- Детайли
- Посещения: 15
Търговски агент
ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ
• Приемане на заявки
• Изготвяне на спрaвки и анализи (информация
за пазара, анализ на продуктова категория/ специфичен продукт и т.н.)
• Работа върху изработването на презентации на различни теми (за продукт/и, фирмена презентация, презентация по определена тема)
• Организиране на семинари и други събития на различни теми
• Подготовка на материали за семинари
• Посещение на различни изложения в хранителния бранш из цял святОБРАЗОВАНИЕ
• Бакалавърска степен: Мениджмънт, Бизнес Администрация, Маркетинг, Икономика, и др. в сфератаОПИТ/СТАЖ
• За предпочитане работен стаж в сферата продажби/търговияУМЕНИЯ
• Желание за работа в сферата
• Знания и умения в търговската сфера
• Умения за работа в екип
• Компютърна грамотност: с MS Word/Excel/ PowerPoint
• Аналитични умения
• Презентационни умения
• Владее добър английски език (писмено и разговорно), или/и други езици
• Шофьорска книжкаФИРМАТА ПРЕДЛАГА
• Добро заплащане
• Възможност за развитие и повишение в сферата
• Работа с екип от специалисти, както в България, така и в чужбина
• Фирмен компютър/лаптоп и телефон
Месторабота: Благоевград
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/7630215
- Детайли
- Посещения: 12
Счетоводител
Ако си човек с опит в областта на счетоводството, специализирaн в ТРЗ обработката, ако желаеш да смениш работната обстановка и да разшириш своите знания и умения, ако желаеш да работиш в сплотен екип.
Счетоводна къща „Нове – 96“ ООД Търси да назначи човек в отдел ТРЗ.За да кандидатствате:
- Трябва да имате диплома в областта на счетоводството.
- Трябва да имате добра подготовка и знания в областта на трудовото законодателство.
- Трябва да умеете да използвате електронните услуги на НАП, НОИ, НСИ и др. услуги свързани с електронното подаване и проследяване на документите.
- Трябва да умеете да използвате MS Word и Excel, Libre office или някоя от техните алтернативи.Положителни допълнителни умения и опит:
- Трябва да имате опит в областта на ТРЗ поне:
-- 3г. - за кандидатите със степен магистър;
-- 4г. - за кандидатите с бакалавърска степен;
-- 5г. - за завършилите колеж или техникум.
- Опит с ТРЗ софтуера на Ранком'91 ( ФАКТ )
- Опит със счетоводен софтуер КОНТО
- Опит при решаване на казусите свързани с пенсиониране и заверка на осигурителни книжки.
- Опит с изготвяне на документите по програми на бюрото по труда.
- Високо ниво на владеене на MS Word и Excel или някоя от техните алтернативи.
Месторабота: Благоевград
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/7631424
- Детайли
- Посещения: 12
Търговски Представител
СелМакс Груп ООД е фирма зaнимаваща се с внос и дистрибуция на перилни,почистващи-санитарнохигиенни продукти.Във връзка с разширяването на дейността,търсим да назначим търговски представител.Изисквания към кандидатите:- отлични комуникативни и презентационни умения
- мотивираност и енергичност
- отговорност,коректност
- търговски усет и аналитично мислене.
- активен шофьор „В“ категория
- опитът като търговец е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕНОтговорности:- развива и поддържа търговска мрежа от клиенти в определен район.
- продава стоките на фирмата.
- работи активно за привличането на нови клиенти.
- грижи се за доброто представяне на фирмата и рекламиране на предлаганите продукти.Ние предлагаме:- постоянен трудов договор на пълен работен ден
- служебен автомобил
- служебен телефон
- отлично трудово възнаграждение и бонус схема обвързана с реализираните продажби
Месторабота: Благоевград
Кандидатстай: https://www.jobs.bg/job/7617839
- Детайли
- Посещения: 18
Главен експерт
ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД със седалище и адрес на управление гр. Блaгоевград, пл. „Георги Измирлиев” №1, на основание чл. 10а, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 13, ал. 1, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед №522-ЧР/24.09.2024 г. на Кмета на Община Благоевград
ОБЯВЯВА КОНКУРСЗа длъжността Главен експерт, Дирекция „Общинска собственост и стопански дейности“ в Община БлагоевградІ. Изисквания за заемане на длъжността:
1. Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
1.1. Образование: Висше
1.2. Образователно-квалификационна степен: Бакалавър
1.3. Професионален опит: 2 години
1.4. Ранг: IV младшиІІ. Описание на длъжността:
1. Извършва проверка на тримесечните и годишни финансови отчети на общинските търговски дружества и изготвя обобщена информация до Кмета на общината за финансовото състояние на дружествата.
2. Изготвя справки и доклади, свързани с дейността на общинските търговски дружества.
3. Актуализира регистъра на общинските търговски дружества, в които общината е акционер или съдружник.
4. Следи за промени в нормативната уредба, свързани с дейността на общинските публичните предприятия и изготвя предложения до Кмета на общината за промяна на Наредбата за реда за учредяване и упражняване правата на Община Благоевград в публични предприятия, търговски дружества с общинско участие в капитала, участието в граждански дружества и сключването на договори за съвместна дейност.
5. Участва в разработването на политики и стратегии, свързани с участието на Община Благоевград в публичните предприятия, търговски дружества с общинско участие в капитала и с участието на общината в граждански дружества.
6. Изготвя предложения до Общински съвет Благоевград.III. Начин на провеждане на конкурса:
1. Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност.
2. Интервю с кандидатите.IV. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
1. Заявление за участие в конкурс (Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители).
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността.
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка и др.
5. Автобиография.V. Срок за подаване на документите:
До 04.10.2024 г. включително.VI. Място за подаване на документите:
Общинска администрация Благоевград, гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев” №1, ет. 3, стая №329.
- Детайли
- Посещения: 13
Младши експерт в отдел „Разрешителни“, дирекция „Планове и разрешителни”
Младши експерт в отдел „Разрешителни“, дирекция „Планове и разрешителни” – 1 щ. бр.
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността, съгласно нормативните актове:
• степен на образование - висше образование – професионален бакалавър
• професионален опит – не се изисква
• и/или V младши ранг
2. Специфични изисквания:
• кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител.
3. Допълнителни изисквания към изпълнителя на длъжността, които са определени въз основа на компетентностите, които са необходими за експертни длъжности:
• Предпочитани специалности от професионални направления – Архитектура, строителство и геодезия; Проучване, добив и обработка на полезни изкопаеми; Общо инженерство и други технически специалности, свързани с управлението на водите; Науки за земята; Биологически науки; Химически науки.
• Добра компютърна грамотност - Miсrosoft Office, електронна поща, интернет; Познаване на нормативната база, свързана с управлението на водите – Закона за водите и наредбите към него, Закона за опазване на околната среда, Закон за администрацията, Закон за държавния служител, Кодекс на труда, Правилник за дейността, организацията на работа и състав на БД и др.
4. Месторабота - гр. Благоевград, бул. „Св. Димитър Солунски“ № 66.
5. Кратко описание на длъжността:
Провежда процедури за издаване, продължаване, изменение, прекратяване, отнемане и ограничаване правата на водовземане на разрешителни за водовземане и ползване на воден обект в съответствие с изискванията на Закона за водите и други нормативни документи в областта на околната среда и водите; Участва в изработването на становища по издаването на комплексни разрешителни и др. в съответствие с изискванията на ЗООС; Участва в процедури за издаване на разрешителни, когато компетентен орган по Закона за водите е министърът на околната среда и водите; Оказване на съдействие и подпомагане на изпълнението на задълженията на Басейнова дирекция, произтичащи от двустранни и многостранни международни актове; Дава становища по решаването на методологически въпроси, свързани с дейността на отдел „Разрешителни”, а при необходимост и на БД ЗБР и др.
6. Минимален размер на основната заплата: 1200.00 лв.
Прочетете още: Младши експерт в отдел „Разрешителни“, дирекция „Планове и разрешителни”