- Детайли
- Посещения: 29
Frontend - Games Developer
We are a product company, now part of bigger Swedish group that develops a variety of games and platforms for the international markets. For the most part, our products are aimed at online operators. We also have experience and projects in casual games segment and web 3 blockchain games. Our team is 50+ people, and the company has over than 10 years of history, and our team is constantly growing, and with it the new products we create.
We have an exciting new opening for a frontend JS/TypeScript senior developer to help us build amazing games and rock the market!
What you need to have:
3+ years of experience as TypeScript developer
Experience in PixiJS framework
Strong OOP knowledge is a must
Git experience is a must
Ability to develop complex projects from scratch (architecture, planning, etc.)
Knowledge of good practices and design patterns
Passionate about engineering perfection, performance and quality
Advantages:
- Детайли
- Посещения: 34
Заместник управител за нов магазин
T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на българския пазар от 2005 г., като за 19 години успя да се превърне в една от водещите вериги за хранителни стоки в България. Всяка година мрежата от магазини на компанията интензивно се разраства. 19 години по-късно T MARKET продължава да вярва във философията, че днес хората имат нужда от супермаркет, в близост до дома или работното място, който осигурява практично пазаруване при най-добрите възможни условия.
Към момента за компанията работят над 2 500 служители, превръщайки T MARKET в един от най-големите работодатели в България.
Верига супермаркети T MARKET е доверен партньор за практично пазаруване на своите клиенти в над 70 малки и големи градове в цяла България, с над 130 супермаркета и онлайн магазин за София, Пловдив, Асеновград, Стара Загора и Перник.
Задължения:
Подпомага дейността на Управителя на магазина при ръководенето, организирането, координирането на цялостния търговски процес;
Отговаря за отварянето или затварянето на търговския обект;
Следи и участва в процесите по правилно приемане, съхранение, подготовка за продажба, маркировка на стоките;
Отговаря за състоянието на търговска зала – изправност на хладилни витрини, позициониране на стока;
Следи и участва в процесите по контрол на качеството, подобаващия вид и сроковете на реализация на продаваните стоки;
Организира работата на служителите по смяна, гарантира качественото обслужване на клиентите;
Информира служителите за настъпили промени в цените на продуктите.
- Детайли
- Посещения: 31
Консултант, продажби стокови кредити
Ние, в Оптима Файненшъл Сървисиз ЕООД, в партньорство с Уникредит Кънсюмър Файненсинг, сме отворени зa смели и иновативни идеи и предлагаме продукти и решения, които дават възможност на хората да бъдат по-успешни и по-удовлетворени. Ние знаем колко е ценно да получиш подкрепа при старта на кариерата, затова даваме възможност на младите хора да приложат на практика познанията си и да направят първите
си професионални стъпки.
Поставяме хората на първо място, защото силно вярваме, че за да имаме щастливи клиенти, трябва да имаме щастливи служители. Ще се радваме да допълните екипа ни с вашите таланти и силни страни и да изградите кариера, в която ще бъдете възнаградени подобаващо за постиженията ви.
- Детайли
- Посещения: 33
Търговски консултант в магазин, гр. Видин
В Yettel знаем, че всичко се променя адски бързо, особено в начина, по който общуваме и преживяваме света. Затова определението телекомуникационна компания непрекъснато се нуждае от ново съдържание, от нов смисъл, от допълнителна стойност.
Ако и ти вярваш в това и си убеден, че можеш да ни помогнеш да станем по-добри във всичко, което правим, стани част от тези над 1800 амбициозни, любопитни, знаещи и можещи хора, които движат Yettel напред.
ОТ ТЕБ БИХМЕ ОЧАКВАЛИ:
Като търговски консултант в наш магазин, ще бъдеш лицето на нашия бранд и ще играеш ключва роля в създаването на изключително клиентско преживяване. От теб ще очакваме да предоставяш експертни съвети и да осъществяваш продажби в областта на най-новите технологични и телекомуникационни услуги съобразно нуждите на клиента.
- Детайли
- Посещения: 35
Project manager
AQ ELECTRIC JSC is a subsidiary of AQ GROUP AB / SWEDEN/, a global manufacturer of components and systems for industrial customers with high demands. The experience and knowledge gained from working at AQ GROUP AB, gave us the confidence to design and produce electric cabinets and components, to assemble products and offer cost effective solutions for demanding industrial customers. In our world, quality, efficiency and accuracy go hand in hand.
In connection with the increase of the projects by our key customers, we are seeking for highly qualified project manager, who will contribute to the success our company.
RESPONSIBILITIES:
• Clarify project objectives with customers
• Plan, coordinate and track project realization from specification (RFQ) to mass production
• Identify risks related to projects
• Define project tasks and resource requirements
• Lead the planning and implementation of project
• Enforce compliance adherence to the contract scope on budget and on schedule
• Communicate with the customer as main point of contact regarding technical requirements and schedule
• Work closely with the engineering staff tracking weekly planned work and report progress
• Constantly monitor and report on progress of the project to all stakeholders
• Coordinates project activities
• Assesses project issues and identifies solutions to meet quality
• Manages all processes through ERP