"ГЛОБАЛ СЪРВИСИЗ БЪЛГАРИЯ" АД предлага обслужване на различни бизнес процеси чрез управление на входящи и изходящи обаждания. Услугите нa компанията са базирани на аутсорсинг принцип и ние оперираме като външен специализиран център за връзка с клиентите, фокусиран във финансовия и застрахователен сектор.
Във връзка с разширяване на дейността ни, търсим да назначим нови служители, които да се присъединят към нашия млад екип от професионалисти.
ОТГОВОРНОСТИ:
• приемане на входящи обаждания с цел обслужване на съществуващи/потенциални клиенти и предоставяне на информация;
• извършване на изходящи обаждания – маркетингови проучвания, напомняне за дължими плащания, продажба на продукти и услуги и др.;
• работа със специализиран софтуер за запис на данните от проведените разговори;
• осигуряване на високо ниво на клиентско обслужване по телефона;
• спазване на установените процедури за работа и постигане на поставените цели.
ИЗИСКВАНИЯ:
• много добри комуникативни умения, ясен изказ и отлична дикция;
• много добра компютърна грамотност (MS Office – Word, Excel);
• способност за работа в екип, отговорност и дисциплинираност;
• диплома за средно образование, висше образование ще се счита за предимство;
РАБОТНО ВРЕМЕ:
• работна седмица – от понеделник до неделя;
• работно време – 12:00ч. на ден (вкл. 1:30ч. почивки).
• график на смени- общо 15 работни смени за календарен месец
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
• работа на постоянен трудов договор;
• фиксирано възнаграждение;
• осигуровки на пълна работна заплата;
• въвеждащо обучение;
• отлични условия на труд и работна среда.
Работното място се намира на бул. "Ситняково" №23.
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/4391432
Месторабота: София
Ако проявявате интерес, моля изпратете актуална автобиография на български език.
Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, като ще се свържем само с одобрените кандидати.