career logo round

Заместник управител
(хипермаркет Kaufland, гр.Видин )
Пълно работно време
Постоянен договор
Възможно най-скоро
Заплата: 2550 лв.
Като успешна международна търговска компания, част от групата Schwarz, ние ежедневно преследваме нашата цел: Да превърнем пазаруването на нашите клиенти в невероятно клиентско преживяване. Какво ни отличава? Нашите ценности: резултати, динамика и коректност. Със своята ангажираност, страст и мотивация нашите колеги допринасят изключително за нашия успех. Започни при нас и стани част невероятния ни екип, който всеки ден посреща клиента с усмивка!
Твоите задачи:


• Поеми отговорност за поверения ти сектор – координирай и контролирай приемането, предаването, складирането и подредбата на стоките, планирай работния график на колегите в сектора и поеми отговорност за постигнатите резултати и добрата атмосфера в екипа
• Подпомагай ръководния екип на филиала, като прилагаш опита и знанията си по диспозиция на стоки и любезно обслужване на клиенти
• Поеми ръководството на филиала в отсъствие на Управителя – това включва грижа за екипа, стокооборота и резултатите
• Съдействай за въвеждането и прилагането на нови проекти и процеси в магазина
Нашето предложение:
• Атрактивно месечно трудово възнаграждение, в размер на 2550 лв. бруто за пълно работно време от 8 часа на ден, постоянен трудов договор с 6-месечен изпитателен срок, почивен ден на Коледа (25.12.) и Нова година (1.01)
• 22 дни платен годишен отпуск
• Ежемесечни ваучери за храна на стойност от 200 лв.
• 5 дневна работна седмица на гъвкаво работно време по предварително изготвен график
• Еднократен бонус при раждане на дете в семейството на стойност 600 лв.
• Бонус за препоръчан приятел
• Допълнително здравно застраховане, спортна карта и подаръчни пакети за Коледа, раждане на дете и ученик в семейството
• Индивидуални възможности за развитие чрез разнообразни допълнителни курсове и обучения
• Участие в различни фирмени инициативи и събития и възможност за до 3 месеца неплатен "творчески" отпуск след навършване на 5 години в компанията
Твоят профил:
• Завършено подходящо висше образование
• Добри организационни умения и опит в ръководенето на персонал
• Готовност за работа на смени и през уикендите, съобразено с работното време на магазина
• Добра компютърна грамотност
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще бъдеш поканен на интервю.
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.
Твоето лице за контакт от отдел Подбор:
Йоанна Кондова
гр. Видин, бул. Паноя 41
Месторабота:Видин
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/7561704