- Детайли
- Посещения: 96
Оперативен счетоводител
„АК Електрик“ АД е дъщерно дружество на AQ GROUP AB (Швеция), който е световен производител на компоненти и системи за индустриални клиенти с високи изисквaния. Опита и знанията, които придобихме от работата си в AQ GROUP AB, ни даде увереността да проектираме и произвеждаме електрически табла и компоненти, да асемблираме продукти и да предлагаме ефективни ценови решения за взискателни индустриални клиенти. В нашият свят, качество, ефективност и прецизност на доставката, вървят ръка за ръка.
Във връзка с развитието на финансово-счетоводния ни екип, търсим отличен кандидат за позицията „Оперативен счетоводител“, който да допринася за успеха на нашата компания.
Отговорностите:
Текущо отчита стопанските операции, съгласно Закона за счетоводството.
Изготвя управленски и оперативни справки и ДДС декларации.
Извършва анализ на наличности на материали и контролира движението на материали по складове.
Подготвя плащанията по банков път на дружеството, осчетоводява банковите извлечения.
Участва в годишните инвентаризации.
- Детайли
- Посещения: 107
Electrical design engineer
AQ ELECTRIC AD is a subsidiary of AQ GROUP AB /SWEDEN/, a global manufacturer of components and systems for industrial customers with high demands. The experience and knowledge gained from working at AQ GROUP AB, gave us the confidence to design and produce electric cabinets and components, to assemble products and offer cost effective solutions for demanding industrial customers. In our world, quality, efficiency and accuracy go hand in hand.
In connection with the development of our electrical engineering team, we are seeking for highly qualified Electrical Design Engineer, who will contribute to the success our company.
Future career development: Senior Electrical Design Engineer up to 1 year
Key responsibilities include:
- Детайли
- Посещения: 95
Ръководител отдел за хипермаркет Kaufland, гр. Монтана
Като успешна международна търговска компания, част от групата Schwarz, ние ежедневно преследваме нашата цел: Да превърнем пазаруването на нашите клиенти в невероятно клиентско преживяване. Какво ни отличава? Нашите ценности: резултати, динамика и коректност. Със своята ангажираност, страст и мотивация нашите колеги допринасят изключително за нашия успех. Започни при нас и стани част невероятния ни екип, който всеки ден посреща клиента с усмивка!
Твоите задачи:
Поеми отговорност за поверения ти отдел
Координирай и контролирай приемането, предаването, складирането и подредбата на стоките във филиала
Организирай рекламните пространства и следи за правилното етикиране на стоките
Контролирай качеството и свежестта на продуктите, високите нива на хигиена в магазина и се погрижи клиентите ни да са удовлетворени от пазаруването при нас
Планирай работните графици, координирай успешната работа в екипа и обучавай новите си колеги
Нашето предложение:
Прочетете още: Ръководител отдел за хипермаркет Kaufland, гр. Монтана
- Детайли
- Посещения: 115
РЪКОВОДИТЕЛ, ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ
ОМС САЛЕРИ КЛОН БЪЛГАРИЯ КЧТ е високо технологично производствено предприятие, част от ОМС САЛЕРИ АД - компания, основана през 1896 год. в Северна Италия.
Част от производствените мощности в България се намират в гр. Враца.
Основни задължения:
- Изготвяне на ведомости и рекапитулации за текущ период и корекции на стари периоди;
- Изготвяне на документите, свързани с трудовото правоотношение – трудов договор, служебни бележки, удостоверения, издаване на трудови книжки и други;
- Изготвяне графици за ползване на платените годишни отпуски от работниците и служителите;
- Води всички видове отпуски, изготвя заповеди за отпуск и ги докладва на Управителя на Дружеството за разрешаване;
- Поддържа документален архив на Дружеството свързан с трудовите досиета и ведомости;
- Поддържа актуална информация на необходимите данни за всички служители в Дружеството;
- Изготвяне на справки, по искане на ръководството на Дружеството, относно персонала и всички въпроси, свързани с трудовите правоотношения;
- Изготвяне и подаване на Декларация 1 и Декларация 6, както и Декларация по чл.73 и чл.55 от ЗДДФЛ;
- Подаване на справки към НСИ;
Регистриране и представяне на болнични към НОИ
- Консултиране на ръководството при възникнали казуси с персонала;
- Подготвяне на документи при проверки от Инспекция на труда, като е и лице за контакт с тях.
Изисквания за заемане на длъжността
- Детайли
- Посещения: 115
Мениджър Човешки ресурси / Human Resources Manager
KINGS` VALLEY MEDICAL & SPA Хотел е 5-звездното царство за почивка, забавление и възстановяване на всеки гост, решил да посети най-живописната част от „Долината на розите“ и „Долината на тракийските царе“.
Инспириран от богатите традиции и култура на района и терапевтичната и лечебна сила на минералната вода от местността „Казанлъшки минерални бани“, хотелът предлага за гостите си неповторима комбинация от непреходна елегантност и стилен дизайн, съчетани с усещането за спокойствие, комфорт и автентично преживяване.
Търсим да привлечем към екипа на хотела опитен HR мениджър. Идеалният кандидат ще отговаря за HR процесите в хотела, вкл. набиране и подбор на персонал, вътрешна комуникация, учене и развитие, отношения със служителите и др.
КЛЮЧОВИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ЗА ПОЗИЦИЯТА:
- Работи за осигуряването на ефективни HR процеси и политики, които са в съответствие с общите цели на хотела
• Отговаря за процеса на набиране на персонал (обяви за работа, скрининг на автобиографии, насрочване и провеждане на интервюта)
• Работи за привличането на подходящи кандидати и таланти за хотела като използва сайтове за работа, бази данни, социални мрежи, кариерни центрове, университетски и кариерни изложения и др., вкл. създава и управлява календар на събитията за набиране на персонал
• Поддържа вътрешната комуникация в хотела – подкрепя инициативи за подобряване на ангажираността на служителите, актуализира вътрешни информационни табла и др.
• Предоставя оперативна подкрепа на ръководителите на отдели, служителите и ръководството
• Отговаря за инициативите за служителите (оценка на представянето, програми за мотивация и развитие, актуализации на заплатите, календар на обученията и т.н.)
• Активно работи за стимулирането на служителите да предоставят отлично обслужване на гостите и да подобряват ефективността и трудовото си представяне
• Насърчава култура на постижения, всеотдайност, екипност и постоянно подобрение и усъвършенстване
• Участва в onboarding-а на нови служители и провежда изходящи интервюта
• Подпомага процесите на администриране на персонала и обработката на заплатите в хотела
• Осигуряване съответствие на процесите с GDPR и изискванията за безопасност и здраве при работа
• Консултира ръководството във връзка с трудово-правни казуси
• Активно участва и развива различни HR проекти
НАШИТЕ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗНАНИЯ, УМЕНИЯ И ОПИТ:
Прочетете още: Мениджър Човешки ресурси / Human Resources Manager