career logo round

merry christmas

Счетоводител

 БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ е запазената мaрка на група от предприятия, които оперират в сферата на цялостното управление на бизнес процесите на своите клиенти. Като част от създадената от БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ бизнес мрежа от над 8000 компании, всеки нов клиент или партньор, присъединил се към тази БИЗНЕС ВСЕЛЕНА получава КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВО в сферата си на действие.
БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ просперира вече 27 години и притежава уникалното предимство, да затвори кръга от услуги в международен аспект, така че да предложи на клиентите си пълна свобода, сигурност и обезпеченост с информация, за да управляват спокойно своя бизнес, по най-добрия начин.
БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ има офиси в градовете София, Пловдив, Варна, Сливен и Сандански и дистрибуторска мрежа в цялата страна, единствен и независим член на международна мрежа за счетоводители, одитори и адвокати TAG(TIAG) Alliances, които заемат 3то място в световната ранг листа от 2012 година до сега. КЛИЕНТИТЕ, които се обслужват от БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ вече надвишават 1000. Служителите са висококвалифицирани специалисти в почти всички сфери на бизнес.
В своето развитие БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ винаги съчетава високо качество при изпълнение на услугите и иновативност. Осчетоводяване на криптовалути, affiliate programs, drop shipping са част от портфолиото на компанията. Най-новото предложение за клиентите е ДИГИТАЛНО СЧЕТОВОДСТВО в пълна аналитичност на автоматизираните операции, от сканиран документ до 100% въведена и осчетоводена информация. Това е възможно благодарение на собствен финансово-счетоводен софтуер Мираж SQL, уникален по рода си на приемлива цена.
Изисквания:


- Завършено икономическо образование;
- Опит като главен счетоводител - минимум 5 години;
- Много добро познаване на Националните и Международните счетоводни стандарти;
- Много добро познаване на българското счетоводно и данъчно законодателство - НСФОМСП и МСФО;
- Владеене на писмен и устен бизнес английски език е задължително;
- Добро ниво на компютърна грамотност;
- Желание за професионално развитие в сферата на счетоводството;
- Готовност за поемане на отговорност и инициативност;
- Етика, морал и умения за работа в екип.
Задължения:
- Организира и осъществява контрол над счетоводната дейност в съответствие с корпоративната политика и стандарти на компанията;
- Контролира и анализира финансово-счетоводната документация съобразно изискванията на Националните и Международните счетоводни стандарти;
- Следи и прилага промените в нормативната база;
- Ръководи счетоводното приключване в съответствие с действащото законодателство, обобщава резултатите;
- Анализира финансово-счетоводна информация.

Фирмата прелага:
- отлично заплащане за позицията плюс бонус;
- заплащане на допълнителни възнаграждения и придобивки;
- добри условия на работа;
- възможности за повишение и израстване;
- управление на екипи в София и страната;
- работа с български и международни клиенти;
- участие в мениджърския екип на компанията с предоставяне на възможност за въвеждане на нови добри практики;
- самостоятелност при планиране и извършване на задачите;
- фирмено обучение;
- процент прослужено време – 0,6% годишно за общ стаж и 0,8% годишно за стаж във фирмата;
- ваучери за храна;
- здравна застраховка.
Първоначалният подбор е по документи. Ще се свържем само с одобрените кандидати, които ще поканим на тест за изследване на придобитите знания и след това интервю с ръководството. Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Данните, предоставени от Вас, са лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни и се предоставят доброволно и с изричното съгласие на всеки кандидат.
Месторабота: Сандански

Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/7687666