- Детайли
- Посещения: 77
Координатор социални мрежи
Искаш да промениш съдбата на животните към по-добро?
Искаш да посветиш времето си на кауза със смисъл?
Това е възможността за теб!
Или може би познаваш човек, чиято мечта е да работи за животните? Сподели му тази страница.
Ако се колебаеш, кандидатствай!
________________________________________
Като Координатор социални мрежи целта на твоята работа ще бъде да разпространяваш борбата за животните в социалните мнежи. Твоя отговорност ще бъде максимално много хора да разберат как да помогнат на животните и да се включат в борбата. Благодарение на теб, животните ще бъдат видяни и чути. Тяхното страдание вече няма да е невидимо и няма да може да бъде игнорирано. Твоите действия ще доведат до промяна.
Ще създаваш и координираш съдържание за профилите в социалните мрежи на „Невидими животни“.
Активно ще се интересуваш от новини в областта на защитата на животните.
Ще работиш с професионалисти, дизайнери, видео монтажисти и доброволци.
Освен това ще общуваш много с колеги от чужбина, ще споделяте знания и ще се учиш.
За да работиш на тази позиция, ти трябва:
• да можеш да пишеш и създаваш текстове (ще обърнем много внимание на тази точка);
• креативност (ще трябва да генерираш идеи за съдържание);
• да можеш да анализираш и обработваш различни данни (в „Невидими животни“ проследяваме и оценяваме резултатите си);
• устойчивост на стрес (не всеки ден в активизма е спокоен);
• отговорност и организираност (трябва да можеш да планираш работата си);
• умения за работа в екип (ще работиш заедно с доброволци и други служители);
• умение да говориш и пишеш на английски език (не изискваме перфектни познания, но ще трябва да говориш и кореспондираш с колеги от чужбина).
За тази работа ще са ти от полза:
(Тук посочваме кои умения ще са ти от полза, ако ги имаш, но не са задължителни, за да получиш работата, ако си готов/а да учиш много и имаш правилната нагласа.)
• Canva умения;
• естетическо възприятие;
• G-Suite, Slack, Trello, ClickUp умения;
• интерес към алгоритмите и тенденциите в социалните мрежи.
• Photoshop умения;
- Детайли
- Посещения: 73
Luxury Hotel Customer Advisor with Italian and English
🌟 Join Us as a Luxury Hotel Customer Advisor with Italian and English! 🌟Work at home
Welcome to Sutherland!
Sutherland is a global leader in Customer Experience Management (CXM). For over 37 years, we have been dedicated to taking care of our clients' customers, continuously accelerating growth through cutting-edge solutions and robust automation.
🌍 Our Presence in Bulgaria
Since 2008, Sutherland has been operating in Bulgaria with over 2,000 employees across Sofia, Varna, and Burgas, as well as in work-from-home mode, providing customer service and technical support in 17 languages.
🚀 Join Our Growing Team!
Work on exciting projects for some of the world's biggest brands and develop new skills in a supportive and dynamic work environment.
What Are We Looking For:
Our client is a global leader in hospitality with over 100 years of experience, 19 brands, and more than 7,000 hotels across 123 countries. They offer business and leisure travelers the finest in accommodation, service, amenities, and value, along with an award-winning guest loyalty program with over 145 million members. As representatives of this global leader in hospitality, our mission is to inspire people to travel to the best destinations and our beautiful properties, providing a reliable and friendly service that sets us apart from other providers.
Your Tasks:
📅 Checking availability at our hotels around the world.
🏨 Providing advice on hotel properties, available rooms, and packages.
🌍 Identifying individual travel needs and preferences, offering the best solutions.
🛎️ Managing hotel bookings, including making, changing, or cancelling reservations as needed.
🤝 Expanding our network of loyal guests and assisting members with their accounts.
📞 Redirecting guests to other responsible departments as necessary.
Прочетете още: Luxury Hotel Customer Advisor with Italian and English
- Детайли
- Посещения: 78
Специалист „Връзка с клиенти, с немски език“
🌟 Присъедини се към Sutherland 🌟 |Работа от вкъщи
Специалист, връзки с клиенти с немски език
Sutherland: Световен Лидер в Управлението на Клиентското Преживяване (Customer Experience Management) - вече повече от 37 години! 🚀 С иновативни решения и автоматизирани процеси, ние се грижим за клиентите на нашите клиенти по света, ускорявайки техния растеж. От 2008 година сме в България, където над 2,000 души работят в три офиса в София, Варна, Бургас или от вкъщи, обслужвайки клиенти и предоставяйки техническа поддръжка на 17 езика!
В Sutherland те очакват:
💼 Вълнуващи проекти за световни брандове.
📈 Възможности за развитие и нарастване в динамична среда.
🤝 Работа с разнообразен и талантлив екип.
Стани част от нашия разрастващ се екип за световен лидер в сферата на електронната търговия!
Един от нашите най-големи и успешни проекти за глобален лидер в онлайн пазаруването продължава да се разраства и търсим следващите ни страхотни колеги.
Какво очакваме от теб:
🎓 Отлични познания по немски (минимум B2), не се изисква втори език.
💻 Добри компютърни умения.
💬 Силни комуникационни умения и позитивен подход.
🌱 Интерес към постоянно развитие и придобиване на нови умения.
🤝 Добри организационни умения и работа в екип.
Твоите задачи:
💬 Обслужване на клиенти на немски език (телефон, чат, имейл).
🔍 Анализиране на запитвания и предлагане на най-доброто решение.
📚 Професионално обучение според световни стандарти за обслужване на клиенти.
⏰ Гъвкаво работно време (4-, 6- или 8-часови смени).
- Детайли
- Посещения: 82
Оператори в производство
DEKRA Arbeit Group е една от най-успешните и иновативни компании в сферата на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото дружество DEKRA SE, със седалище в Щутгарт, Германия и по целия свят е призната като висококачествен доставчик на услуги и доверен партньор.
За наш корпоративен партньор водеща производствена компания търсим да назначим:
Оператори в производство
Компанията предлага:
Трудов договор с твърдо възнаграждение изцяло съобразено с българското законодателство
Бонусна система за постигнати резултати
Ваучери за храна
Работа в стабилна компания в екип, в който се ценят човешките качества
Въвеждащо обучение и възможност за развитие
Дългосрочна работа във иновативна и модернизирана производсвена компания
- Детайли
- Посещения: 83
Ресторантски Персонал за Германия
COTE Job Agency is looking for Restaurant Personnel (Steak House) in Germany.
Ideal candidate is customer-oriented, who speaks English or/and German language on a medium working level, experienced at least 6 months on desired position, speaks politly and is helpful.
Current Open Positions:
1. Cook - Griller (English only / min 6 months exprience in Kitchen)
2. Waiter / Assist. Waiter (German B1 / 5-6 months of experience)
3. Kitchen Porter (English only / 5-6 months of experience)
Qualifications:
1. Experience on desired position - min 5-6 months (mandatory)
2. German Language B1 for Waiter and Assistant Waiter only
3. English Language is OK for Kitchen positions - Cook-Griller & Kitchen Porter
3. Evaluation/Recommendation from previous employer (advantage)
4. Positive Attitude