Нашата компания Дженуин Аутопартс ЕООД си търси опитен и добре организиран Logistics Data Administrator, който да помогне на отдела във всички аспекти на ежедневните процеси и практики, за офиса ни в София - Равно поле, България.
Опитът на Дженуин Аутопартс ЕООД се явява в импорта и експорта на набор от независими вторични пазари, както и оригинални резервни части за множество автомобилни марки. Ние сме професионалисти в търговията, поставящи високи стандарти, на които можете да се доверите. Всичко това, идва от нашата бързоразвиващата се компания, която се гордее с поддържането на подкрепяща, възприемчива атмосфера. Нашите служители са лоялни, отдадени и амбициозни.
Предназначение на работата:
Успешния кандидат, работещ от офиса ни в Равно поле, София, България, ще е отговорен за управлението на ежедневните Транспортни процеси, което ще ни позволи да постигнем корпоративните ни цели и ще подкрепи динамичното бизнес развитие.
Отчетност и управление:
Успешният кандидат ще докладва на Мениджър Операции и Директора на фирмата. Позицията не съдържа задължения за супервизия.
Ключови отговорности:
Организира, събира, записва и анализира транспортни запитвания за нашите бизнес дейности ежедневно.
Организира и следи доставки, експресни и/ или обикновени, с главните партньори, доставчици на услуги (сухопътни, морски и въздушни).
Възлага транспортни и митнически операции на нашите транспортни партньори и митнически агенти.
Задава цели за транспортни тарифи, уговаря цени и предоставя обратна връзка на транспортните партньори.
Следи и координира всички текущи доставки, по време на транзит, актуализира статуса им в системата ни и предоставя подходяща информация на останалите вътрешни отдели и/ или клиенти при поискване.
Получава и организира входящи повиквания (включително и записва) и отговаря на подходящите имейли.
Актуализира и поддържа различни съществуващи бази данни.
Контролира и архивира документи свързани с транспорт, по организиран начин.
Претендира за загуби и щети към транспортните партньори, митническите агенти и застрахователите.
Учи и прилага най- новите законови регламенти, свързани с транспорт.
Търси и се среща с транспортните партньори, митнически агенти и застрахователи.
Профил на кандидата:
Съществени изисквания
Успешният кандидат трябва да има силни емоционални и социални умения, да показва внимание към детайлите, да работи добре самостоятелно, да е ориентиран към резултатите и да има способността да мисли гъвкаво, когато се стигне до решаване на вътрешни предизвикателства. Кандидатът също трябва да има способността да изгради и поддържа взаимоотношения във всички области на компанията, демонстрирайки силно лидерство и стремеж към изпълнение на нови стратегии за подпомагане на растежа на компанията.
Идеалния кандидат също ще притежава Бакалавърска или Магистърска диплома за Бизнес Администрация, Логистика и Транспорт или друго свързано научно поле, и да владее отлично Български и Английски. Кандидати с познания за системи за следене на инвентар или системи за управление на складове е желателно, и опит със софтуер за корабоплаване/ транспортни системи е за предпочитане. Изискват се и добри IT умения, включително и с Microsoft Office.
Личностни изисквания:
Ние търсим кандидати, които могат да решават проблеми, да приоритизират своите задачи, но и да остават високо организирани, дори когато се справят с множество от задачи или с натиск от външни източници. Успешният кандидат трябва да може да внимава с детайлите, да има позитивен вид и държание с всичко, с което се занимава. Трябва също да е отличен в комуникацията, слушането, преговорите и презентирането, и да е способен да работи както като част от екип, така и самостоятелно, без нужда от наблюдение. Кандидатът трябва да е ориентиран към хората и резултатите, както и да се грижи да е промяната на работното си място.
Желателни изисквания:
Международен опит (т.е. извън България); познания по други езици; предишен подобен опит поне 5 години. Насърчаваме активно потенциални служители, които живеят извън София и приветстваме допълнителния опит, с който те могат да допринесат за позицията.
ПОЛЗИ:
• Конкурентна заплата / заплащане навреме.
• Заплащане на 100% от съответстващите осигуровки / независимо от пола заплащане
• Пакет от възнаграждения, отразяващ представянето – тримесечен и годишен бонус.
• Ежедневно екипно споделяне на автомобили от паркинги в София до нашата локация и обратно.
• Дневна доставка на храна / твърдо време за почивка.
• Приятелска работна атмосфера, в екип от висококвалифицирани и мотивирани хора
• Отлична офис локация / Чисто нови офиси и склад
• Дневни офис смени / работа стриктно от Понеделник до Петък / без работа за вкъщи!
• Офис позиция, без изисквания за пътуване
• Обучителни курсове и семинари
• Вътрешен модерен софтуер и хардуер
• Тийм билдинг активности / Коледно парти
• 6-месечно планиране на почивки, извършвано два пъти в годината
• Отлични дългосрочни условия за растеж на служителя / честно едномесечно предизвестие
• Безплатни вода, кафе, чай и безалкохолни напитки в офиса
• Купуване на авточасти на цени на едро
• Без дрескод
Месторабота: Равно поле, Логистичен Парк София
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/7059249