- Детайли
- Посещения: 113
Електроинженер проектант
„АК Електрик“ АД е дъщерно дружество на AQ GROUP AB (Швеция), който е световен производител на компоненти и системи за индустриални клиенти с високи изисквaния. Опита и знанията, които придобихме от работата си в AQ GROUP AB, ни даде увереността да проектираме и произвеждаме електрически табла и компоненти, да асемблираме продукти и да предлагаме ефективни ценови решения за взискателни индустриални клиенти. В нашият свят, качество, ефективност и прецизност на доставката, вървят ръка за ръка.
Във връзка с развитието на нашия проектантски екип, търсим високо квалифициран електроинженер проектант, който да допринася за развитието на нашата компания.
Отговорностите:
Ще изготвяте идейни проекти, скици и работни проекти на електрически табла и ще ги обезпечавате с информация, в съответствие с клиентските изисквания.
Ще разработвате техническата документация, съпътстваща проектите.
Ще консултирате клиентите и изпълнителите на конкретните проекти.
Ще отговаряте за изготвянето на цялата проектна документация и ще поддържате постоянни стандарти за изпълнение, с оглед повишаване на рентабилността на дейността.
Изискванията:
Висше техническо образование: Електротехника/Автоматизация/Електроника.
Английски език на работно ниво – писмено и говоримо.
Отлични технически познания и практически опит в работата с техническа документация.
Компютърна грамотност: EPLAN, Microsoft office.
Точност,внимание и отговорност към поставените задачи.
Добри умения за работа в екип.
- Детайли
- Посещения: 97
СЛУЖИТЕЛИ ВРЪЗКА С КЛИЕНТИ
“Анада” ООД е официален дистрибутор на високоефективни продукти за дома и офиса произведени в Америка от най-висок клас.
Във връзка с разширяване на нашия екип търсим кандидати за позицията:
ВРЪЗКА С КЛИЕНТИ
Подходящият кандидат притежава:
- позитивизъм към нови предизвикателства;
- правилно отношение към продукта, клиентите и екипа;
- амбиция за покоряване на високи върхове;
- шофьорска книжка
Твоята задача:
- качественото предлагане на продукта;
- изготвяне на оферти, търсейки най-добрия резултат;
- изграждане и поддържане на добрия имидж на компанията;
- привличане на нови частни и бизнес клиенти.
- Детайли
- Посещения: 84
Младши специалист Управленски системи
Ние сме Софарма Трейдинг – един от водещите напълно интегрирани доставчици на здравни услуги в сектора на грижата за здравето в България и Сърбия. Компанията ни е част от Група Софарма и заедно сме водени от каузата да свързваме поколенията с грижа.
Значимостта на твоята роля:
Отделът ни Управленски системи осигурява прилагането на стандартите, по които компанията е сертифицирана. Експертен екип поддържа функционирането на Интегрирани системи за управление на качеството, които включват Добра дистрибуторска и документална практика (GDP И GDoP), Системи за качество (ISO 9001), Информационна сигурност (ISO 27001), Здраве и безопасност (ISO 45001) и Опазване на околната среда (ISO 14001). Отделът работи за развиване на систематичен подход към всеки процес, оценка и анализ на рисковете, осигуряване на непрекъсваемост на ключови за бизнеса процеси.
Какво се очаква от теб:
Да познаваш и спазваш изискванията, свързани с Добрата Дистрибуторска практика (GDP), както и всички останали ISO стандарти, внедрени в компанията
Първоначално да участваш, а след това и сам да изпълняваш валидиране на мониторингови системи за температура и квалифициране на ползваното оборудване – основни дейности, свързани с Добра Дистрибуторска практика, за които има разписани правила и ще бъдеш обучен да изпълняваш
Да водиш процеса по калибриране на всички технически средства за наблюдение и измерване към складове и превозни средства
Да подготвяш годишен график за проиграване на плановете за непрекъсваемост на бизнес процесите и да съдействаш на собствениците на процесите при подготовката на документите за тестването
Да подпомагаш ръководителите на функции при необходимост от промени и актуализации в различните планове
Да участваш в провеждането на вътрешни одити спрямо изискванията на Интегрираната система за управление и стандартите, по които компанията е сертифицирана
Умения и компетенции, необходими за ролята:
- Детайли
- Посещения: 83
Експерт Обществени Поръчки
АСАП ЕООД е основана през 2007 и е специализирана в сферата на информационните технологии с фокус върху предоставяне на цялостни бизнес решения, които са адаптирани според нуждите на клиента в три основни направления – разработка на софтуер, системна интеграция и IT обучения и сертификация. АСАП ЕООД е партньор на SAP, Microsoft, Cisco, Dell, Xerox, Unify и други. Във връзка с разрастване на дейността, компанията търси
Експерт Обществени Поръчки за гр. София
Отговорности:
- Изготвяне на тръжни оферти по ЗОП за IT продукти или услуги
• Изготвяне на документация
Изисквания:
- Добро владеене на МS Office (МS Word, MS Excel)
• Предишен опит с обществени поръчки по ЗОП - мин. 1 г.
- Детайли
- Посещения: 100
АСИСТЕНТ ОДИТОРИ с ОПИТ
Крестън БулМар е най-голямата счетоводна компания в България, с над 20 офиса в страната и близо 200 служители. Компанията e част от Kreston Global, една от най-големите и авторитетни счетоводни и консултантски компании в света, с офиси в над 110 държави, в които работят над 23 500 професионалисти.
В Крестън БулМар работим с големи и предизвикателни клиенти, които очакват от нас качествени финансови отчети и ефективни бизнес консултации. При нас дигитализацията и автоматизацията на счетоводния труд е на едно от най-високите нива, за да можем да сме максимално фокусирани върху финансовите отчети и ефективните бизнес решения.
За нашите клиенти ние не сме просто финансов одитор, за нашите клиенти ние сме и основен бизнес консултант за тяхното развитие. Затова нашата работа всеки ден е различна, интересна и много предизвикателна.
Позицията е подходяща за колеги с:
- Минимум 2 години опит като асистент одитор или счетоводител;
- Висока степен на самостоятелност в одитния процес;
- Добро познаване и практическо прилагане на счетоводни стандарти и данъчни закони;
- Владеене на Excel;
- Владеенето на английски език е предимство.
Възнаграждение:
- 3 300 лв. стартово брутно възнаграждение по трудов договор;
- след 6-ти месец възнаграждението расте на база компетенции, отговорности и обем работа;
- включено допълнително здравно осигуряване с високо покритие.