- Детайли
- Посещения: 65
QUALITY ENGINEER
Trelleborg Sealing Solutions Bulgaria EOOD is a subsidiary of the Swedish based Trelleborg AB a world leader in engineered polymer solutions. Trelleborg Sealing Solutions Bulgaria EOOD is specialized in production of molded liquid silicone components. Due to production expansion, the company is looking to appoint a QUALITY ENGINEER
Responsibilities:
Monitor and analyze quality of the running production
Prepare quality working instructions for the produced parts;
Participate in the optimization of quality control processes;
Participates in the processing of customer complaints and preparation of 8D reports by using problem solving tools;
Participate in preparation of Control plans, FMEA;
Perform internal audits.
- Детайли
- Посещения: 70
Електроинженер проектант
„АК Електрик“ АД е дъщерно дружество на AQ GROUP AB (Швеция), който е световен производител на компоненти и системи за индустриални клиенти с високи изисквaния. Опита и знанията, които придобихме от работата си в AQ GROUP AB, ни даде увереността да проектираме и произвеждаме електрически табла и компоненти, да асемблираме продукти и да предлагаме ефективни ценови решения за взискателни индустриални клиенти. В нашият свят, качество, ефективност и прецизност на доставката, вървят ръка за ръка.
Във връзка с развитието на нашия проектантски екип, търсим високо квалифициран електроинженер проектант, който да допринася за развитието на нашата компания.
Отговорностите:
Ще изготвяте идейни проекти, скици и работни проекти на електрически табла и ще ги обезпечавате с информация, в съответствие с клиентските изисквания.
Ще разработвате техническата документация, съпътстваща проектите.
Ще консултирате клиентите и изпълнителите на конкретните проекти.
Ще отговаряте за изготвянето на цялата проектна документация и ще поддържате постоянни стандарти за изпълнение, с оглед повишаване на рентабилността на дейността.
Изискванията:
- Детайли
- Посещения: 62
Business-Kundenberater für ein B2B Projekt mit deutscher Sprache
#guteleutegutelaune #sogehtteamwork
Neuer Job, neue Herausforderung, neuer Lebensabschnitt.
Mit regiocom Bulgarien bist du auf dem richtigen Weg!
Wage den nächsten Schritt zu einer besseren Karriereperspektive!
Über 10 Jahre Service Center Bulgarien! 1500 gut gelaunte Leute in Sofia, Varna, Ruse, Veliko Tarnovo, Dobrich, Stara Zagora und Burgas! Mehr als 15 Projekte und zufriedene Auftraggeber.
6000 Kollegen an mehr als 25 Standorten in Deutschland, Bulgarien, Österreich, Griechenland, in der Türkei und Argentinien! Wir wachsen weiter und werden stärker.
Auf unseren professionellen Kundenservice verlassen sich große deutsche Unternehmen aus verschiedenen Branchen wie Energiewirtschaft,-Telekommunikation, Transport u. a. Wir sind immer im Trend.
Werde Teil unseres B2B-Projektes in Sofia!
Прочетете още: Business-Kundenberater für ein B2B Projekt mit deutscher Sprache
- Детайли
- Посещения: 61
Търсиш добре платена работа? Искаш сигурност и стабилност? Харесва ти да работиш в сърцат екип? Мотивиран си подпомагаш производството на може би най-добрата бира в света?
Тогава стани част от нашия екип като кандидатстваш за позиция:
Инженер механик
(базиран в завод Благоевград)
Твоите отговорности ще включват:
• Да организираш, контролираш и координираш аварийната и планова поддръжка на оборудването за производство на може би най-добрата бира в света.
• Да организираш, контролираш и координираш монтажа, приемането и пускането в експлоатация на ново техническо оборудване, машини и съоръжения.
• Да взимаш решения при аварийни ремонти и ремонти свързани с механиката на машините в производството.
• Да ръководиш екип от механици в отдел Поддръжка, като развиваш тяхната компетентност, мотивация и представяне с цел постигане на поставените цели.
• При изпълнението на проекти, да ръководиш екипа от механици и съгласуваш дейностите с другите отдели.
• Да съгласуваш и отчиташ своите действия с Главен инженер-механик.
- Детайли
- Посещения: 66
Store Manager
As Store Manager, you work strategically and seek continuous improvement in how to streamline operations to provide a fantastic customer experience in your store. You ensure that your team is well-trained and customer-oriented, and you work actively with succession planning and talent development.
Key responsibilities:
• Analyze and regularly follow up on sales and profit KPIs and act accordingly to maximize results
• Together with the Team management, prioritize actions that have a clear impact on sales
• Give feedback to the Area team to ensure a good level and the right amount of clothing to support sales
• Ensure that the execution of the store continuously meets H&M standards and follow them using the customer Audit tool
• Actively work with talent and leadership development in the store in order to support business needs
• Ensure regular and clear communication to the store team about the company's performance, corporate culture and values, and goals globally and locally
• Strengthen our corporate culture by promoting feedback in our daily work