nadpissivt

Информация за работна оферта МЕНИДЖЪР КЛИЕНТИ Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Образование, Курсове, Преводи
Работно време Подходящо за студенти
Публикувано 05/23/2019
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит 3 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 05/23/2019
Край на публикуване 06/09/2019
Място
Кратко представяне

Вие искате да работите в креативна и диманична среда, в която да проявите своя хъс и енергия!
Вие искате ежедневно да можете да виждате резултатите от вашите действия!
Вие искате да работите в мотивиран и амбициозен млад екип, част от най-бързо развиващата се и иновативна компания в своя бранш!
Вие искате да виждате, че с работата си допринасяте за развитието на обществото, в което живеете!
Вие сте човек, който обича да учи и ежедневено прилага прочетените новости в работата си!

Тогава станете част от екипа на BRITANICA!


Нашият екип от професионалисти повече от 20 години има мисията да дава качествено и иновативно обучение по английски език и да изгражда и развива силни характери и бъдещи лидери. Вярваме, че качественото образование е правилната стъпка към пълноценен и щастлив живот. Всеки ден виждаме резултата от работата си в усмивките и постиженията на нашите малки и големи ученици. Нашата цел е да сме най-добрите за нашите клиенти и това ни кара да изискваме от себе си най-добрите резултати. Не се страхуваме да взимаме решения и обичаме да се променяме, така че винаги да даваме най-доброто качество на услугата ни.
Във връзка с разширяването на дейността на компанията, търсим:
МЕНИДЖЪР КЛИЕНТИ
За какво ще отговаряте като „Мениджър клиенти“?
Ще мотивирате нови клиенти от различни възрасти и с различни професии да избират

 BRITANICA за своето обучение;
• Ще се грижите за поддържането на високите стандарти на работа;
• Ще се грижите вашите клиенти да са винаги удовлетворени и доволни, ще изграждате

дълготрайни партньорства с тях и ще печелите тяхното доверие;
• Ще отговаряте за резултатите на конкретни проекти, свързани с изграждането на

 лоялност у клиентите;
• Ще участвате активно в организирането на финансовата дейност на филиала;
• Ще координирате и подпомагате дейността на академичния отдел.

Предпочитани умения

Какви качества, умения и компетенции трябва да притежавате, за да сте успешен

 „Мениджър клиенти“ в BRITANICA?

• Да сте ориентирани към резултатите и да искате клиентите ви винаги да са доволни;
• Да имате отношение към детайлите, аналитично мисленe и инициативност;
• Да можете да взимате адекватни решения в кризисни ситуации и да поемате отговорост;
• Да имате силни организаторски умения и решителност;
• Да работите ефективно в екип;
• Да имате висше образование;
• Да владеете английски език на минимум ниво В1 (Intermediate) и да имате добра

компютърна грамотност.
Какво ще ви дадем ние в BRITANICA като част от нашия екип от професионалисти?

• Възможности да развиете своите професионални умения на високо мениджърско ниво;
• Регулярни обучения;
• Работа в млад, енергичен, сплотен и целенасочен екип;
• Дългосрочен ангажимент;
• Добро заплащане, което се увеличава, заедно с показаните резултати;
• Мотивиращ социален пакет.
Ако разпознавате себе си в горепосочените изисквания и смятате, че BRITANICA е

вашето място за развитие, ще се радваме да обсъдим възможността да станете част

от нашия екип.
Изпратете ни вашата автобиография и мотивационно писмо.