nadpissivt

Информация за работна оферта Координатор Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Административни и офис дейности
Работно време Пълно работно време
Публикувано 06/21/2018
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит Без опит
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 06/21/2018
Край на публикуване 07/15/2018
Място
Кратко представяне

За нуждите на OTTO Work Force b.v. набираме координатори за работа в Холандия, готови да стартират своята кариера зад граница и да помагат на българските служители, които работят с ОТТО. 

Координирането се състои в:

- организиране на документи при постъпване на нови служители от България;
- организиране на адреси за настаняване;
- оперативни действия при възникване на нужда от комуникация м/у служители и работодател и други отдели на фирмата;

Припознавате ли себе си в следното:

- усмихната и отговорна личност; 
- опит в работата с хора;
- готовност да живея и работя в Холандия, с възможност да замина веднага;
- активна шофьорска книжка;
- перфектен английски или холандски;
- готовност да се развивам в международна среда;


Предпочитани умения

Предлагаме ти;

- атрактивно заплащане - 13 евро/час'';
- възможност да започнеш нов живот зад граница;
- работа в бързо развиваща се фирма, лидер на европейския пазар;
- възможност за кариерно развитие;

Ако искаш да се свържеш с нас моля ни изпрати CV на английски език и ние ще организираме интервю в най-кратък срок.

ОТТО Уърк Форс България ЕООД е официален представител на OTTO Workforce b.v. екипът ни с радост ще избере удачния за вас работен процес. Регистрирани сме за извършване на дейсност по набор и подбор на персонал за територията на страната 2471/ от 01.03.2018 и чужбина с регистрация 2472 / от 01.03.2018, такси и комисионни към нас не се изискват. Българското законодателство не позволява събираненто на такива такси от търсещите работа лица.

Mесторабота: Холандия

Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/4392848