- Детайли
- Посещения: 50
Енергетик
За международна производствена компания търсим енергетик.
Изисквания:
- Висше техническо образование – Електротехника, Мехатроника, Автоматика, Електрообзавеждане на промишлени предприятия;
- Владеене на Английски език – работно ниво;
- Познание по характеристиките на машините.
- Детайли
- Посещения: 48
Техник, електрически машини и апарати
АББ е технологичен лидер в електроснабдяването, електрообзавеждането и aвтоматизацията, позволяващ по-устойчиво и ефективно бъдеще. Решенията на компанията обединяват инженерно ноу-хау и софтуер, за да оптимизират начина, по който нещата се произвеждат, предвижват, захранват и управляват. Надграждайки над 130 години върхови постижения, около 105 000 служители на АББ са ангажирани с иновациите, които ускоряват индустриалната трансформация.
Във връзка с разширяване на нашето производство, търсим да назначим: Техник, електрически машини и апарати
Задължения:
• Ремонт и настройки на съоръженията в завода;
• Профилактика на оборудването;
• Водене на дневниците за отстраняване на повреди.
Изисквания:
- Детайли
- Посещения: 44
Консултант продажби,стоково кредитиране
Силата е в ума, не в ръцете
Присъедини се към екипа на отличената за най-добра банка за работа в България като станеш Кредитен консултант в голяма верига магазини за техника*
Защо да избереш точно нас?
80% от нашите служители биха ни препоръчали на приятел. Виж какви предимства ти предлагаме:
Фиксирана заплата и ежемесечни бонуси за постигнати резултати
Гарантиран бонус за първите 3 месеца - печели, докато се обучаваш
Допълнително здравно и дентално осигуряване
Карта Multisport на атрактивна цена
Преференциални условия за продукти на банката
Безброй възможности да развиеш кариерата си
Работа на смени, по индивидуален график
Страхотен екип от повече от 2000 талантливи хора
*Ние сме на първо място за най-добра банка и в топ 4 на най-добрите работодатели в България, според класацията на Kaderabotim за 2023 г.
- Детайли
- Посещения: 49
Главен счетоводител
БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ е запазената мaрка на група от предприятия, които оперират в сферата на цялостното управление на бизнес процесите на своите клиенти. Като част от създадената от БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ бизнес мрежа от над 8000 компании, всеки нов клиент или партньор, присъединил се към тази БИЗНЕС ВСЕЛЕНА получава КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВО в сферата си на действие.
БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ просперира вече 27 години и притежава уникалното предимство, да затвори кръга от услуги в международен аспект, така че да предложи на клиентите си пълна свобода, сигурност и обезпеченост с информация, за да управляват спокойно своя бизнес, по най-добрия начин.
БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ има офиси в градовете София, Пловдив, Варна, Сливен и Сандански и дистрибуторска мрежа в цялата страна, единствен и независим член на международна мрежа за счетоводители, одитори и адвокати TAG(TIAG) Alliances, които заемат 3то място в световната ранг листа от 2012 година до сега. КЛИЕНТИТЕ, които се обслужват от БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ вече надвишават 1000. Служителите са висококвалифицирани специалисти в почти всички сфери на бизнес.
В своето развитие БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ винаги съчетава високо качество при изпълнение на услугите и иновативност. Осчетоводяване на криптовалути, affiliate programs, drop shipping са част от портфолиото на компанията. Най-новото предложение за клиентите е ДИГИТАЛНО СЧЕТОВОДСТВО в пълна аналитичност на автоматизираните операции, от сканиран документ до 100% въведена и осчетоводена информация. Това е възможно благодарение на собствен финансово-счетоводен софтуер Мираж SQL, уникален по рода си на приемлива цена.
Изисквания:
- Завършено икономическо образование;
- Опит като главен счетоводител - минимум 5 години;
- Много добро познаване на Националните и Международните счетоводни стандарти;
- Много добро познаване на българското счетоводно и данъчно законодателство - НСФОМСП и МСФО;
- Владеене на писмен и устен бизнес английски език е задължително;
- Добро ниво на компютърна грамотност;
- Желание за професионално развитие в сферата на счетоводството;
- Готовност за поемане на отговорност и инициативност;
- Етика, морал и умения за работа в екип.
- Детайли
- Посещения: 45
Ръководител отдел (за хипермаркет Kaufland, гр. Дупница)
Пълно работно време
Постоянен договор
Възможно най-скоро
Като успешна международна търговска компания, част от групата Schwarz, ние ежедневно преследваме нашата цел: Да превърнем пазаруването на нашите клиенти в невероятно клиентско преживяване. Какво ни отличава? Нашите ценности: резултати, динамика и коректност. Със своята ангажираност, страст и мотивация нашите колеги допринасят изключително за нашия успех. Започни при нас и стани част невероятния ни екип, който всеки ден посреща клиента с усмивка!
Твоите задачи: