career logo round

Офис асистент / технически секретар

Какви умения търсим в нашия нов колега:
- Отлични търговски и комуникативни умения;
- да има желание и умения за работа в екип;
- да е комуникативна, приветлива и инициативна личност;
- да е енергичен, организиран и с желание за развитие;
- да е отговорен към работата и поетите ангажименти;
- да има познания в областта на недвижими имоти и документи за собтвеност;
- да може да работи с MS Office, да е отворен към обучение за работа с фирмените софтуерни програми;
- отчетност и високо ниво на лична организираност;
- висока мотивация, самостоятелност и отговорност;
-Вежливост, любезност, добро и професионално отношение към клиентите и колегите;
- Предишен опит в търговията е предимство;

Задължения и отговорности:


- Работи под прякото ръководството на Управителя;
- Отговаря на телефонни запитвания от клиенти на проектантското бюро и насочва телефонните обаждания и съобщения към отговорните служители;
- Организира срещи на клиентите с управителя;
- Разпределя входяща и изходяща поща от и към клиенти;
- Предлага и презентира коректно и с разбиране услугите на фирмата;
- Поддържа контакти с настоящи клиенти;
-Посреща клиенти в офиса и предлага консултации или информация за обекти или предлагани услуги на проектантското бюро;
- Работи с клиенти по различните канали на комуникация – телефон, e-mail, на място в офиса ни;
- Помага на клиентите за набавяне на необходимият набор от документи които трябва да представят за изготвяне на исканата от тях услуга;
-Изслушва клиентите и компетентно решава от какъв тип услуга предлагана от проектантското бюро се нуждае клиента;
- Извършва необходимите действия по пълното окомплектоване и събиране на документите, свързани с проекта заявен от клиента;

Какво можете да очаквате:
- Обучение директно от управителя;
- Много добри условия за работа в модерен офис;
- Постоянен трудов договор в най-голямото проектантско бюро в югозападна България;
- Конкурентно заплащане;
- Основна заплата + бонусна схема;
- Заплащане обвързано с приетите от него нови поръчки;
- Контакт с много фирми/клиенти;
- всички национални празници са почивни дни във фирмата;
- платен отпуск - 20 дни ;
- допълнително стимулиране според показани високи резултати , премии за Коледа и Великден;


Месторабота: гр.Благоевград /идеален център/
Работно време: Понеделник – Петък от 8:00 ч. - 17:30 ч.