: Благоевград
- Детайли
- Посещения: 104
Junior Accountant
AQ ELECTRIC JSC is a subsidiary of AQ GROUP AB /SWEDEN/, a global manufacturer of components and systems for industrial customers with high demands. The experience and knowledge gained from working at AQ GROUP AB, gave us the confidence to design and produce electric cabinets and components, to assemble products and offer cost effective solutions for demanding industrial customers. In our world, quality, efficiency and accuracy go hand in hand.
We are seeking ambitious and driven individual to join our team as a Junior Accountant. This role is ideal for recent graduates or early-career professionals in finance who are looking to build a career in accountancy, particularly within the industrial production sector. As part of our dynamic team, you will have the opportunity to learn from experienced professionals and contribute to the growth of our company.
Requirements:
• Bachelor’s degree in Accounting, Finance, or a related field
• An understanding of VAT rules
• Self-driven and highly motivated to work hard both practically and academically
• Ability to deal with confidential information in a professional manner
• Effective time and task management skills
• Excellent Excel knowledge
• Excellent English