Специалист „Обслужване на Клиенти с английски и немски език“
Ако търсиш вълнуващо работно предизвикателство и възможност за кариерно развитие в международна технологична продуктова компания, която осигурява гъвкав работен график продължавай да четеш!
Търсим енергичен и мотивиран колега, който да се присъедини към нашия екип от „Обслужване на Клиенти“ в град София.
Ти ще бъдеш посланник на нашия бранд, комуникирайки с нашите клиенти и помагайки им с отговори на въпроси, които може да имат. Ние ще ти осигурим всичко необходимо, за да може да бъдеш успешен в работата си. Ще започнем с цялостен курс на обучение, специално пригоден да те подготви за ежедневната ти работа и за това как да реагираш в различни ситуации. Ще имаш достъп до база със знания, рекламни материали и обновяваща се информация за новости в бизнеса.
Имайки достъп до всичко това, включително и менторство и подкрепа от твоя лидер и колеги, ти ще можеш да се съсредоточиш върху доброто и качествено обслужване на клиентите.
Какво ще правиш?
• Ще създаваш директен контакт с потребителите ни, като им помагаш чрез чат и система за тикети.
• Ще ги информираш за нови функции, промени в правилата и актуални изисквания.
• Ще предоставяш бързи и точни отговори.
• Ще бъдеш в крак с всички инструкции, политики и процедури на нашата компания.
• Ще участваш в проекти и работни групи, за да опознаеш продукта ни отблизо.
Търсим човек, който:
• Няма нужда от предишен опит в обслужването на клиенти, но би било плюс, ако имаш такъв или интерес към технологии и иновации.
• Владее отлично говоримо и писмено английски език и немски.
• Обича да се грижи за клиентите и да ги прави щастливи.
• Ефективен и бърз, може да превключва между задачи и да взима решения под напрежение.
• Разбира от технологии и офис програми.
• Адаптира се лесно към нови ситуации и промени.
• Мотивиран е, внимателен към детайлите и може да прецени нуждите на клиентите.
Какво ти предлагаме?
• Конкурентно заплащане според опита и годишен бонус
• Гъвкав график на смени с ротационен принцип на работа:
• 25 дни платена годишна отпуска + 5 допълнителни когато изчерпиш първите.
• Здравна и стоматологична застраховка за теб, партньора ти и децата ви (ако живеете на един адрес).
• Финансова подкрепа за личностно развитие или хоби.
• Възможност за обучение - до £2,000, достъп до онлайн платформи, вътрешни програми за лидерство и др.
• MultySport карта.
• Отстъпки на различни услуги в търговката верига.
• Месечни ваучери за обяд и транспорт.
• Безплатни закуски, плодове и напитки в офиса.
Как да кандидатстваш?
Попълни кандидатурата си тук:
Late shift - https://careers.flutterinternational.com/jobs/jr115477/customer-support-specialist-german-and-english-late-shift/
Day shift - https://careers.flutterinternational.com/jobs/jr113985/customer-support-specialist-german-and-english-day-shift/
Night shift - https://careers.flutterinternational.com/jobs/jr115474/customer-support-specialist-german-and-english-night-shift/
• Дневна смяна - между 08:00 - 00:00. Най-ранната смяна може да започне в 8 сутринта, а най-късната да свърши в полунощ. Всяка смяна е 8 часа, с включена 1 час почивка.
Работни дни: понеделник- неделя, с 2 почивни дни (не задължително през уикенда).
• Късна смяна - 16:00 - 01:00. Всяка смяна е 8 часа, с включена 1 час почивка
Работни дни: понеделник- неделя, с 2 почивни дни (не задължително през уикенда).
• Нощна смяна – между 19:00 - 22:00 (може да има лека промяна, в зависимост от нуждите на бизнеса) Това е 11 часова смяна през цялата нощ.
Пример: Ако започнете вашата нощна смяна в 20:00 вечерта, то тя ще свърши в 07:00 сутринта. График от 4 работни/4 почивни дни.
! Нощен труд между 22:00 - 01:00 се заплаща допълнително, на база на изработените часове за всеки месец.