Зам.-ръководител на отдел „Сървис“
Kато стабилен работодател ние ти предлагаме:
- Сигурност на работното място;
- Коректност в трудовоправните отношения;
- Гъвкаво работно време на смени;
- Мотивиращо възнаграждение;
- Ваучери за храна - 200 лв. нето на месечна база;
- Подновяване на „Лична здравна книжка“;
- 3-месечен или 6-месечен изпитателен срок (в зависимост от позицията);
- Предизвикателна и динамична работа;
- Приятелска работна среда;
- Възможности за кариерно развитие;
- Въвеждащо обучение и менторство и подкрепа през първите месеци на работа.
Ти си идеален кандидат за позицията, ако:
- Имаш професионален опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки, както и предишен опит при управлението на екип (за позиция Зам.-ръководител на отдел „Сървис“);
- Обичаш работата с клиенти;
- Си екипен играч и да се чувстваш добре в динамична среда;
- Си мотивиран за придобиване на ценен опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки.
Tвоите ежедневни задължения ще включват:
- Винаги любезно обслужване на клиентите, отговарящо на стандартите ни на работа;
- Ориентация към изграждането на сплотен и добре подготвен екип с цел постигане на планираните цели;
- Да осигуряваш и контролираш оптималното протичане на стоковия поток в отдела от момента на поръчване на стоките до тяхната продажба;
- Да контролираш и гарантираш хигиената, подредеността и приветливостта в отдела;
- Да контролираш и гарантираш качеството и привлекателната презентация на стоката;
- Да провеждаш инвентаризации във филиала.
Само предварително одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
*Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Месторабота: Перник
Кандидатствай:https://www.jobs.bg/job/7700224