nadpissivt

Информация за работна оферта Key Account Manager Информация за фирмата
Компания Мебекс ЕООД
Лице за контакти Стефан Върбанов
Поща info@mebex.org
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Търговия, Продажби - Експерти и мениджъри
Работно време Пълно работно време
Публикувано 01/16/2023
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит Без опит
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 01/16/2023
Край на публикуване 01/31/2024
Място
Кратко представяне

Tърсим подходящ кандидат за позиция Key Account Manager. Компанията се намира в град Пловдив и се занимава с външнотърговска дейност с мебели. Поради увеличенията на клиентите си, фирмата иска да назначи служител, който да стане част от екипа, да бъде обучен и да заеме мястото си сред колегите.

Основни отговорности:

- Проследяване на поръчки, срокове, доставки, обеми и цени;
- Изграждане и поддържане на професионални взаимоотношения с доставчици и клиенти;
- Водене на писмена кореспонденция с доставчици и клиенти
относно техни запитвания, коментари, условия, рекламации и т.н.;

- Обработка на запитвания от клиенти за нови проекти и изпращане на запитванията към производители;

- Адресиране и разрешаване на оплаквания и въпроси от ключови клиенти;
- Отлично познаване на продуктовото портфолио на компанията;
- Фактуриране, изготвяне на договори, плащания и логистика, спрямо колаборация с отдел счетоводство и отдел логистика.

Оферта на компанията:

- Трудов договор и пълни социални осигуровки;
- Динамична работна среда;
- Коректни трудови взаимоотношения и постоянна ангажираност;
- Позитивна и приятелска атмосфера, с възможност за работа от разстояние;
- Петдневна работна седмица; работно време от 9:30ч до 17:30ч;
- Основна заплата + Бонуси, обвързани с постигнатите резултати;
- Стартова заплата на хора без опит - 1500лв (нето).

Ако се припознавате като този служител и искате да направите крачка напред, ще се радваме да ни изпратите Вашето CV.

Всички документи ще се съхраняват в строга конфиденциалност.
Ще се свържем с одобрените кандидати, които ще бъдат поканени на интервю.

Предпочитани умения

Задължителни изисквания към кандидата:

- Способност за изграждане на позитивни взаимоотношения с клиенти;

- Способност за управление на многобройни взаимоотношения с клиенти;
- Много добро владеене на Английски език (писмено и говоримо); - Умения за работа с MS Office – Word
; G-Suite Gmail, G-Drive;
- Добри комуникативни и организационни умения;
- Желание
и опит с работа в екип.

 

Препоръчителни изисквания към кандидата:


- Завършено висше образование със специалност:
Международни икономически отношения; Бизнес логистика; Икономика на търговията;

- Владеене на Украински или Руски език (писмено и говоримо);

- Познания и/или опит с Incoterms;
- Умения за работа с MS Office –
Excel; CRM и/или ERP системи

- Търговски опит – обслужване на клиенти, доставчици и/или производители.