Logo Career 2

Управител за новооткриващ се магазин „КАМ маркет“
АМ 2014 ЕООД е част от най–голямата търговскa верига и абсолютен лидер в търговията с бързооборотни стоки в Р.С. Македония. КАМ Маркет е активна в 3 държави с над 150 филиала, опериращи като хард дискаунтъри и предоставящи на своите клиенти най-високо качество на най-атрактивни цени.
Наши основни приоритети са удовлетворение на клиента и устойчив растеж.
Ние ценим нашите служители и инвестираме в тяхното развитие, защото те са ключът към успеха ни!

Във връзка с откриването на нов филиал в гр. Благоевград, търсим да назначим:

УПРАВИТЕЛ НА ФИЛИАЛ

НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ КЪМ ВАС:
- Нетно трудово възнаграждение от 1950 лв. до 2150 лв.;
- Работа в стабилна и успешна международна компания;
- Работното място е в близост до Вашият квартал;
- Професионално обучение;
- Перспектива за кариерно развитие;

ДОПЪЛНИТЕЛНИ БЕНЕФИТИ:
- Допълнително здравно осигуряване;
- 1 ден допълнителен отпуск за рождения Ви ден;
- Стимулиращо възнаграждение в съответствие с опита Ви в КАМ;
- Гарантирани 3 официални неработни дни: Великден, 25 декември и 1 януари;
- Постоянен трудов договор и пълни осигуровки;
- Бонус "Препоръчан служител" - 300 лв.;
- Бонус ревизия - 80 лв;
- Ваучери за храна на стойност 200 лв;
- Карта MultiSport

ОТ ВАС ЩЕ ОЧАКВАМЕ:
- Да ръководите служителите в магазина, изготвяте графици на работа, попълвате присъствени форми;
- Да отговаряте за поддържане на оптимална стокова наличност;
- Да организирате процеса по зареждане на стока в магазина и пряко да участвате в него, работа на каса;
- Да проверявате задължителния асортимент;
- Да спазвате стандартите за работа и обслужване на клиенти;

За контакти:

Моля, отбележете името или референтния номер на позицията, за която кандидатствате!
Ако позицията представлява интерес за Вас и искате да работите в компания с утвърден имидж, можете да изпратите автобиография и актуална снимка чрез бутона Кандидатствай или на адрес: гр.София, кв. Хиподрума, ул.“Ами Буе“ №57.

Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.