- Детайли
- Посещения: 43
Инспектор в ТД на Агенция „Митници“, отдел ПТРР, ТД Митница София
1. Длъжност, административна структура: 2 щaтни бройки за длъжността „инспектор в териториална дирекция на Агенция „Митници“, Териториална дирекция Митница София.
2. Място на работа: отдел „Пътни такси и разрешителен режим“, Териториална дирекция Митница София.
3. Описание на длъжността съгласно утвърдената длъжностна характеристика: осъществява дейности по администрирането и контрола на пътните такси и разрешителния режим на международните автомобилни превози на товари и пътници в зоните на ГКПП Кулата; осъществява винетен и ТОЛ контрол на ГКПП Кулата на изход от Република България посредством интеграция между системите на Агенция „Митници“ и Агенция „Пътна инфраструктура“; администрира публичните държавни вземания, които се установяват на ГКПП Кулата при контрола на международните автомобилни превози на товари и пътници; предоставя разрешителни за превоз на товари на български превозвачи в съответствие с направените резервации в Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“; събира по установен ред компенсаторни такси в направление изход от Република България на основание чл. 10, ал. 2 от Закона за пътищата, както и чл. 27 от Тарифата за таксите, които се събират от Агенция „Пътна инфраструктура“, във връзка с правоприлагането по чл. 10, ал. 1 от Закона за пътищата; събира по установен ред пътни такси за ползване на пътната инфраструктура, в съответствие със Закона за пътищата, нормативните и други актове, регламентиращи тази дейност.
Размерът на основната заплата за конкурсната длъжност се определя в рамките на минималния и максимален размер на основната месечна заплата, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 1500 лв. до 2600 лв., като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл. 8 и чл. 9 от Вътрешните правила за заплатите на Агенция „Митници“.
Прочетете още: Инспектор в ТД на Агенция „Митници“, отдел ПТРР, ТД Митница София
- Детайли
- Посещения: 30
Младши мениджър връзки с малки и средни предприятия в град Благоевград
В дирекция "МСП Банкиране" търсим своя нов колега - позитивен, комуникативен и резултатно ориентиран, на който да предложим професионално развитие като Младши мениджър връзки с малки и средни предприятия. Дирекцията отговаря за развитието на регионалната бизнес политика и установява дългосрочни отношения с МСП клиентите в пълния набор от кредитни и некредитни услуги.АКО ТИ ПРИТЕЖАВАШ:
· Интерес в сферата на икономиката, счетоводството и корпоративните финанси, както и релевантно висше образование – завършено или минимум завършен 3-ти курс
· Желание за работа в позитивна, динамична и обогатяваща знанията работна среда
· Мотивация да се учиш от най-добрия МСП екип
· Интерес да се запознаеш с дейността на различни бизнеси в България
· Аналитичност и комуникативност
Значи си правилният човек за нас!
ДЕЙНОСТИТЕ, В КОИТО ЩЕ ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА СЕ ПОТОПИШ:
· Да си ангажиран с привличането на нови клиенти в сегмент малки и средни предприятия на ОББ АД
· Да работиш/участваш за задълбочаването на взаимоотношенията със съществуващите клиенти чрез увеличаване дела на банковите услуги, които ползват от ОББ
· Да управляваш собствен портфейл от кредитни и некредитни клиенти (участваш в срещи с МСП клиенти от различни индустрии, в изготвянето на аргументирани кредитни становища за нови кредитни сделки и годишни прегледи на текущия портфейл, анализираш и предлагаш промени по некредитните услуги ползвани от клиента)
Прочетете още: Младши мениджър връзки с малки и средни предприятия в град Благоевград
- Детайли
- Посещения: 57
Фронт Офис Мениджър - Хотел
Отговорности:
- Наблюдава и координира работата на рецепционистите;
- Води преговори и кореспондира с български и международни партньори;
- Организира конференции и вътрешнофирмени събития;
- Дава идеи за подобряването на обслужването при нужда;
- Обучава новопостъпили служители и следи за спазването на работния стандарт;
- Съдейства при възникнали проблеми с гостите.
Компанията предлага:
- Отлично стартово възнаграждение и възможност за развитие;
- Релокационен пакет при нужда - настаняване в комплекса;
- Осигурен транспорт за хора от региона;
- Стандартно работно време;
- Дългосрочни трудови взаимоотношения;
- Подкрепящ и приятелски екип от професионалисти.
Изисквания:
- Минимум 3 години опит като Фронт Офис Специалист;
- Отлично владеене на Английски – ниво B2/C1;
- Умения в ръководенето на екип.
Месторабота: Банско
Заплата: 3800-4200 лв.
Кандидатствай тук: https://www.jobs.bg/job/7662888
- Детайли
- Посещения: 33
ТЕХНИЧЕСКИ РЪКОВОДИТЕЛ
Ние сме водеща българска строителна компaния, занимаваща се с жилищно, административно, промишлено строителство и инфраструктурни обекти. За покриване на разрастващите ни бизнес нужди, търсим мотивиран, амбициозен специалист, търсещ възможност за професионално развитие и реализация.Във връзка с разширяването на нашия екип търсим специалист за обекти на фирмата за длъжността Технически ръководител.Изисквания към кандидата:
• Завършено средно специално или висше строително образование;
• Много добра техническа грамотност и трудов стаж по специалността;
• Много добри умения за разчитане на техническа документация;
• Умения за работа с геодезически инструменти;
• Компютърна грамотност /работа с MS Office и работа с Autocad/ - предимство
• Шофьорска книжка – кат. В;Ключови умения:
• Комуникативност;
• Умения за работа в екип;
• Способност за решаване на проблеми и взимане на самостоятелни решения;
• Умения за поемане на отговорност, стриктност, прецизност.Задължения и отговорности:
• Организация, отговорност и контрол за изпълнение на строителните работи;
• Контрол и координация на СМР, оценка и приемане на крайния продукт.
• Подготовка на необходимата документация съгласно нормативната уредба в строителството;
• Осъществява непосредствено техническо и административно ръководство на строителния обект;Компанията предлага:
• Целогодишна и дългосрочна заетост;
• Трудово договор;
• Служебен автомобил, телефон и др.;
• Коректност в трудовите отношения;
• Редовно заплащане;
Месторабота: Благоевград
Заплата: 2500-3000 лв.
Кандидатствай тук: https://www.jobs.bg/job/7650670
- Детайли
- Посещения: 32
Бизнес асистент
Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500,000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6,600 офиси в повече от 60 страни по света.
Задължения на позицията:
- Управление и приоритизиране на натоварения и често променящ се календар на Висшия мениджърски екип.
- Ефикасно планиране на срещи с направленията и свързаната с това логистика.
- Координиране на договорености за пътуване (полети / хотели / транспорт / паспорт и заявления за визи), отчитане на разходите.
- Координиране на бизнес срещи с вътрешни и външни бизнес партньори.
- Работа с поверителна информация и документи.
- Подготовка на презентации на PowerPoint, Word документи и електронни таблици на Excel; водене на минути от срещи, когато е необходимо.
- Ръководене, координиране и участие в проекти.