· Работна сфера:
Администрация, Право
· Задължения и отговорности:
Описание на длъжността:
- посрещане на клиенти на Адвокатската кантора и организиране настаняването им;
- приемане на обаждания и свързване по телефона;
- приемане и разпределяне на пощата за деня;
- следене и актуализиране на графика за провеждане на срещи;
- организиране приемането и изпращането на куриерски и други пратки;
- създаване и актуализиране на различни бази данни;
- изготвяне на проучвания и справки по интернет;
- извършване на други служебни задължения като копиране, сканиране, изпращане по факс и др.
· Изисквания към кандидатите:
Изисквания към кандидата:
- отлични устни и писмени комуникационни умения;
- много добър писмен и говорим английски език ;
- компютърни умения (MS Office, Internet);
- организираност, координираност, способност за успоредно изпълнение на няколко задачи и приоритизирането им, прецизност и старание;
· Предимства на кандидатите:
- сходен опит се счита за предимство.
· Градове:
София
· Работно време:
Пълен работен ден
· Тип заетост:
Постоянна
· Фирмата предлага:
Компанията предлага:
- Стартова работна заплата чисто 2000 лв.+ 13та и 14та работни заплати;
- Отлични работни условия в съвременна собствена офис сграда в центъра на София;
- Сработен екип;
- Обучение.
· Документи за кандидатстване:
CV
Мотивационно писмо
Снимка
· Крайна дата за приемане на документи:
22/09/2017
Име на фирмата:Адвокатско дружество Георгиев, Тодоров и Ко.
Е-mail:astoyanova@georg-tod.com
Телефон:029376538
Кандидатствай: http://www.karieri.bg/viewadv/rabota/40895_recepcionist/
Месторабота: София
Краен срок: 25.09.2017