- Детайли
- Посещения: 137
Информация за свободните работни места в Благоевградски регион
по Бюра по труда към 11.03.2024г.
Дирекция “Бюро по труда” – гр. Благоевград, 073 88-76-96
А. СПЕЦИАЛИСТИ С ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ – 4 места
2 Инженер, поддръжка висше образование
2 Химици висше образование
- Детайли
- Посещения: 139
Учител по испански/немски език
Ако искате да развивате ученето на испански/немски език като част от международна програма, имате възможност да станете част от екипа на Прогресивна гимназия 1 в ролята на учител по втори чужд език на почасова ангажираност от следващата 2024/2025 учебна година.
Нашата организация има за кауза да подпомогне промяната, която искаме да видим в България. С екипите си от учители, педагогически лидери и методици работим по реализирането на най-новите образователни тенденции и практики като създаваме образователен модел, който следва естественото развитие на детето, запазва неговата уникалност и целенасочено ръководи процеса на активно учене и изследване на света.
Учителят по испански/немски език в прогресивна гимназия:
Задава ясни, последователни цели, свързани с учебното съдържание, осигурявайки процеса за постигането им.
Планира дидактически и преживелищни дейности, с които стимулира изследователски процес при учениците в реализирането на образователната дейност.
Подбира подходящи методи, които диференцира и интегрира по подходящ начин.
Преподава испански/немски език, включвайки образователни гледни точки, с които стимулира и задълбочава интердисциплинарното учене.
Развива и се грижи за културата в класната стая и взаимоотношенията между учениците;
Участва в екипни срещи за планиране и рефлексия на програмата;
Провежда диагностично оценяване в началото и края на учебната година;
Участва в програми за професионално развитие и грижа за себе си.
- Детайли
- Посещения: 165
Учител по български език и литература
За Прогресивна гимназия 1 в София търсим учител по български език и литература за учебната 2024/2025 година.
Нашата организация има за кауза да подпомогне промяната, която искаме да видим в България. С екипите си от учители, педагогически лидери и методици работим по реализирането на най-новите образователни тенденции и практики като създаваме образователен модел, който следва естественото развитие на детето, запазва неговата уникалност и целенасочено ръководи процеса на активно учене и изследване на света.
Изисквания към учителят по БЕЛ:
Задава ясни, последователни цели, свързани с учебното съдържание, осигурявайки процеса за постигането им;
Планира дидактически и преживелищни дейности, с които стимулира изследователски процес при учениците в реализирането на образователната дейност;
Подбира подходящи методи, които диференцира и интегрира по подходящ начин;
Преподава български език и литература, включвайки образователни гледни точки, с които стимулира и задълбочава интердисциплинарното учене;
Развива и се грижи за културата в класната стая и взаимоотношенията между учениците;
Участва в екипни срещи за планиране и рефлексия на програмата;
Провежда диагностично оценяване в през учебната година;
Участва в програми за професионално развитие и грижа за себе си.
- Детайли
- Посещения: 119
Учител по природни науки с английски език
Ако искате да развивате природните науки като част от международна програма, имате възможност да станете част от екипа на Прогресивна гимназия 1, в ролята на учител по природни науки на почасова ангажираност от следващата 2024/2025 учебна година.
Нашата организация има за кауза да подпомогне промяната, която искаме да видим в България. С екипите си от учители, педагогически лидери и методици развиваме модел на обучение, базиран на International Baccalaureate и утвърдени педагогически практики, който следва естественото развитие на ученика, запазва неговата уникалност и целенасочено ръководи процеса на активно учене и изследване на света.
Отговорности на учителя по природни науки:
Задава ясни, последователни цели, свързани с учебното съдържание, осигурявайки процеса за постигането им.
Планира образователния процес и прогнозира очакваните резултати от всеки етап в прогреса, като спазва училищната учебна програма.
Подбира подходящите методи, средства и образователен инструментариум, който диференцира, интегрира и интерпретира по подходящ начин за реализиране на образователната дейност.
Създава, развива и се грижи за културата в класната стая и взаимоотношенията между учениците, като включва и родителите от класа.
Участва в екипни срещи за планиране и рефлексия на интердисциплинарната програма;
Следи за напредъка и разбирането на учениците във всеки урок, модул и цялостна програма и връща навременна обратна връзка за напредъка и поведението им.
Участва в проверката и оценяването прогреса на учениците, администриране на образователния процес и обратната връзка към учениците и родителите.
Води записи, събира и архивира материали, свързани с преподаването и ученето в база данни – Toddle, НЕИСПУО.
Участва в програми за професионално развитие и грижа за себе си.
- Детайли
- Посещения: 353
ENGLISH Teacher FULL-TIME
The mission of Bulgarian Progressive schools is to support the change we want to see in Bulgarian education. With our teams of teachers, pedagogical leaders and methodologists, we work on the implementation of the latest educational trends and practices by creating an educational model that follows the natural development of the child, preserves his uniqueness and purposefully guides the process of active learning and exploration of the world.
For Elementary Progressive School 1 in Sofia, district Strelbishte, we are hiring an English teacher for the 2024/25 school year to teach 5-7th grades on full-time contract.
Our English teacher:
Sets clear, coherent goals related to the learning content, providing the process for achieving them;
Plans didactic and experiential activities that stimulate the research process among the students in the realization of the educational activity;
Selects, differentiates and integrates appropriate methods;
Teaches English, incorporating educational perspectives that stimulate and deepen interdisciplinary learning;
Develops and nurtures classroom culture and student relationships;
Participates in team meetings for program planning and reflection;
Conducts diagnostic assessment at the beginning and end of the school year;
Participates in professional development and self-care programs.