nadpissivt

Информация за работна оферта "ПОЛКОНТАКТ” предлага следните РАБОТНИ ПОЗИЦИИ за гр. ВАРНА Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Човешки ресурси
Работно време Пълно работно време
Публикувано 06/21/2018
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит По-малък от година
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 06/21/2018
Край на публикуване 07/15/2018
Място
Кратко представяне

МАРКЕТИНГОВ АНАЛИЗАТОР за участие в разработка на проект (почасово/дистанционно) - завършено висше икономическо образование със специалност „Маркетинг“ - степен бакалавър или магистър през последните до 2 години; ЗАДЪЛБОЧЕНА ТЕОРЕТИЧНА ПОДГОТОВКА - методи и технологии на маркетинговите проучвания, анализи, планиране и пазарни въздействия; много добра компютърна грамотност и използване на специализирана програма за обработка на данни (статистика);  предимство - владеене на аглийски език, но не е задължителен         
От Вас се очаква: проучване на конкретна пазарна ниша - изготвяне на анализ на конкуренти, продукти, цени, активност, потребителско поведение, мотивация и пр. 
Допълнителна информация: ПОЧАСОВ
/ДИСТАНЦИОНЕН АНГАЖИМЕНТ - позицията позволява да се съчетава с друга работна позиция; гарантирано месечно възнаграждение      

 

СЪТРУДНИК В ОТДЕЛ „МАРКЕТИНГ и ОН-ЛАЙН ПРОДАЖБИ ПО ТЕЛЕФОН“ - много добро владеене на английски език - писмено и говоримо; отлични компютърни умения - MS Office, Internet; много добри комуникативни умения и бърза адаптация в нова среда; организираност и умение за работа в екип; НЕ СЕ ИЗИСКВА ОПИТ, а по- скоро желание да се учите и развивате в тази сфера

От Вас се очаква: телефонна комуникация с цел презентация на стоки/услуги; писмена кореспонденция - изготвяне на оферти, справки, отговори на запитвания и др.; търсене на нови потенциални клиенти и поддържане на настоящи бизнес отношения с контрагенти на фирмата; организационна и координационна дейност с останалите звена

Допълнителна информация: въвеждащо обучение и възможност за кариерно развитие; трудов договор; гарантирано добро твърдо възнаграждение и бонуси, обвързана с постигнатите резултати

 

 

СЪТРУДНИК  „ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ“ - икономическо образование,  за препочитане специалностите „Маркетинг“ „Икономика на търговия“ или др. сходни; добър английски език; отлична компютърна грамотност - MS Office, Internet; познания в областта на on-line маркетинаг, провеждането на PR кампании и на маркетингови проучвания ще се счита за предимство, но не е задължително; търпение, организираност и усет към детайлите

От Вас се очаква: работа по разнообразни проекти, свързани с провеждането на различни маркетингови изследвания, кампании и др. задания, свързани с дейността на фирмата

Допълнителна информация: въвеждащо обучение; трудов договор; възможност за работа на пълен работен 8 часа ден или на непълно работно време; много добро месечно възнаграждение и бонуси        

 

 

ОФИС СЪТРУДНИК С ОТЛИЧЕН АНГЛИЙСКИ ЕЗИК - ОТЛИЧЕН АНГЛИЙСКИ ЕЗИК - писмен и говорим; икономичско образование - предимство „Търговия и Продажби“, „Международен мениджмънт“, „МИО“; професионални интереси в областта на международната търговия и мениджмънт, както и готовност за обучение; много добра компютърна грамотност

От Вас се очаква: комуникация с клиенти, контрагенти и партньори на фирамта; водене на делова кореспонденция и обработка на служебна документация; организационна и координационна дейност между звената във фирмата; участие в изложения и бизнес срещи

Допълнителна информация: трудов договор, 5 дневна работна седмица; много добро стартово възнаграждение; дългосрочен ангажимент в утвърдена компания, с възможност за доказване и развитие           

Предпочитани умения

СПЕЦИАЛИСТ НАБИРАНЕ И ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ С АНГЛИЙСКИ ЕЗИК - висше образование с профил „Психология“, „Управление на човешките ресурси“ или др. релевантна специалност; много добър писмен и говорим английски език; желание за интензивна комуникация с различни хора; опитът в набирането на персонал ще се разглежда като предимство, но НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН; свободна работа с компютър MS-Office, Internet; с мобилни устройства - IPhone и смартфон; със социални медии - Google Business, Facebook и др.; способност да работите самостоятелно и в екип        
От Вас се очаква: набиране на персонал чрез използване на различни методики и похвати; провеждане на интервюта по телефон или др.вид дистанционна-интернет връзка;  съставяне на обяви за работни позиции и публикуване в различни медии; ежедневна комуникация и кореспонденция с кандидати за работа; оказване на съдействие на кандидатите при обработка на документи и различни етапи от процеса на кандидатстване           
Допълнителна информация: придобиване на много нови знания и възможност за развитие
;  дългосрочно и сигурно трудово правоотношение         ; много добро заплащане



АДМИНИСТРАТОР (СТУДЕНТ/КА) ЗА НОЩНА СМЯНА  20:30 - 4:30 ЧАСА с МНОГО ДОБЪР АНГЛИЙСКИ ЕЗИК - отлична комуникативност, отзивчивост и организираност; ясна дикция и опит в обслужването на клиенти по телефон и на място; отлична компютърна грамотност; СТУДЕНТ/КА РЕДОВНО ОБУЧЕНИЕ

От Вас се очаква: отговаряте на входящи клиентски запитвания; давате информация, относно предлаганите услуги; спазвате стандартите и протокола на обслужване на клиенти;  работите със специализиран софтуер и документация

Допълнителна информация: целогодишен ангажимент; въвеждащо обучение; трудов договор, 5 дневна работна седмица с работно време 20:30 - 04:30 часа;  много добро стартово възнаграждение       


ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ - МНОГО ДОБРО НИВО НА ВЛАДЕЕНЕ НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК - висше икономическо образование -  с предимство ще се разглеждат специалностите „Счетоводство и Контрол“ или „Финанси“; опит като счетоводител е препоръчителен, но не е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН; много добра компютърна грамотност

От Вас се очаква: изпълнение на ежедневни оперативни задачи по осигуряване на счетоводния документооборот - фактури, банкови операции и др.; изготвяне на първични документи, свързани с отчитането на продажбата на услуги; изготвяне на вторични счетоводни документи; участие в изготвянето на месечни справки, финансови отчети и др.      
Допълнителна информация: трудов договор с дългосрочен ангажимент; работно време -понеделник-петък, 8 часа; много добро възнаграждение       

 

 

РАЗРАБОТЧИК-PHP/MySQL/HTML/FTP и MySQL програмист с опит в разработката за PRESTASHOP - ПРАКТИЧЕСКИ ОПИТ МИНИМУМ 2 ГОДИНА ПО РАЗНООБРАЗНИ ПРОЕКТИ за изработка на онлайн магазини чрез платформата Prestashop - инсталация на "responsive" теми, работа с „отворен код“ за редакция, дизайн по зададени критерии, инсталиране на модул за плащане, други детайли и добавяне на функционалност чрез допълнителни разширения (безплатни и платени), съобразно концепцията на проекта; както и богат опит при отстраняване на възникнали проблеми по готов Prestashop магазин.

Допълнителна инфорамация: работа по проект - пълен работен ден или почасов ангажимент от офис; добро възнаграждение; възможност за работа и по др. проекти, свързани с различни доработки и оптимизация на сайт          

 

РАЗРАБОТЧИК- PHP/MySQL/HTML/CSS програмист с опит в разработката за OPENCART - ПРАКТИЧЕСКИ ОПИТ МИНИМУМ 2 ГОДИНА ПО РАЗНООБРАЗНИ ПРОЕКТИ за изработка на онлайн магазини чрез платформата Opencart - инсталация на "responsive" теми, работа с „отворен код“ за редакция, дизайн по зададени критерии, работа с база данни, инсталиране на модул за плащане, други детайли и добавяне на функционалност чрез допълнителни разширения (безплатни и платени), съобразно концепцията на проекта; както и богат опит при отстраняване на възникнали проблеми по готов OpenCart магазин.    
Допълнителна инфорамация:
работа по проект - пълен работен ден или почасов ангажимент от офис; добро възнаграждение; възможност за работа и по др. проекти, свързани с различни доработки и оптимизация на сайт          

 

 

Начин на кандидатстване:          
Първоначалният подбор ще се извърши по документи - актуална автобиография със снимка и мотивационно писмо
, изпращайте на e-mail: contact6@polycontact.com. Одобрените по документи кандидати ще бъдат уведомени за последващо интервю.        

 

Предоставените от Вас лични данни подлежат на закрила по смисъла на ЗЗЛД.
Лиценз на „ПОЛИКОНТАКТ” ЕООД: 1702/17.03.2014 год.

Координати: 052/ 601 601, 0888 833 363