Офис Администратор
Ние сме водеща агенция за недвижими имоти, с репутация за високи стандарти и отлични резултати.
Нашата мисия е да предоставяме изключително обслужване на клиентите си, като същевременно поддържаме приятна и вдъхновяваща работна среда.Ако си динамичен, организиран и енергичен професионалист, готов да се развива в сферата на недвижимите имоти, ние имаме перфектното място за вас!
Изисквания към кандидатите:
Владеене на Microsoft Office
Работа с офис техника
Добра комуникация с клиенти
Учтиво поведение и приветлив външен вид
Умения за обработка на рекламни текстове и снимки
Опит при работа с документи и бизнес кореспонденция
Способност за адаптация към чести промени
Владеене на чужд език е предимство
Координация и работа в екип с брокерите
Основни отговорности:
Организиране и съхранение на документите в офиса
Подготвянето на договорите с клиентите
Отговорност за рекламата на офертите на агенцията
Присъединете се към нас!
Ако сте готови да направите следващата стъпка в кариерата си и да станете част от нашия амбициозен екип, изпратете вашето CV и актуална снимка.
Очакваме ви!Компанията гарантира, че предоставените лични данни са защитени по смисъла на закона.
Месторабота: Благоевград
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/7633766