- Детайли
- Посещения: 34
Организатор производствен екип (Електромеханично асемблиране)
„АК Електрик“ АД е дъщерно дружество на AQ GROUP AB (Швеция), който е световен производител на компоненти и системи за индустриални клиенти с високи изисквaния. Опита и знанията, които придобихме от работата си в AQ GROUP AB, ни даде увереността да проектираме и произвеждаме електрически табла и компоненти, да асемблираме продукти и да предлагаме ефективни ценови решения за взискателни индустриални клиенти. В нашият свят, качество, ефективност и прецизност на доставката, вървят ръка за ръка.
Във връзка с оптимизиране на производствените ни операции, търсим високо квалифициран Организатор производствен екип.
Отговорностите:
Ще организирате технологичната дейност на производството: технологични документи, работни инструкции, производствени норми, работни потоци и др.
Ще осъществявате контрол по спазването на технологията на работа, ще организирате дейността на екип от монтажници и супервайзори.
Ще отговаряте за процесите в производството и спазването на работните графици.
Ще отговаряте за непрекъснатото подобряване на производството, чрез стандартизиране на процесите и подобряване на качеството.
Ще осъществявате активна подкрепа в процеса на обучение на производственият екип.
Прочетете още: Организатор производствен екип (Електромеханично асемблиране)
- Детайли
- Посещения: 33
Manufacturing Manager
AQ ELECTRIC JSC is a subsidiary of AQ GROUP AB /SWEDEN/, a global manufacturer of components and systems for industrial customers with high demands. The experience and knowledge gained from working at AQ GROUP AB, gave us the confidence to design and produce electric cabinets and components, to assemble products and offer cost effective solutions for demanding industrial customers. In our world, quality, efficiency and accuracy go hand in hand.
We are currently seeking a Manufacturing Manager for our team, who will contribute to the success our company and will have the opportunity to work with global industry leaders.
Candidate:
The successfully appointed Manufacturing Manager will have the following skills and abilities:
Great desire to work, curiosity and desire for professional development as a Manufacturing Manager.
Have the ability to work within a fast-paced manufacturing environment.
Experience in the manufacturing sector.
Experience of preparing for internal and external audits.
Proven ability to manage, inspire & develop large teams.
Proven ability to manage, inspire & develop new and established leaders or first line managers.
Experience of using KPI data to recognise trends and devise and implement improvement plans.
The ability or the potential to lead a team to reaching new goals, and the ability to engage with colleagues across quality, engineering, production delivery and planning.
A meticulous approach to details.
Excellent English- verbal and written.
- Детайли
- Посещения: 43
Служители в отдели и касиери на пълно работно време
за хипермаркет Kaufland, гр. Благоевград
Като успешна международна търговска компания, част от групата Schwarz, ние ежедневно преследваме нашата цел: Да превърнем пазаруването на нашите клиенти в невероятно клиентско преживяване. Какво ни отличава? Нашите ценности: резултати, динамика и коректност. Със своята ангажираност, страст и мотивация нашите колеги допринасят изключително за нашия успех. Започни при нас и стани част невероятния ни екип, който всеки ден посреща клиента с усмивка!
Твоите задачи:
- Обслужи бързо и безпроблемно клиентите на каса
- Погрижи се за дейностите, свързани със стоките – изваждането им от склада и тяхното подреждане във филиала
- Подреди рекламните пространства и подсигури правилното етикиране на стоките
- Обслужи нашите клиенти любезно, за да останат доволни от пазаруването
- Подкрепи колегите и в други дейности, свързани със стоките и обслужването на клиентите ни.
Прочетете още: Служители в отдели и касиери на пълно работно време
- Детайли
- Посещения: 49
Financial Controlling Assistant
/1-year contract/
What you’ll be doing:
Support business closely with a variety of Finance systems and tools
Provide general administration support to the Controlling team
Prepare Finance related analyses and reports in a prompt manner
Support the Finance controlling team with the implementation of the new ERP system.
What we’re looking for:
University degree in Finance or another relevant major
1-3 years professional experience on a similar position
Knowledge of Microsoft Office (Excel) and ERP systems
Excellent command of written and spoken English
Flexible, well-organized, and proactive individual with strong communication and analytical skills
- Детайли
- Посещения: 68
Консултант продажби - стокови кредити
Ние, в Оптима Файненшъл Сървисиз ЕООД, в партньорство с Уникредит Кънсюмър Файненсинг, сме отворени зa смели и иновативни идеи и предлагаме продукти и решения, които дават възможност на хората да бъдат по-успешни и по-удовлетворени. Ние знаем колко е ценно да получиш подкрепа при старта на кариерата, затова даваме възможност на младите хора да приложат на практика познанията си и да направят първите
си професионални стъпки.
Поставяме хората на първо място, защото силно вярваме, че за да имаме щастливи клиенти, трябва да имаме щастливи служители. Ще се радваме да допълните екипа ни с вашите таланти и силни страни и да изградите кариера, в която ще бъдете възнаградени подобаващо за постиженията ви.