- Детайли
- Посещения: 175
ОПЕРАТОР НА ДАННИ,
Търсим да назначим ОПЕРАТОР НА ДАННИ
Изисквания:
1. Отговорност, инициaтивност и последователност при изпълнение на задълженията.
2. Работа в екип;
3. Желание за самоусъвършенстване и постигане на резултати;
- Детайли
- Посещения: 128
Служители – връзка с клиенти НОВ ОФИС
Ние сме официални и единствени вносители, представители и сервиз за територията на България на Американска техника, която е много ексклузивна за дома и бизнеса и предлагаме един продукт от 110г.
Поради увеличаването в търсенето и предлагането, разширяваме нашата дейност и търсим млади амбициозни, ентусиазирани и мотивирани хора, поради предстоящото отваряне на нов офис,за Пернишка област.
Длъжни сме да Ви информираме, че самите интервюта и обучението ви, ще се осъществят в гр. София, в нашият главен офис!
Ние предлагаме:
- Детайли
- Посещения: 129
Специалист „Продажби“ и обслужване на клиенти с немски език
Нова работа, ново предизвикателство, нов етап в живота.
С Региоком България си на правилния път!
Направи следващата крачка към една по-добра кариера!
Над 10 години Service Center България! 1500 супер колеги в София, Варна, Русе, Велико Търново, Добрич, Стара Загора и Бургас! Повече от 15 проекта и успешни партньорства с клиенти.
6000 служители на 25 локации в Германия, България, Австрия, Гърция, Турция и Аржентина! Разрастваме се непрестанно и ставаме още по-силни!
На нашия професионализъм се доверяват големи немски контрагенти в сферата на енергетиката, телекомуникациите, търговията, транспорта, банковото дело и много други. Ние винаги сме в крак с времето!
Твоите задачи като Специалист „Продажби“ и обслужване на на клиенти:
Прочетете още: Специалист „Продажби“ и обслужване на клиенти с немски език
- Детайли
- Посещения: 125
ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ НА МАГАЗИНИ КАМ МАРКЕТ
КАМ 2014 ЕООД е част от най–голямата търговскa верига и абсолютен лидер в търговията с бързооборотни стоки в Р.С. Македония. КАМ Маркет е активна в 3 държави с над 150 филиала, опериращи като хард дискаунтъри и предоставящи на своите клиенти най-високо качество на най-атрактивни цени.
Наши основни приоритети са удовлетворение на клиента и устойчив растеж.
Ние ценим нашите служители и инвестираме в тяхното развитие, защото те са ключът към успеха ни!
Във връзка с разширяването на магазинната ни мрежа, търсим да назначим, служители на позицията:
ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ
- Детайли
- Посещения: 136
Мениджър лаборатория Аналитично валидиране
Как ще протича денят Ви
Организира и ръководи работата на лаборатория „Аналитично валидиране“
Следи за коректното извършване на аналитичните изпитвания в лабораторията
Осигурява правилното управление на отклонения и контрол на промените
Ръководи и контролира дейностите по разработването и валидирането на аналитични методи, използвани при валидиране на почистването и изпитването на проби
Управлява извършването на изпитванията при валидиране, трансфер и верификация на аналитични методи
Координира дейностите по валидиране, трансфер и верификация на методи с контрактни лаборатории
Менажира и контролира изпитването на междинни, насипни и крайни продукти и изходни материали
Изготвя текущия план за валидиране, трансфер и верификация на методи и отговаря за неговото изпълнение
Участва в изготвянето на отговори по различни запитвания от регулаторни органи
Контролира целесъобразното изразходване на средствата съгласно бюджета
Координира дейностите на лабораторията със заводи на Teva в други държави и контрактори