career logo round

Офис Администратор 

Ние сме водеща агенция за недвижими имоти, с репутация за високи стандарти и отлични резултати.
Нашата мисия е да предоставяме изключително обслужване на клиентите си, като същевременно поддържаме приятна и вдъхновяваща работна среда.
Ако си динамичен, организиран и енергичен професионалист, готов да се развива в сферата на недвижимите имоти, ние имаме перфектното място за вас!
Изисквания към кандидатите:

Владеене на Microsoft Office

Работа с офис техника

Добра комуникация с клиенти

Учтиво поведение и приветлив външен вид

Умения за обработка на рекламни текстове и снимки

Опит при работа с документи и бизнес кореспонденция

Способност за адаптация към чести промени

Владеене на чужд език е предимство

Координация и работа в екип с брокерите
Основни отговорности:

Организиране и съхранение на документите в офиса

Подготвянето на договорите с клиентите

Отговорност за рекламата на офертите на агенцията

Присъединете се към нас!

Ако сте готови да направите следващата стъпка в кариерата си и да станете част от нашия амбициозен екип, изпратете вашето CV и актуална снимка.

Очакваме ви!Компанията гарантира, че предоставените лични данни са защитени по смисъла на закона.

Месторабота: Благоевград

Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/7633766