- Детайли
- Посещения: 182
Информация
за свободните работни места в Благоевградски регион
по Бюра по труда към 18.03.2024г.
Дирекция “Бюро по труда” – гр. Благоевград
Тел. за връзка 073/ 88-76-96
А. СПЕЦИАЛИСТИ С ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ – 4 места
2 Инженер, поддръжка - висше образование
2 Химици - висше образование
Дирекция “Бюро по труда” – гр. Гоце Делчев
Тел. за връзка 0751 / 61263
А. СПЕЦИАЛИСТИ С ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ – 1място
1 Учител,общообразователен предмет гимназиален етап - висше образование /Българска филология/
- Детайли
- Посещения: 141
Информация за свободните работни места в Благоевградски регион
по Бюра по труда към 11.03.2024г.
Дирекция “Бюро по труда” – гр. Благоевград, 073 88-76-96
А. СПЕЦИАЛИСТИ С ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ – 4 места
2 Инженер, поддръжка висше образование
2 Химици висше образование
- Детайли
- Посещения: 146
Учител по испански/немски език
Ако искате да развивате ученето на испански/немски език като част от международна програма, имате възможност да станете част от екипа на Прогресивна гимназия 1 в ролята на учител по втори чужд език на почасова ангажираност от следващата 2024/2025 учебна година.
Нашата организация има за кауза да подпомогне промяната, която искаме да видим в България. С екипите си от учители, педагогически лидери и методици работим по реализирането на най-новите образователни тенденции и практики като създаваме образователен модел, който следва естественото развитие на детето, запазва неговата уникалност и целенасочено ръководи процеса на активно учене и изследване на света.
Учителят по испански/немски език в прогресивна гимназия:
Задава ясни, последователни цели, свързани с учебното съдържание, осигурявайки процеса за постигането им.
Планира дидактически и преживелищни дейности, с които стимулира изследователски процес при учениците в реализирането на образователната дейност.
Подбира подходящи методи, които диференцира и интегрира по подходящ начин.
Преподава испански/немски език, включвайки образователни гледни точки, с които стимулира и задълбочава интердисциплинарното учене.
Развива и се грижи за културата в класната стая и взаимоотношенията между учениците;
Участва в екипни срещи за планиране и рефлексия на програмата;
Провежда диагностично оценяване в началото и края на учебната година;
Участва в програми за професионално развитие и грижа за себе си.
- Детайли
- Посещения: 173
Учител по български език и литература
За Прогресивна гимназия 1 в София търсим учител по български език и литература за учебната 2024/2025 година.
Нашата организация има за кауза да подпомогне промяната, която искаме да видим в България. С екипите си от учители, педагогически лидери и методици работим по реализирането на най-новите образователни тенденции и практики като създаваме образователен модел, който следва естественото развитие на детето, запазва неговата уникалност и целенасочено ръководи процеса на активно учене и изследване на света.
Изисквания към учителят по БЕЛ:
Задава ясни, последователни цели, свързани с учебното съдържание, осигурявайки процеса за постигането им;
Планира дидактически и преживелищни дейности, с които стимулира изследователски процес при учениците в реализирането на образователната дейност;
Подбира подходящи методи, които диференцира и интегрира по подходящ начин;
Преподава български език и литература, включвайки образователни гледни точки, с които стимулира и задълбочава интердисциплинарното учене;
Развива и се грижи за културата в класната стая и взаимоотношенията между учениците;
Участва в екипни срещи за планиране и рефлексия на програмата;
Провежда диагностично оценяване в през учебната година;
Участва в програми за професионално развитие и грижа за себе си.
- Детайли
- Посещения: 123
Учител по природни науки с английски език
Ако искате да развивате природните науки като част от международна програма, имате възможност да станете част от екипа на Прогресивна гимназия 1, в ролята на учител по природни науки на почасова ангажираност от следващата 2024/2025 учебна година.
Нашата организация има за кауза да подпомогне промяната, която искаме да видим в България. С екипите си от учители, педагогически лидери и методици развиваме модел на обучение, базиран на International Baccalaureate и утвърдени педагогически практики, който следва естественото развитие на ученика, запазва неговата уникалност и целенасочено ръководи процеса на активно учене и изследване на света.
Отговорности на учителя по природни науки:
Задава ясни, последователни цели, свързани с учебното съдържание, осигурявайки процеса за постигането им.
Планира образователния процес и прогнозира очакваните резултати от всеки етап в прогреса, като спазва училищната учебна програма.
Подбира подходящите методи, средства и образователен инструментариум, който диференцира, интегрира и интерпретира по подходящ начин за реализиране на образователната дейност.
Създава, развива и се грижи за културата в класната стая и взаимоотношенията между учениците, като включва и родителите от класа.
Участва в екипни срещи за планиране и рефлексия на интердисциплинарната програма;
Следи за напредъка и разбирането на учениците във всеки урок, модул и цялостна програма и връща навременна обратна връзка за напредъка и поведението им.
Участва в проверката и оценяването прогреса на учениците, администриране на образователния процес и обратната връзка към учениците и родителите.
Води записи, събира и архивира материали, свързани с преподаването и ученето в база данни – Toddle, НЕИСПУО.
Участва в програми за професионално развитие и грижа за себе си.