- Детайли
- Посещения: 142
И Н Ф О Р М А Ц И Я
за свободните работни места в Благоевградски регион
по Бюра по труда към 19.04.2024г.
Дирекция “Бюро по труда” – гр. Благоевград
Тел. за връзка 073/ 88-76-96
А. СПЕЦИАЛИСТИ С ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ – 12 места
1 фелдшер - висше образование, сп.фелдшер, комп. умения, шоф.кат.В
3 Инженер, енергетик - Висше, енергетика, Англ.език
2 Инженер, проектант - Висше, Архитектура, Англ.език
3 Инженер, конструктор - Висше, Архитектура, Англ.език
2 Специалист, маркетинг и реклама - Висше, сп.Маркетинг, Английски на добро ниво
1 Инженер, автоматизация - Висше, ПК - електроника, англ.език
Дирекция “Бюро по труда” – гр. Гоце Делчев
Тел. за връзка 0751 / 61263
А. СПЕЦИАЛИСТИ С ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ – 2
1 Промишлен дизайнер - Висше/Специалисти по технически науки.
1 Учител теоретично обучение - Висше/Учител транспортна техника.
- Детайли
- Посещения: 166
Специалист „Обслужване на Клиенти с английски и немски език“
Ако търсиш вълнуващо работно предизвикателство и възможност за кариерно развитие в международна технологична продуктова компания, която осигурява гъвкав работен график продължавай да четеш!
Търсим енергичен и мотивиран колега, който да се присъедини към нашия екип от „Обслужване на Клиенти“ в град София.
Ти ще бъдеш посланник на нашия бранд, комуникирайки с нашите клиенти и помагайки им с отговори на въпроси, които може да имат. Ние ще ти осигурим всичко необходимо, за да може да бъдеш успешен в работата си. Ще започнем с цялостен курс на обучение, специално пригоден да те подготви за ежедневната ти работа и за това как да реагираш в различни ситуации. Ще имаш достъп до база със знания, рекламни материали и обновяваща се информация за новости в бизнеса.
Имайки достъп до всичко това, включително и менторство и подкрепа от твоя лидер и колеги, ти ще можеш да се съсредоточиш върху доброто и качествено обслужване на клиентите.
Какво ще правиш?
• Ще създаваш директен контакт с потребителите ни, като им помагаш чрез чат и система за тикети.
• Ще ги информираш за нови функции, промени в правилата и актуални изисквания.
• Ще предоставяш бързи и точни отговори.
• Ще бъдеш в крак с всички инструкции, политики и процедури на нашата компания.
• Ще участваш в проекти и работни групи, за да опознаеш продукта ни отблизо.
Прочетете още: Специалист „Обслужване на Клиенти с английски и немски език“
- Детайли
- Посещения: 157
Специалист „Обслужване на Клиенти с английски и френски език“
Ако търсиш вълнуващо работно предизвикателство и възможност за кариерно развитие в международна технологична продуктова компания, която осигурява гъвкав работен график продължавай да четеш!
Търсим енергичен и мотивиран колега, който да се присъедини към нашия екип от „Обслужване на Клиенти“ в град София.
Ти ще бъдеш посланник на нашия бранд, комуникирайки с нашите клиенти и помагайки им с отговори на въпроси, които може да имат. Ние ще ти осигурим всичко необходимо, за да може да бъдеш успешен в работата си. Ще започнем с цялостен курс на обучение, специално пригоден да те подготви за ежедневната ти работа и за това как да реагираш в различни ситуации. Ще имаш достъп до база със знания, рекламни материали и обновяваща се информация за новости в бизнеса.
Имайки достъп до всичко това, включително и менторство и подкрепа от твоя лидер и колеги, ти ще можеш да се съсредоточиш върху доброто и качествено обслужване на клиентите.
Какво ще правиш?
• Ще създаваш директен контакт с потребителите ни, като им помагаш чрез чат и система за тикети.
• Ще ги информираш за нови функции, промени в правилата и актуални изисквания.
• Ще предоставяш бързи и точни отговори.
• Ще бъдеш в крак с всички инструкции, политики и процедури на нашата компания.
• Ще участваш в проекти и работни групи, за да опознаеш продукта ни отблизо.
Прочетете още: Специалист „Обслужване на Клиенти с английски и френски език“
- Детайли
- Посещения: 180
Специалист „Обслужване на Клиенти с английски и италиански език“
Ако търсиш вълнуващо работно предизвикателство и възможност за кариерно развитие в международна технологична продуктова компания, която осигурява гъвкав работен график продължавай да четеш!
Търсим енергичен и мотивиран колега, който да се присъедини към нашия екип от „Обслужване на Клиенти“ в град София.
Ти ще бъдеш посланник на нашия бранд, комуникирайки с нашите клиенти и помагайки им с отговори на въпроси, които може да имат. Ние ще ти осигурим всичко необходимо, за да може да бъдеш успешен в работата си. Ще започнем с цялостен курс на обучение, специално пригоден да те подготви за ежедневната ти работа и за това как да реагираш в различни ситуации. Ще имаш достъп до база със знания, рекламни материали и обновяваща се информация за новости в бизнеса.
Имайки достъп до всичко това, включително и менторство и подкрепа от твоя лидер и колеги, ти ще можеш да се съсредоточиш върху доброто и качествено обслужване на клиентите.
Какво ще правиш?
• Ще създаваш директен контакт с потребителите ни, като им помагаш чрез чат и система за тикети.
• Ще ги информираш за нови функции, промени в правилата и актуални изисквания.
• Ще предоставяш бързи и точни отговори.
• Ще бъдеш в крак с всички инструкции, политики и процедури на нашата компания.
• Ще участваш в проекти и работни групи, за да опознаеш продукта ни отблизо.
Прочетете още: Специалист „Обслужване на Клиенти с английски и италиански език“
- Детайли
- Посещения: 171
Специалист "Обслужване на Клиенти с английски и румънски език"
Ако търсиш вълнуващо работно предизвикателство и възможност за кариерно развитие в международна технологична продуктова компания, която осигурява гъвкав работен график продължавай да четеш!
Търсим енергичен и мотивиран колега, който да се присъедини към нашия екип от „Обслужване на Клиенти“ в град София.
Ти ще бъдеш посланник на нашия бранд, комуникирайки с нашите клиенти и помагайки им с отговори на въпроси, които може да имат. Ние ще ти осигурим всичко необходимо, за да може да бъдеш успешен в работата си. Ще започнем с цялостен курс на обучение, специално пригоден да те подготви за ежедневната ти работа и за това как да реагираш в различни ситуации. Ще имаш достъп до база със знания, рекламни материали и обновяваща се информация за новости в бизнеса.
Имайки достъп до всичко това, включително и менторство и подкрепа от твоя лидер и колеги, ти ще можеш да се съсредоточиш върху доброто и качествено обслужване на клиентите.
Какво ще правиш?
• Ще създаваш директен контакт с потребителите ни, като им помагаш чрез чат и система за тикети.
• Ще ги информираш за нови функции, промени в правилата и актуални изисквания.
• Ще предоставяш бързи и точни отговори.
• Ще бъдеш в крак с всички инструкции, политики и процедури на нашата компания.
• Ще участваш в проекти и работни групи, за да опознаеш продукта ни отблизо.
Прочетете още: Специалист "Обслужване на Клиенти с английски и румънски език"